دستگاه پرکن بستنی لیوانی چیست و انواع آن کدام است؟

دستگاه‌های پرکن انواع مختلفی دارند، اما اکثر آن‌ها برای پر کردن مایعات به کار می‌روند، یکی از انواع دستگاه‌های پرکن، دستگاه پرکن بستنی لیوانی است، این دستگاه خود نیز دارای انواع مختلفی است. دستگاه پرکن‌بستنی لیوانی صنعتی است و به جز کارخانه‌های تولید بستنی در کارخانه‌های دیگری نیز به کار برده می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید درباره دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی بیشتر بدانید و یا به اطلاعات درباره این دستگاه نیاز دارید یا برای خرید آن نیاز به تصمیم گیری دقیق تری دارید، بهتر است تا انتهای این بلاگ پست همراه ما باشید، احتمالاً ما می‌توانیم آنچه را که شما می‌خواهید درباره دستگاه پرکن بستنی لیوانی بدانید به شما بگوییم تا انتخابی درست‌تر داشته باشید.

دستگاه پرکن بستنی لیوانی چیست و انواع آن کدام است؟

دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی چیست و انواع آن کدام است؟

در این بلاگ پست ما ابتدا به این سؤال که دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی چیست پاسخ خواهیم داد و پس از آن نیز دستگاه پرکن بستنی لیوانی روتاری، خطی و تک نازله را معرفی خواهیم کرد.

 دستگاه پرکن بستنی لیوانی چیست؟

 دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی چیست؟

دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی چیست؟

اگر با این نام دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی هیچ آشنایی ندارید و نام آن را نیز تا به حال نشنیده‌اید، احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده که دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی چیست؟ ما به این سؤال شما پاسخ خواهیم داد.

دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی نه تنها برای پر کردن ظروف لیوانی بستنی به کار می‌رود بلکه از آن برای پر کردن مایعات درون ظروف لیوانی استفاده می‌شود، این دستگاه کاملاً استاندارد و بهداشتی است و هیچگونه آلودگی‌ای همراه با بستنی و یا مایعات درون ظرف وارد نمی‌شود، یکی از دلایل آن این است که به هیچ عنوان از دست برای پر کردن استفاده نمی‌شود. از دستگاه پرکن بستنی لیوانی برای پر کردن انواع مایعات استفاده می‌شود اما بیشتر در زمینه مواد غذایی کاربرد دارد، خوردنی‌هایی مانند شیر، دوغ، ماست، بستنی، شکلات، کشک، کرم کارامل، شکلات صبحانه، کرم کارامل و… از جمله مواردی هستند که برای ریختن آن‌ها درون ظروف لیوانی از این دستگاه استفاده می‌شود.

انواع و ویژگی‌های دستگاه پرکن بستنی لیوانی

انواع و ویژگی‌های دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی

انواع و ویژگی‌های دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی

دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی دارای دو نوع خطی و روتاری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، شما به راحتی می‌توانید ظروف لیوانی را درون این دستگاه تعویض کنید. برای این که احتمال ورود آلودگی به ظرف و مواد غذایی به صفر برسد، نازل‌ها مستقیماً به مخزن وصل شده‌اند، همچنین دائماً و به طور خودکار مسیر عبور مواد غذایی شستشو می‌شود تا هیچگونه بیماری و آلودگی‌ای به مواد غذایی وارد نشود. عمل شستشو با کمک سیستم cip که بر روی دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی نصب شده صورت می‌گیرد.

دستگاه پرکن بستنی لیوانی تک نازله

یکی از انواع دستگاه پرکن بستنی‌لیوانی نوع تک نازله آن است، این نوع تنها یک نازل دارد که با کمک آن مایعات را درون لیوان می‌ریزد، شما باید نازل را از روی آن جدا و آن را بشویید، برخی از این دستگاه‌ها اتوماتیک و برخی دیگر به صورت نیمه اتوماتیک هستند، شما می‌توانید مقدار و سرعت پر کردن را در دستگاه پرکن بستنی لیوانی تک نازله تنظیم کنید، از این نوع دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه‌های پر کن بستنی برای پر کردن انواع مایعات درون ظرف می‌توانید استفاده کنید.

دستگاه پرکن بستنی لیوانی روتاری و خطی

دو نوع دستگاه پرکن بستنی لیوانی به نام روتاری و خطی وجود دارد، نوع خطی این دستگاه همانطور که از اسم آن مشخص است در یک خط لیوان‌های چیده شده به ترتیب پر می‌شوند، اما نوع روتاری که کم حجم‌تر از نوع خطی این دستگاه است، به طور دوار لیوان‌ها را پر می‌کند. نوع روتاری این نوع دستگاه جای کمتری را اشغال می‌کند. از این نوع دستگاه تنها برای پر کردن استفاده نمی‌شود بلکه با استفاده از آن می‌توان لیوان‌ها را پر کرد، بر روی آن درب زد و آن را به بیرون هدایت کرد. دیگر مشخصات این نوع دستگاه نیز با توجه به برند و نوع آن متفاوت است.

در انتهای این بلاگ پست

در انتها این بلاگ پست یادآور می‌شویم که ما در این بلاگ پست درباره دستگاه پرکن بستنی لیوانی صحبت کردیم و سعی کردیم اطلاعاتی را به شما دهیم که برایتان مفید باشد، امیدواریم که با مطالعه آن اطلاعات خوبی به دست آورده باشید.

 

 

مقالات مرتبط:

پرکن خطی اتوماتیک بستنی

هرآنچه درمورد دستگاه پرکن بستنی باید بدانید

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *