مشخصات و ویژگی های مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل

مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل، به طور خاص به صورت سفارشی برای ساده سازی عملیات مختلف در یک واحد تولیدی ساخته می شود. صرف نظر از صنعت، مخازن در ارائه خدمات استثنایی که نیاز به خنک کننده فوق العاده، ذخیره سازی یا نگهداری محتویات دارند، مفید هستند.

آنها از طریق ترکیبی از پمپ های جابجایی فشار و جریان سنج، عملیات را در یک محیط صنعتی، ساده تر می کنند. ممکن است مایع قبل از استفاده در مرحله بعد خنک شود یا محلول صنعتی با محلول دیگری مخلوط شود تا محصول نهایی به دست آید. در اینجا، تنها چیزی که نیاز دارید یک مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل است که می توانید از طریق ماشین سازی آرش تهیه کنید.

بهترین کیفیت مواد و ساخت در پروسس تانک

بهترین کیفیت مواد و ساخت در پروسس تانک

مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل چیست؟

این مخازن را می توان به عنوان واحد ذخیره سازی اصلی یا فرعی برای یک فرآیند معین استفاده کرد. این شامل استفاده برای نگهداری کوتاه مدت و بلند مدت، ذخیره سازی و مخلوط کردن، اندازه گیری، توزیع و مخلوط کردن محتویات مایع و نیمه مایع مورد استفاده در صنایع مختلف، به ویژه بستنی سازی است.

آنها همچنین می توانند در میزان مایعات و همچنین ایجاد ترکیبات و مخلوط های بهینه از مواد مختلف تولید شده در طی یک فرآیند صنعتی استفاده شوند. این فرآیندها به مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل مناسبی نیاز دارند که متناسب با برنامه های طراحی و عملکردهای ظرفیت مختلف، مطابق با فرآیندهای تعیین شده باشد.

هنگام ساخت مخازن پروسس، تولیدکنندگان به نیازهای مختلف تولید توجه می کنند. این موارد شامل دوام بیشتر مخازن یا بهبود راندمان کاری آنها است. چنین تغییراتی ممکن است شامل درج آسترهای لاستیکی، استفاده از پریزها و درپوش های تخصصی یا گنجاندن تجهیزات سرمایش ویژه در میان سایر موارد باشند.

به طور خلاصه، این اصلاحات کارآیی فرآیندهای خاص مربوط به استفاده از مخازن را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، استفاده از مخازن پوشش داده شده، آنها را از عناصر خورنده درگیر در یک فرآیند خاص محافظت می کند. برای دریافت بهترین راه حل ها و طراحی سفارشی مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل، با متخصصان ماشین سازی آرش در ارتباط باشید.

مراحل طراحی و تولید پروسس تانک استیل

مرحله یک: بررسی اولیه مواد و ذخیره سازی مواد

مخزن ذخیره سازی به مواد باکیفیت، محکم و قابل اعتماد نیاز دارد. این را می توان با اجرای یک سیستم خوب تست ورودی در خصوص مواد استفاده شده در ساخت به دست آورد. این تضمین می کند که فقط موادی که مطابق با الزامات و شرایط فنی در صنعت بستنی سازی یا دیگر صنایع مشابه است، مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم تست ورودی مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل، اجازه می دهد تا سطح عیوب ساخت را تا حدی کاهش دهید. پارامترهای اساسی آزمون مواد شامل کیفیت سطح ورق فلزی، پارامترهای هندسی (شکل، ابعاد و انحرافات شدید)، ترکیب شیمیایی رول فلزی، تست کشش خمش و ضربه می باشد.

مرحله دو: آماده سازی فلز مورد نیاز

رول های ورق فلزی که معمولاً برای ساخت کف و پوسته مخازن استفاده می شوند ابتدا در معرض صاف شدن قرار می گیرند. این کار به گونه ای انجام می شود که از علائم فشرده سازی، فرورفتگی و سایر آسیب ها جلوگیری شود. پس از صاف کردن، کل رول فلزی، برای عیوب خارجی بررسی می شود.

استفاده از ورق های استیل در پروسس تانک استیل

استفاده از ورق های استیل در پروسس تانک استیل

مرحله سه: لبه های ورق فلزی

لبه گذاری مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل، قبل از آخرین مرحله ساخت انجام می شود. این یک پاکسازی مداوم از بی نظمی ها، خارها و چسبندگی محکم قطعات به یکدیگر است که باعث تطبیق لبه ها می شود. این در نهایت کیفیت اتصالات جوشکاری برنامه ریزی شده را تعیین کرده و ابعاد و الزامات شکل مقرر در طراحی را برآورده می کند.

مراحل ساخت مخزن پروسس

اولین روش ساخت، مونتاژ صفحه به صفحه پوسته، کف و سقف است. این بدان معنی است که صفحه پوسته و ورق های زیرین به شعاع تعیین شده توسط مشتری نورد می شوند. عامل اصلی تعیین کننده کیفیت سازه های فلزی مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل تولید شده با این روش، ارائه دقیق شکل آنها است که از تاب برداشتن چارچوب های فلزی در حین لبه زدن جلوگیری می کند.

مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل مخصوص تولید بستنی

مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل مخصوص تولید بستنی

کویلینگ روش دیگری برای فرآیند مخزن پروسس است. پوسته، کف و سقف مخزن، به شکل پانل های نواری سیم پیچی که برای جوشکاری در نظر گرفته شده اند به محل ساخت و ساز آورده می شوند. مزایای این روش در کوتاه‌تر کردن دوره نصب مخزن و در نتیجه کاهش حجم جوشکاری خواهد بود. برای سفارش مخزن پروسس یا پروسس تانک استیل با بخش فروش ماشین سازی آرش تماس بگیرید.

 

محصولات مرتبط:

اطلاعات کاربردی مخزن یک تنی پروسس

مخازن استیل

مقالات مرتبط:

پاستوریزاسیون لبنیات و خنک سازی آسان بستنی، به کمک پروسس تانک

نکات مهم و کلیدی که در مورد پروسس تانک استیل باید دانست

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *