دستگاه پرکن ماست تک نازل چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه پرکن ماست تک نازل وسیله ای برای پرکردن ماست درخط تولید کارخانه ها می باشد که معمولابه شکل استوانه ای و به شکل مکعب و لیوانی وجود دارند.

ساخت این دستگاه کاربردی باعث افزایش حجم تولید ماست و همچنین افزایش سطح ایمنی و بهداشت کار شده است؛ چرا که این دستگاه بدون نیاز به نیروی انسانی می تواند به صورت اتوماتیک کار کند.

 

مزایای دستگاه پرکن ماست تک نازل

این دستگاه به صورت اتوماتیک می تواند ماست آماده شده را در داخل ظروف بریزد. برای فروش انواع این دستگاه  باید در نظر گرفت که هم قابلیت صرفه جویی کردن در هزینه ها رادارد ،وهم سرعت قابل توجهی در انواع صنایع رادر خود اختصاص داده است.

از دستگاه پرکن ماست می توان جهت پر کردن انواع محصولات دیگر مانند: شیر، شیر کاکائو هم استفاده نمود. این دستگاه با سرعت بسیار بالایی که دارد می تواند ظروف را در کم ترین زمان ممکن پر کرده و به مرحله بسته بندی برساند. از طرفی این دستگاه با وجود امکانات خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

کاربرد دستگاه پر کن ماست لیوانی

کاربرد دستگاه پر کن ماست لیوانی

 

عملکرد دستگاه پرکن ماست تک نازل

دستگاه پرکن در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید شده است که هرکدام از آن ها کارایی و قابلیت های بخصوص خود را دارند.  یکسری از این دستگاه ها قابلیت پرکردن و بسته بندی نمودن انواع مواد خوراکی را دارند. برای این که با نحوه کارکردن این دستگاه آشنا شوید، باید یکسری مطالب آموزشی را مطالعه نمایید؛ البته این دستگاه و نحوه کارکردنش چندان پیچیده و سخت نیست.

این دستگاه در تعداد نازل های مختلفی ساخته می شود که دستگاه پرکن ماست تک نازل یکی از انواع آن می باشد. تعداد نازل ها رابطه ی مستقیمی با سرعت عملکرد دستگاه دارد. بنابراین هرچه تعداد این نازل ها بیشتر باشد، بالطبع سرعت هم بیشتر می شود. نمونه تک نازله به صورت روتاری کلیه لیوان ها و ظروف را از مواد لبنی پر می کند. به دلیل تک نازله بودن این دستگاه، ظرفیت پر کردن ظروف کم تر می باشد.

مزایای دستگاه پرکن رو تاری

مزایای دستگاه پرکن رو تاری

 

دستگاه پرکن ماست تک نازل از چه ویژگی هایی برخورداراست؟

  • توانایی ساخت همراه دو نازل برای پر نمودن ظروف
  • توانایی بسته بندی همراه با انواع رل فیلم های چاپی و شفاف
  • توانایی بسته بندی نمودن فویل هایی از جنس آلومینیوم
  • می توان دستگاه را تنظیم نمود و روی یک درجه حرارت معین قرار داد
  • دارای تاریخزن حرارتی می باشد
  • قادر است تعداد بسته های تولید شده را بشمارد

دیگر کاربردهای روتاری تک نازل

  • پرکردن ماست
  • پرکردن دوغ
  • پرکردن شیر
  • پرکردن ماست موسیر
  • پرکردن خامه
  • پر کردن آب میوه و …

دستگاه پرکن رو تاری تک نازل با توجه به کارایی و مزایای خوبی که دارد از قیمت فوق العاده ای برخوردار می باشد. سرعت و قیمت دو شاخص مهم این دستگاه می باشد. نگهداری از این دستگاه می تواند طول عمر آن را افزایش دهد؛ بنابراین مراقبت از آن بسیار ضروری می باشد.

 

انواع دستگاه پر کن ماست

دستگاه پرکن  برای پر نمودن ظروف ساخته شده اند؛ این دستگاه باتوجه به کارایی که دارد می تواند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیروی انسانی کلیه ظروف را از محصول آماده شده پر کند. دستگاه پرکن لبنیات به صورت خطی و هم به شکل روتاری و وارد بازار فروش می شود. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خودشان را دارند؛ شما می توانید با توجه به پارامترهای مدنظرتان، مدل مورد نیازتان را خریداری نمایید.

دستگاه پرکن ماست تک نازل امروزه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها درخط تولید به حساب می آید که این دستگاه طی فرایندی می تواند مواد لبنی را به صورت منظم و در ابعادی یکسان داخل ظروف بسته بندی بریزد. برای خرید انواع دستگاه پرکن ماست می توانید به سایت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و با توجه به فاکتورهای خریدتان، دستگاه مورد نظر را تهیه نمایید.

سخن نهایی

دستگاه پرکن ماست تک نازل یکی از انواع ماشین آلات کاربردی و مهم می باشد که با استفاده از آن می توان ظروف رو پر نمود. این دستگاه دارای یکسری تنظیمات می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ها درجه حرارت و سایر موارد را تنظیم نمایید. یکی از مزایای مهم این دستگاه این است که بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت کاملا خودکار ظروف را پر از مواد می کند. این مزیت باعث شده تا کار کاملا بهداشتی صورت بگیرد.

 

 

مطالب مرتبط

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *