خرید دستگاه بستنی با ارزان ترین قیمت و جدید ترین تکنولوژی های بازار

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خرید دستگاه بستنی در کارگاه های بستنی سازی، به چه علت است و چه کاربردی دارد؟ به طور کلی یکی از مهم ترین دستگاه هایی که باید در کارخانه های بستنی سازی وجود داشته باشد،

دستگاه بستنی ساز است. این دستگاه ها با جدید ترین متد های موجود در بازار ساخته شده اند و به همین خاطر خرید دستگاه بستنی مهم ترین کار در تاسیس یک کارگاه بستنی است.

دستگاه های بستنی ساز دخالت دست و نیروی انسانی را در تهیه بستنی کاهش داده اند و انواع و اقسام بستنی ها را تولید می کنند. این محصولات با بهترین مواد ساخته شده اند و حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کنند؛ در نتیجه با خیال راحت می توان به خرید دستگاه های بستنی ساز پرداخت و تولید این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن، افزایش داد. دستگاه های بستنی ساز، انواع متفاوتی دارند و هر کدام از آن ها، مشخصات فنی مخصوص به خودش را دارد.

 

خرید دستگاه بستنی با قیمت مناسب

خرید دستگاه بستنی با قیمت مناسب

 

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز

همه دستگاه های بستنی ساز بزرگ و صنعتی، به یک ماشین تبرید مجهز شده اند که این قطعه، با قدرت بالایی، هوای سرد را برای دستگاه تولید می کند؛ به عبارتی قدرت سرد کنندگی فوق العاده بالایی دارند. با کمک این ویژگی، بستنی و همچنین مخلوط شیر و شکر با سرعت بالایی منجمد خواهند شد اما بافت بستنی، نرم خواهد ماند. از طرفی در ساختار این دستگاه ها موتور دیگری هم وجود دارد که در هنگام خرید دستگاه بستنی باید به آن توجه کرد. به طور کلی این قطعه برای حرکت هم زن و یا مخلوط کننده بستنی ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های بستنی ساز قدرت های متفاوتی دارند و مصرف کنندگان می توانند متناسب با نیاز خودشان این محصولات را خریداری کنند. به عنوان مثال خرید دستگاه بستنی که حدودا ۱ اسب است، می تواند تقریبا ۴ کیلوگرم بستنی که معادل حدودا ۳۲ ظرف بستنی است را در مدت زمان ۶ دقیقه منجمد کرده و آماده کند. همچنین بستنی ساز ها به دریچه های تخلیه و محفظه های ذخیره سرد مجهز شده اند و دارای نمایشگر دمایی هستند.

متد های به کار رفته در ساخت انواع بستنی ساز

متد های به کار رفته در ساخت انواع بستنی ساز

انواع دستگاه های بستنی

در زمان خرید دستگاه بستنی، پر فروش ترین دستگاه ها، به صورت زیر هستند.

۱• بستنی‌ ساز قیفی
۲• دستگاه های بستنی‌ ساز رولی
۳• دستگاه های بار سفت‌ کن
۴• دستگاه های بستنی‌ ساز ژلاتو

عملکرد دستگاه های بستنی‌

دستگاه های بستنی‌ ساز می توانند به صورت هم‌ زمان، مرحله کره‌ گیری و سرمایش را انجام بدهند. با این کار، هوادهی صحیح انجام می شود و همچنین کریستال‌ های یخی، در شکل و اندازه‌ های کوچک نگه داشته می شوند. یکی از مزایای خرید دستگاه‌ بستنی این است که بستنی های تولید شده را پس از تولید، بلافاصله می توان استفاده کرد.

 

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه بستنی

۱• در هنگام خرید این دستگاه ها باید به ظرفیت دستگاه بستنی ساز توجه کرد و دقت شود که به چه تعداد بستنی‌ نیاز است.
۲• قبل از خریداری کردن این دستگاه ها به طرز کار آن ها دقت کنید.
۳• در هنگام خرید دستگاه بستنی، دستگاهی را انتخاب کنید که نظافت و تمیز کاری آن راحت باشد.
۴• میزان صدای دستگاه باید پایین باشد، به طور کلی این دستگاه در زمان روشن و خاموش شدن، صدا تولید می کنند اما نباید صدای تولید شده زیاد باشد.
۵• به مدت زمان آماده سازی بستنی ها و انسجام و بافت بستنی های تولید شده دقت کنید.

خرید دستگاه بستنی با اطمینان خاطر

 خرید دستگاه بستنی با اطمینان خاطر

سخن پایانی

دستگاه های بستنی ساز مجموعه ما با پیشرفته ترین تکنولوژی های سال ۱۴۰۰ تولید شده اند؛ به طوری که این دستگاه ها می توانند تولید بستنی را تا حد زیادی بالا ببرند. ما محصولات خود، از جمله دستگاه بستنی ساز را با بهترین مصالح می سازیم به همین دلیل بستنی ساز های ما حساسیت ایجاد نمی کنند. بنابراین مصرف کنندگان با اطمینان خاطر می توانند به خرید دستگاه بستنی بپردازند. حتی کارشناسان مجموعه ما به طور دائم در حال پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.

 

مقالات مرتبط:

پرکردن سریع تر بستنی ها با دستگاه

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *