نحوه خرید بستنی ساز با کیفیت در ایران

نحوه خرید بستنی ساز با کیفیت در ایران

بستنی یکی از محبوب ترین دسر ها بین مردم است. برای تولید بیشتر بستنی، تجهیزاتی پدید آمده اند که کار تولید و آماده سازی و بسته بندی را برای ما بسیار آسان کرده اند و ما می توانیم در مدت بسیار کمی انواع بستنی را تولید کنیم. در خرید  بستنی ساز یکی از اولین سوالاتی که ایجاد می شود این است که بهترین بستنی ساز کدام است و چه مشخصه هایی دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید با انواع بستنی ساز ها آشنا شوید.

خرید بستنی ساز خارجی

خرید بستنی ساز خارجی

دستگاه بستنی ساز قیفی

بستنی قیفی یکی از محبوب ترین انواع بستنی هاست که برای تهیه آن به دستگاه تولید بستنی قیفی نیازمندیم. بستنی ساز قیفی بسته به تجهیزاتی که در آن به کار برده می شود، انواع گوناگون و متفاوتی دارد. برخی از فاکتور ها که براساس آن ها دستگاه ها به دسته های گوناگون طبقه بندی می شوند به شرح زیر است.

نوع و قدرت کمپرسور

به دو دلیل کمپسور های مختلفی در در این دستگاه به کار می روند:

  1. قیمت تمام شده دستگاه با توجه به کمپرسور فرق می کند. قیمت عامل بسیار مهمی است، بنابراین تولید کنندگان سعی می کنند چندین مدل تولید کنند تا بتوانند قیمت را کاهش دهند.
  2. قدرت و ظرفیت دستگاه با اینکار ممکن است کم یا زیاد بشود.

خرید بستنی ساز خانگی

خرید بستنی ساز خانگی

در دستگاه های بستنی ساز ارزان از موتور هایی با کیفیت درجه ۱ و در دستگاه های گران قیمت از کمپسور ها با کیفیت درجه یک استفاده می کنند.

ظرفیت مخزن

بستنی ساز های قیفی دارای مخازنی برای تولید بستنی هستند که بیشتر دستگاه ها دارای دو مخزن می باشند. تعداد مخازن می تواند در خرید بستنی ساز موثر باشد.

ظرفیت تولید در هر ساعت

دستگاه های بستنی ساز قیفی ظرفیت تولید گوناگونی دارند. برای خرید بستنی ساز مناسب خود باید این را مد نظر قرار دهید که می خواهید در هر ساعت چند بستنی تولید کنید.

 

نوع برق استفاده شده

دستگاه بستنی ساز را باید با توجه به برق فروشگاه تهیه نمایید. برای بستنی ساز های تک فاز فقط و فقط می توانید از برق تک فاز استفاده کنید ولی با برق سه فاز می توانید از خدمات فوق العاده هر دو دستگاه بستنی ساز قیفی تک فاز و سه فاز بهره مند شوید.

 

تناسب با شرایط محیطی

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب دستگاه بستنی ساز قیفی باید به آن توجه داشته باشید شرایط آب و هوایی و محیطی است که شما در آن فعالیت خود را انجام می دهید. بعنوان مثال در مکان های کویری هر بستنی سازی توانایی عملکرد صحیح ندارد، بنابراین شما باید با کارشناسان شرکت فروشنده صحبت کنید تا بهترین بستنی ساز را به شما پیشنهاد بدهد.

خرید بستنی ساز خانگی کوچک

خرید بستنی ساز خانگی کوچک

بستنی ساز رولی

بستنی رولی یک بستنی ارگانیک می باشد که از میوه جات تولید می شود. برای تولید این بستنی به دستگاه های بخصوصی نیاز است. این بستنی ساز دارای صفحه، یخچال و کاردک مخصوصی می باشد. برای تولید کردن بستنی رولی، بستنی ساز را روشن می نماییم؛ سپس مایع بستنی را روی صفحه می ریزیم و اجازه می دهیم تا منجمد شود. با استفاده از کاردک، بستنی را رولی کرده و در ظرفش قرار می دهیم. برای خرید بستنی ساز رولی با کارشناسان فروش صحبت کنید تا بهترین دستگاه را خریداری کنید.

بار سفت کن بستنی

بستنی های میوه ای، سنتی، توپی و … با استفاده از دستگاه های بارسفت کن تولید می شوند. این دستگاه دارای مخزنی با ظرفیت بسیار بالا می باشد. مایع درون مخزن بار سفت کن، ریخته می شود و پس از چند دقیقه بستنی آماده می گردد. پس از آماده شدن بستنی، آن را درون ظرف هایی ریخته و نگهداری می کنیم.

سخن پایانی

برای خرید بستنی ساز باید به فاکتور هایی همچون بودجه ی خود، میزان بستنی که در ساعت می خواهید تولید کنید، مکان کار خود و … توجه کنید. بستنی ساز ها در سایز های مختلفی تولید می شوند و قیمت های متفاوتی هم با یکدیگر دارند. یکی دیگر از فاکتورهای مورد توجه در دستگاه بستنی ساز سازگاری دستگاه با آب و هواهای مختلف است. بستنی سازها با توجه به آب و هوای مختلف ساخته می شوند و هرکدام سازگار با یک نوع آب و هوا هستند.

 

مقالات مرتبط:

هرآنچه درباره بلانچر باید بدانید

معرفی مخزن پروسس استیل به همراه ویژگی و کاربردها

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *