میزان برق مصرفی در انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی به همراه نکاتی مهم راجع به این دستگاه ها

 بستنی در روزگاران قدیم و امروزه یک دسر محبوب و خوش طعم در میان تمام ملت های مختلف می باشد. از طرفی ساخت  انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی که امروزه مدل های مختلفی از این دستگاه، تولید و وارد بازار فروش شده است.

کار این دستگاه تولید و تهیه بستنی است که این کار توسط این دستگاه آسان تر شده است. کلیه مراحل تولید کاملا به صورت بهداشتی انجام می شود، حتی می توانید در مدت زمان کوتاه بستنی های مختلفی و خوش طعم و با رنگ های مختلف را با این دستگاه تولید کنید.

راهنمای خرید دستگاه بار سفت کن

راهنمای خرید دستگاه بار سفت کن

انواع بستنی+ انواع دستگاه‌بستنی‌ساز صنعتی

برای تهیه انواع بستنی نیاز است که هر نوع را با دستگاهی مخصوص به خود تولید نمود. بستنی قیفی، بستنی رولی، بستنی سنتی، بستنی یخی و … هر کدام دستگاهی جداگانه دارند.

برای مثال بستنی‌ساز قیفی یک دستگاه تخصصی است که کار اصلی آن تولید کردن بستنی خامه ای می باشد. این دستگاه یکی از انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی به شمار می رود که در آن با استفاده از بلور های یخی می توان مایع بستنی را منجمد کرد. به طور کلی یک بستنی ساز خوب و حرفه ای می تواند با کیفیت بالایی که داراست، دما را تا منفی ۳۱ درجه کاهش دهد و تا پایان چرخه، آن را حفظ کند.

نحوه کار با بستنی ساز

نحوه کار با بستنی‌ساز

میزان برق مصرفی در انواع دستگاه بستنی‌ساز صنعتی

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که پر طرفدار ترین آن ها شامل بستنی ساز رولی و تابینک بستنی و … می باشد.

هر کدام از این دستگاه ها نقش بسیار تاثیر گذاری در تولید و تهیه بستنی سازی دارند.

انواع دستگاه‌بستنی‌ساز صنعتی نیاز به برق دارند و هرجا که ممکن است از برق استفاده شود می توان این دستگاه را مورد استفاده قرار داد. از طرفی می توان برحسب نیاز و درخواست مشتری میزان مصرف برق را تعیین کرد.

این نوع از دستگاه بستنی‌ساز، سینی هایی را در بردارند که تعداد آن ها به طور متغیر است و مصرف کننده یا مشتری می تواند دستگاه ها را با ظرفیت و تعداد سینی مورد نظر را سفارش دهند.

میزان صدای انواع دستگاه‌بستنی‌ساز صنعتی به همراه مدت زمان آماده شدن بستنی

میزان صدا در این دستگاه های برقی که موتوری از نوع الکتریکی دارند طبیعی است؛ زیرا صدای دستگاه بستنی‌ساز صنعتی هنگام روشن شدن موتور و مخلوط کردن از خود صداهایی تولید می کنند. این صداها نباید آزار دهنده باشد؛ از طرفی قطعا سرعت تولید بستنی برای ما به عنوان تولید کننده بسیار حائز اهمیت است. مدل های مختلف دستگاه های بستنی ساز به شما این امکان را می دهد تا نمونه ای را خریداری کنید تا به لحاظ سرعت عملکرد بسیار بالا باشد.

طرز بسته بندی بستنی به صورت صنعتی

طرز بسته بندی بستنی به صورت صنعتی

نکاتی در رابطه با  انواع دستگاه‎‌بستنی‌ساز صنعتی

در خرید بار سفت کن می توان به چند نکته توجه کرد که کاربردی و دارای اهمیت فراوانی می باشد.

دستگاه بار سفت کن بستنی براساس ظرفیت مخزن، نوع بستنی تولیدی، نوع برق مصرفی و … می توان دسته بندی کرد.

۱_ ظرفیت مخزن: ظرفیت مخزن هر کدام از بارسفت کن های بستنی متفاوت است و می توان براساس نیاز، دستگاهی با ظرفیت مناسب را خریداری نمود.

۲_نوع بستنی تولیدی: بعضی از بار سفت کن های بستنی فقط بستنی های میوه ای را تولید می کنند، ولی بعضی از دستگاه ها و بار سفت کن ها و انواع دستگاه‌بستنی‌ساز صنعتی توانایی تولید بستنی سنتی و اضافه کردن خلال به بستنی ها را دارند.

۳_نوع برق مصرفی: بار سفت کن به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می شود و لازم و ضروری است که متناسب با برق محل، مدلی مناسب را خریداری نمایید.

سخن نهایی

دستگاه های بارسفت کن از جمله دستگاه های بستنی ساز می باشد که برای تهیه و تولید انواع بستنی میوه ای، جلاتو، وانیلی و … ساخته شده است. این مدل دستگاه ها از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و در کنار قدرت، کیفیت خوبی هم دارند. به گونه ای که با استفاده ازاین دستگاه می توانید چندین کیلو بستنی را در مدت زمان کوتاهی تولید نمایید. قیمت انواع این مدل ها قطعا به لحاظ فنی با یکدیگر متفاوت می باشند. اگر مدت آماده شدن بستنی آن چنان برای شما حائز اهمیت نیست می توانید به مدل ها و انتخاب های دیگری هم فکر کنید.

 

 

مقالات مرتبط:

با دستگاه‌بستنی سنتی آشنا شویم

مهم ترین ویژگی های دستگاه بستنی‌ساز هنگام خرید

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *