آیا فروش پرکن خطی و روتاری بیش ترین فروش را نسبت به دیگر دستگاه ها داشته است

در حال حاضر، فروش پرکن خطی و روتاری، بیش از سال های قبل، افزایش پیدا کرده است. اما علت این اتفاق چیست؟
در کارخانه های بزرگ صنعتی، حتی در کارگاه های کوچک و متوسط، بسیار مهم ایت که در هنگام پر کردن ظروف، بهداشت را رعایت کرد. بسته بندی و پر کردن ظروف از محصولات لبنی، به صورت دستی، بسیار زمان بر است. در نتیجه نه تنها کارگاه شما به تولید انبوه نمی رسد، هزینه های شما نیز چند برابر می شود. به همین دلیل است که فروش پرکن خطی و روتاری در کشور افزایش پیدا کرده است. هر کدام از این پر کن ها، خصوصیات خاص خودشان را دارند و برای پر کردن مایع خاصی به کار می روند.

 پر کردن ظروف محصولات لبنی با دستگاه های پر کن


پر کردن ظروف محصولات لبنی با دستگاه های پر کن

 

دستگاه های پر کن مدل خطی
به زور کلی دستگاه پر کن می تواند، پر کن مقدار معین و مناسبی از سیالات و مایعات را از سمت نازل خودش به سمت داخل ظروف مورد نظر تزریق کند. دستگاه های پر کن انواع متفاوتی دارند که یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه پر کن خطی می باشد. به طور کلی فروش پرکن خطی و روتاری به پارامتر هایی بستگی دارد، مثلا پر کن های خطی را می توان از حداقل یک نازل ساخت. بنابراین با تغییر نازل، می توان میزان پر شدن ظروف را عوض کرد. دستگاه پر کن خطی، دارای حجم کاری زیادی هستند، در نتیجه، خطای کم تری در پر کردن ظروف رخ می دهد.

مزایای استفاده از دستگاه پر کن خطی
۱• مجهز بودن به سیستم اتوماسیون plc
۲• مجهز بودن له سیستم کنترل کردن نرم افزاری از روی تابلوی نمایشگر لمسی
۳• رعایت کردن استاندارد های جهانی و همچنین استاندارد های داخلی سازمان بهداشت برای ساخت؛ این مورد باعث زیاد شدن فروش پرکن خطی و روتاری شده است.
۴• به کار رفتن فولاد ضد زنگ در همه اجزا
۵• وجود کاور استیل
۶• وجود پلت فرم اسنلس استیلی
۷• مجهز به محرک کانوایر

 

افزایش بهداشت در بسته بندی، با پر کن ها

افزایش بهداشت در بسته بندی، با پر کن ها

 

دستگاه پر کن روتاری
این دستگاه نیز یکی از انواع دستگاه های پر کن است که از آن برای پر کردن سیالات یا مایعاتی با غلظت های مختلف، به درون ظرف ها و یا بطری ها در کارگاه ها استفاده می شود. در نتیجه فروش پرکن خطی و روتاری زیاد تر شده است. فرقی نمی کند که ماده مورد نظر رقیق باشد یا غلیظ، با این دستگاه می توان این مایعات را بسته بندی کرد.

مزایای پرکن روتاری

 

۱• ظرفیت پر کردن این دستگاه متغییر است و از ۲۵۰ سی سی تا ۴ لیتر ساخته می شود.
۲• یکی از دلایل زیاد شدن فروش پرکن خطی و روتاری و مخصوصا پر کن روتاری، وجود ۲ نوار نقاله به شکل رفت و برگشت که موتور های جداگانه ای دارند، می باشد.
۳• مجهز به شاسی آهنی و بدنه ای جنس استنلس استیل
۴• وجود سنسور های الکترونیکی
۵• ایجاد کردن محیطی کاملا بهداشتی در هنگام بسته بندی
۶• درب گذاری به وسیله یک دستگاه

پر فروش ترین پر کن های سال ۱۴۰۰

پر فروش ترین پر کن های سال ۱۴۰۰

تفاوت های بین پر کن روتاری و پر کن خطی
پر کن روتاری، نسبت به پر کن خطی، فضای کم تری را می گیرد؛ در نتیجه در فروش پرکن خطی و روتاری، پر کن روتاری پر فروش تر است. مثلا اگر با دستگاه پر کن خطی برای پر کردن مایعات، به حداقل ۶ متر تا ۷ متر فضا نیاز دارید اما با استفاده از پر کن روتاری، فضای مورد نیاز شما حداکثر ۲ متر مربع است. پر کن روتاری عملیات پر کردن را با سرعت و دقت بیش تری نسبت به پر کن خطی انجام می دهد.

 

سخن پایانی

پر کن ها می توانند بهترین دستگاه شما در کارخانه باشند تا با بهداشت و دقت بیش تری عملیات بسته بندی را انجام بدهید. مجموعه ما به فروش پرکن خطی و روتاری با بهترین مواد و سیستم های کنترل پرداخته، از طرفی کارشناسان ما نیز به ساخت دستگاه های دیگر مورد نیاز افراد در صنایع می پردازد. همچنین دستگاه های ما از جنس استنلس استیل ساخته می شوند.

 

 

مقالات مرتبط:

چه عواملی بر قیمت دستگاه پرکن‌ دوغ تاثیر گذارند؟

چرا باید دستگاه پرکن‌  دوغ لیوانی را خریداری نماییم؟ مزیت این دستگاه چیست؟

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *