بهترین مدل های دستگاه بستنی ساز

مدل های جدید دستگاه های بستنی سازی

دستگاه بستنی ساز، وسیله ای است که باید در هر کارخانه تولید کننده بستنی موجود باشد. این مدل دستگاه، با مخلوط کردن مواد مختلف یک بستنی خوشمزه را به شما تحویل خواهد داد. برای اینکه بستنی زیبا همراه با طعم فوق العاده خوشمزه تولید شود، دستگاه بستنی ساز مواد را تا زمانی که غلیظ شود، مخلوط می کند و بستنی با کیفیتی را تولید می کند. با توجه به اینکه بستنی در تمام فصل ها به خصوص فصل های گرم سال بسیار محبوب است، وجود این دستگاه ها برای تولید بستنی به مقدار زیاد در هر کارخانه تولید کننده بستنی الزامی می باشد.

انواع دستگاه بستنی ساز

  • بستنی ساز قیفی
  • بستنی ساز رولی
  • بستنی ساز بار سفت کن

بستنی ساز قیفی

بستنی های قیفی یکی از پرطرفدارترین مدل های بستنی می باشند که برای تهیه این نوع بستنی ها، دستگاه های بستنی ساز قیفی الزامی هستند. این نوع دستگاه ها در مدل های مختلف تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

دستگاه بستنی ساز رولی

بستنی ساز رولی دارای یک صفحه، کاردک های مخصوص، بنماری و یخچال می باشد. برای تهیه کردن یک بستنی رولی ابتدا دستگاه روشن شده و مواد روی صفحه ریخته می شود، سپس در مدت زمان کمی مواد منجمد خواهد شد. در نهایت بستنی را به صورت رولی در می آورند و آماده تحویل به مشتری خواهد شد.

 

فروش دستگاه های بستنی سازیفروش دستگاه های بستنی سازی

دستگاه بستنی ساز بار سفت کن

این دستگاه به صورت کاملا خودکار، فعالیت خود را انجام می دهد و نیازی به دخالت افراد در تولید بستنی ندارد. با استفاده از بستنی ساز بار سفت کن، هزینه ها کمتر شده و در مدت زمان کم می توان مقدار زیادی بستنی را تولید کرد. بستنی ساز بار سفت کن مناسب برای کارخانجات تولید بستنی هستند. این دستگاه بستنی ساز در انواع اندازه و مدل تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شود همچنین به دلیل اینکه سرعت عمل فوق العاده بالایی دارند، طرفداران و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. این دستگاه ها توسط نیروی برق کار می کنند و کاملا هم کم مصرف هستند.

کاربرد انواع دستگاه بستنی ساز

  • این دستگاه ها برای کارخانجات تولید بستنی کاملا مناسب هستند.
  • انواع بستنی فروشی و شیرینی فروشی ها هم می توانند از مدل های مختلف دستگاه استفاده کنند.
  • در کافی شاپ ها و فروشگاه های بزرگ هم کاربرد دارند.

 

بهترین برند دستگاه تولید بستنیبهترین برند دستگاه تولید بستنی

خرید دستگاه های بستنی‌ساز

این دستگاه ها در انواع مدل و اندازه ها تولید خواهند شد و هرکس بسته به نیاز خود می تواند مدلی مناسب را خریداری کرده و از آن ها استفاده کند. در کارخانجات تولید بستنی، دستگاه بستنی‌ساز نقش بسیار مهمی دارد؛ چون باعث می شود در مدت زمان کم تولیدات افزایش پیدا کند. قبل از خرید هر مدل دستگاه بستنی، در ابتدا مدل های مختلف دستگاه ها را مشاهده کنید و بعد از مطالعه مشخصات کامل دستگاه ها با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از دستگاه بستنی‌ساز

این دستگاه ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند که کاملا بهداشتی هستند و قابل شستشو هم می باشند. با استفاده از این دستگاه می توان هم در هزینه ها و هم در زمان صرفه جویی کرد و به درآمد بیشتری رسید. امروزه با پیشرفت تجهیزات، می توان محصولات بیشتر را به وسیله انواع دستگاه ها تولید کرد، مدل های مختلف دستگاه بستنی‌ساز هم جزء دستگاه های تولیدی در کارخانجات هستند. کیفیت محصولات تولید شده توسط این مدل دستگاه ها بسیار بالا بوده به همین دلیل مشتری های زیادی را به خود جذب کرده است.

مقالات مرتبط:

نکاتی در مورد دستگاه بستنی سازی

ذخیره، نگهداری و فرآوری مواد غذایی و لبنی با انواع پروسس تانک استیل

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *