عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی لیوانی

دستگاه پرکن بستنی لیوانی، بر اساس تکنولوژی پیشرفته جهانی ساخته شده است. این دستگاه می­تواند بیش از ۳۰۰۰ بستنی لیوانی را با مقیاس وزنی معین، بسته بندی کند. این دستگاه دارای نازل های بستنی پرکن و مغزپاش است و دخالت نیروی انسانی را به حداقل می رساند. این امر تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه ها دارد و بازده نهایی کارخانه تولیدی را افزایش می دهد.

چگونه با دستگاه پرکن بستنی لیوانی، تولیدات روزانه خود را افزایش دهیم؟

پرکن بستنی لیوانی، دستگاهی مهم و ضروری در کارخانه های تولید بستنی است. البته به طور کلی این دستگاه به منظور پر کردن ظروف از مایعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن بستنی دارای دو نوع شامل دستگاه روتاری و دستگاه خطی است. عملکرد این دستگاه ها کاملا مشابه یکدیگر خواهد بود و تنها در ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند.   دستگاه ها امروزه در بسته بندی کارخانه های تولید لبنیات و بستنی استفاده می شوند.

ویژگی های متمایز کننده پرکن بستنی لیوانی

همان طور که عنوان شد، دستگاه های پرکن به دو صورت خطی و روتاری فعالیت می کنند. عملکرد دستگاه های روتاری به صورت چرخشی است که این امر، سرعت پر کردن لیوان ها افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های دستگاه های پرکن، تعداد نازل های آن ها است. این دستگاه ها مطابق با سفارش مشتری به صورت تک نازله یا چهار نازله تولید می شوند.

در ساخت دستگاه های پرکن بستنی از تکنولوژی CIP استفاده شده است. جنس این دستگاه از استنلس استیل است تا از اتلاف دمای بستنی جلوگیری کند. این امر همچنین منجر به افزایش مقاومت دستگاه در برابر رطوبت می شود. این دستگاه دارای نمایشگر HMI است که به صورت لمسی از آن استفاده می شود. علاوه بر این، دستگاه های بستنی پرکن به سیستم PLC مجهز هستند و احتمال خطا را کاهش می دهند.

دستگاه پرکن های بستنی چگونه کار می کند؟

به منظور عملکرد دستگاه پرکن بستنی لیوانی ابتدا باید آن را به مخزن دستگاه های بستنی ساز متصل کنید. سپس اپراتور مربوطه باید از قسمت تنظیمات، وزن بستنی درون هر لیوان را مشخص کند. پس از قرارگیری لیوان ها بر روی نوار نقاله، سنسور های حرکتی این دستگاه، جایگاه آنها را تشخیص می دهند. سپس نازل ها، هر لیوان را متناسب با مقیاس وزنی مورد نظر، پر خواهند کرد.

در مرحله بعدی سس شکلات به بستنی اضافه می شود و بازو های اتوماتیک دستگاه، درب لیوان ها را پرس می کنند. در نهایت اپراتور لیوان های بسته بندی شده را از روی نوار نقاله جمع می کند. این دستگاه به صورت اتوماتیک است و فرایند بسته بندی بستنی ها را بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می دهد.

تاثیر دستگاه بستنی پرکن لیوانی بر بازدهی نهایی

دستگاه پرکن بستنی لیوانی، با توجه به مزیت های چشمگیری که دارد، تاثیر بالایی در بازدهی نهایی خواهد داشت. این دستگاه سرعت بالایی دارد و باعث افزایش سرعت بسته بندی می­ شود. دستگاه های پرکن بستنی بدون دخالت نیرو انسانی فعالیت می کنند. به همین دلیل کیفیت بستنی های لیوانی بهبود می یابد و بهداشتی تر خواهند بود. از دیگر مزیت های این دستگاه، عملکرد اتوماتیک آن است که تعداد اپراتور ها را کاهش می دهد. این امر همچنین تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه های تولید دارد.

تولید بستنی لیوانی

تولید بستنی لیوانی

دستگاه های پرکن خطی و روتاری را از کجا بخریم؟

کیفیت قطعات دستگاه های پرکن بستنی لیوانی، مهم ترین فاکتور خریداری آن ها است؛ زیرا که کیفیت این دستگاه ها، بازدهی نهایی تولیدات را تعیین می کند. اگر به دنبال خریداری این دستگاه ها با بهترین کیفیت هستید، به برند ماشین سازی آرش مراجعه کنید. ماشین سازی آرش، برندی معتبر در زمینه عرضه انواع دستگاه های صنعتی به ویژه دستگاه های بستنی پرکن است. این برند با بیش از ۱۰ سابقه کاری در این زمینه، ارائه دهنده باکیفیت ترین دستگاه بستنی پرکن لیوانی خواهد بود. 

دستگاه پرکن بستنی لیوانی

دستگاه پرکن بستنی لیوانی

نتیجه گیری

دستگاه پرکن بستنی لیوانی، از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی به حساب می آید. از این دستگاه برای بسته بندی لبنیات هم کاربرد دارد. دستگاه پرکن، راندمان کاری را افزایش می دهد و در کاهش هزینه ها موثر است. برند ماشین سازی آرش، ارائه دهنده انواع دستگاه پرکن بستنی است که بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می کند. به منظور خریداری این دستگاه ها و اطلاع از قیمت آن ها، با کارشناسان فروش این برند در ارتباط باشید.

 

محصولات مرتبط : 

بررسی نکات لازم به هنگام خرید دستگاه پرکن بستنی قیفی

دستگاه پرکن بستنی خانواده 

مقالات مرتبط : 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پرکن بستنی لیوانی

عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *