دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی چه ویژگی و عملکردی دارد؟

بستنی یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها در سراسر جهان شناخته می شود. نمونه های مختلفی از انواع بستنی ها وجود دارند که هر یک از آن ها با روش متفاوتی  یا توسط دستگاه مخصوصی تهیه و تولید می شوند. حال بستنی ایتالیایی هم جزء محبوب ترین مدل ها محسوب می شود که دستگاه های مخصوصی برای تولید و عرضه دارد. در واقع دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی بیشتر در مراکز و مغازه های بستنی فروشی یافت می شود و از آنجایی که بستنی را به حد بستنی های کارخانه ای سفت و منجمد نمی کند، افراد همان لحظه بستنی خود را تحویل گرفته و میل می کنند. حال در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجب به دستگاه این مدل بستنی ها نیاز دارید را شرح دهیم.

این دستگاه ها درجه بندی دارند.

این دستگاه ها درجه بندی دارند.

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی چیست؟

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی، دستگاهی است که در اکثر مغازه های بستنی فروشی و خوراکی وجود دارد. عملکرد کلی این دستگاه ها به گونه ای است که مواد شامل شیر، شکر و… را در آن می ریزند و دستگاه با هم زدن آن را به مایع تقریبا جامدی تبدیل می کند و سپس افراد می توانند بستنی را بر روی نان قیفی یا درون  ظرف میل کنند.

در واقع این دستگاه به سادگی و سرعت کار ساختن بستنی را انجام می دهد و به دلیل اینکه مواد حاصل دستگاه، کمی از بستنی های عادی حالت مایع تری دارند، آن ها را باید حتما پس از سرو، میل کنند تا بستنی آب نشود.

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی در سایز ها و ابعاد مختلفی وجود دارد. همچنین رابطه کاربری دستگاه بسیار ساده است و تمام افراد با یک بار خواندن جزئیات و توضیحات، می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. دستگاه بستنی ساز ایتالیایی، دارای یک اهرم نیز می باشد که شاید آن را مشاهده کرده باشید.

از طریق این اهرم ها می توان بستنی را خارج کرد. دستگاه ها نسسبت به مدل، مشخصات فنی و… قیمت متفاوتی دارند اما اگر می خواهید که از قیمت با صرفه ای بهره مند شوید، بهتر است دستگاه را از یک‌ مجموعه معتبر خریداری نمایید.همچنین دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی، نسبت به مدل خود، تعداد مخزن متفاوتی هم دارد. به عنوان مثال دستگاه یک مخزنه، دو مخزنه، سه مخزنه و…. معمولا دستگاه های چند مخزنه، طعم های مختلفی را هم ارائه می دهند.

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی

با خرید دستگاه چند مخزنه، می توان طعم های مختلفی را تولید کرد.

ویژگی دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی

این دستگاه ویژگی های بسیاری دارد که برخی از مهم ترین و بارزترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

درست کردن سریع بستنی

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی، نسبت به دیگر دستگاه های تولید بستنی، آن ها را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و به مشتریان ارائه می کند. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از این دستگاه ها در مغازه خود را دارید، می توانید با ریختن مواد اصلی درون دستگاه، پس از چند ساعت کوتاه بستنی ایتالیایی را تحویل بگیرید. البته لازم به ذکر است که دستگاه ها معمولا درجه بندی دارند و نسبت به مدت زمانی که می خواهید بستنی آماده شود، می توانید درجه را تنظیم کنید‌.

کم حجم

دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی، حجم کمی نسبت به بقیه دستگاه ها دارد. شاید هر یک از آن ها نسبت به مدل خود سایز و ابعاد متفاوتی داشته باشند، اما در کل نسبت به دستگاه های صنعتی که در کارخانه ها استفاده می شود، کوچکتر هستند و همان طور که در بالا هم بیان شد، می توان در مغازه های مربوطه از انواع آن ها استفاده نمود.

طعم بستنی به مواد مربوط است.

طعم بستنی به مواد مربوط است.

قیمت مناسب

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی ایتالیایی، قیمت مناسبی دارد. نسبت به عملکردی که ارائه می کند، می توان گفت قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد و همچنین افراد با خرید، می توانند سود زیادی از تولید بستنی های ایتالیایی، به دست آورند.

کاربری راحت

موضوع مهم دیگری که جزء ویژگی این مدل دستگاه ها محسوب می شود، این است که تمام افراد به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند. زیرا کاربری بسیار راحتی دارد و پس از درست کردن بستنی، آن را با کمک اهرم های مخصوص که روی دستگاه وجود دارد، تحویل می دهد. شاید عملکرد دستگاه ها نسبت به مدل آن ها متفاوت باشد، اما در کل کارکردن با دستگاه بستنی ساز صنعتی ایتالیایی ساده است.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه بستنی ساز صنعتی کوچک چه مزایایی دارد؟

شرایط استفاده از دستگاه بستنی‌ساز سنتی در کارگاه

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *