چرا باید به سراغ خرید دستگاه بستنی ساز ارزان برویم؟

وقتی قصد مدیریت هر کسب و کاری را داشته باشید، همواره باید صرفه جویی اقتصادی را در برنامه خود بگنجانید. این صرفه جویی در صنعت تولید بستنی، می تواند با خرید دستگاه بستنی ساز ارزان تحقق یابد. هر چند وقتی صفت ارزان به دستگاهی نسبت داده می شود، معمولا افراد نگران می شوند و سمت آن نمی روند.در مورد دستگاه های بستنی ساز برند آرش جای نگرانی نیست. ۴ دلیل عمده وجود دارد که شما را وا می دارد تا به دستگاه بستنی ساز ارزان این برند اعتماد کنید.

تولید بستنی در طعم های متنوع

تولید بستنی در طعم های متنوع

۱. سطح بالای کیفیت تولید بستنی

دغدغه اصلی هنگام انتخاب یک دستگاه ارزان برای مجموعه صنعتی شما، بحث کیفیت تولید بستنی است. کیفیت محصول نهایی و جلب رضایت مشتری به دستگاه شما و فرایند صنعتی تولید آن بستگی دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که هر دستگاه ارزانی، دستگاه بی کیفیتی نیست. سیاست های تعیین قیمت، متغیرهای تاثیرگذار زیادی دارد.

برای مثال، تفاوت قیمت یک برند داخلی و خارجی تا حد زیادی وابسته به مسائلی مانند نوسان نرخ دلار، هزینه واردات و گمرک است. به همین خاطر اگر یک برند داخلی، دستگاه های بستنی ساز ارزان تری ارائه می دهد، به معنی این نیست که کیفیت آن قابل قبول نخواهد بود.

بستنی های اسکوپی پرطرفدار

بستنی های اسکوپی پرطرفدار

۲. مدیریت اقتصادی بودجه

انتخاب دستگاه بستنی ساز ارزان، معمولا برای کسب و کارهای نوپا است که با محدودیت بودجه مواجه هستند. در ابتدای راه اندازی مجموعه صنعتی تولید بستنی، مسائل مالی یک بعد چالش برانگیز کار هستند. به همین خاطر شما نمی توانید بودجه زیادی را صرف خرید دستگاه های گران قیمت کنید. به خصوص که باید همزمان چندین دستگاه مختلف تهیه کنید و سایر هزینه ها را نیز مدیریت کنید.

این هزینه ها تنها شامل خرید دستگاه نمی باشد. شما باید هزینه های احتمالی تعمیر دستگاه، خرابی، تعویض قطعات و غیره را نیز مد نظر داشته باشید. شما باید بخشی از سرمایه خود را به خرید دستگاه اختصاص دهید، بخشی را به هزینه های احتمالی دستگاه و بخش دیگر را نیز صرف بقیه قسمت های کار کنید.

بستنی های محبوب و دلچسب

بستنی های محبوب و دلچسب

۳. همخوانی با ظرفیت مورد نیاز تولید بستنی

پیش تر گفتیم که دستگاه بستنی ساز ارزان به معنی دستگاه بی کیفیت نیست. در جهت تکمیل این مسئله باید گفت که همچنان تفاوت هایی میان یک دستگاه ارزان و دستگاه های گران قیمت تر وجود دارد. ممکن است از لحاظ کیفیت تفاوتی نداشته باشند اما ویژگی های متفاوتی دارند. این ویژگی اکثرا در مورد ظرفیت تولید بستنی و قدرت کمپرسور دستگاه ها می باشد.

شما باید تشخیص دهید که یک دستگاه ارزان، ویژگی های فنی مورد نیاز شما را دارد یا نه. معمولا با بهره مندی از مشاوره متخصصان و کارشناسان دستگاه های صنعتی تولید بستنی، می توانید طیف متنوع و منطقی از انواع مختلف دستگاه های بستنی ساز را کنار هم بچینید. این طیف هم ظرفیت تولیدی مورد نیاز شما را پاسخ می دهد و هم با بودجه شما همخوانی خواهد داشت.

۴. رعایت معیارهای طراحی و مهندسی دستگاه

تمام اجزا و قطعات سازنده یک دستگاه بستنی ساز ارزان، طبق استانداردهای مهندسی طراحی صنعتی می باشند. در این دستگاه ها، همزن، مخزن، موتور، بدنه و سایر بخش های مربوطه با توجه به معیارهای دقیق فنی و مهندسی ساخته می شوند. پنل های کنترل کننده، تنظیم دمای دستگاه، پر کردن ظرف ها و سایر قابلیت ها به طور ثابت در این دستگاه ها تعبیه شده اند.

حتی به واسطه استفاده از مواد درجه یک و عالی، پروسه ضدعفونی کردن و اعمال موازین بهداشتی برای این دستگاه ها دارای محدودیت نخواهد بود. تمام پروتکل های مهندسی و بهداشتی با دستگاه های ارزان قیمت نیز سازگاری دارند.

سخن پایانی

برند آرش تلاش دارد تا ترازوی قیمت و کیفیت را در توازن نگه دارد. این امر تا جایی اولویت دارد که افراد با بودجه های مختلف در ابتدای راه بتوانند، دستگاه های باکیفیتی تهیه کنند تا کسب و کار آنها زودتر گسترش پیدا کند.

خرید یک دستگاه بستنی ساز ارزان به این معنی نیست که شما کیفیت را کنار گذاشته اید و تنها فاکتورهای مالی را اولویت خود قرار داده اید. این برند تلاش داشته تا تمام موازین طراحی صنعتی را در کنار چارچوب های مشتری مدارانه تعیین قیمت در محصولات خود منعکس کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید یک دستگاه بستنی ساز با بهترین کیفیت و قیمت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط:

معرفی بهترین دستگاه بستنی ساز

نگاهی عمیق و اصولی به ویژگی ها و فروش دستگاه بستنی سنتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *