چرا دستگاه پرکن تک نازله را برای کسب و کار خود برگزینیم؟

دستگاه پرکن تک نازله، یکی از کارامد ترین روش ها پرکردن مایعات غلیظ و رقیق

پس از تولید مایعات در صنایع مختلف، قدم بعدی، پرکردن ظروف بسته بندی با آن هاست. پرکن های تک نازله از پرفروش ترین دستگاه های پرکن بازار هستند که کار انتقال مایعات را انجام می دهند. این پرکن ها با توجه به نوع کاربری، با ویژگی های مختلفی توسط شرکت های تولید کننده ماشین آلات صنعتی، ساخته می شوند. حال دلیل محبوبیت پرکن های صنعتی چیست و چرا استفاده از آن ها در کسب و کارهای مختلف رو به گسترش است؟

دستگاه پرکن تک نازله چگونه کار می کند؟

این دستگاه ه به مخرن حاوی مایعات غلیظ یا رقیق متصل می شود. نازل از جنس پمونات بوده و قرارگیری ظرف بسته بندی در زیر آن، به وسیله اپراتور انجام می شود. سرعت کار و میزان مایعی که در ظروف پر می شود؛ همگی در پنل روی بدنه پرکن، قابل تنظیم است. غلظت مایعات قابل استفاده در دستگاه پرکن تک نازله، تا ۳۰,۰۰۰ CP می باشد. میزان مایع پر شده در ظروف، از ۵۰ گرم تا ۲ لیتر قابل تغییر بوده و پرکردن ظروف گالنی نیز در دو مرحله انجام می شود.

پرکن تک نازله، انتقال دهنده مواد تولیدی صنایع گوناگون به ظروف

پرکن تک نازله، انتقال دهنده مواد تولیدی صنایع گوناگون به ظروف

چه ویژگی ها مختلفی در این دستگاه تعبیه شده است؟

پرکن روتاری تک نازله در کنار پرکن خطی، از محبوب ترین انواع این دستگاه محسوب می شود. این پرکن ها، در دو نوع برای مایعات غلیظ و رقیق ساخته و به بازار عرضه می شوند. دستگاه پرکن، همچنین می تواند با مخزن یا بدون مخزن باشد. مخزن ها معمولا گنجایش ۵۰ لیتر را دارند که تا میزان ۷۰ لیتر نیز قابل افزایش است. دستگاه های بدون مخزن، معمولا در ابعاد کوچک تری تولید می شوند. همچنین با توجه به نظر خریدار، امکان اضافه کردن سیستم درب گذار، بر روی دستگاه پرکن تک نازله وجود دارد. با توجه به کاربرد و نظر خریداران، دستگاه  در دو جنس تمام استیل یا استیل و آهن، قابل تولید است.

استفاده از پرکن تک نازله برای پرکردن ظروف بستنی، عامل افزایش سوددهی

استفاده از پرکن تک نازله برای پرکردن ظروف بستنی، عامل افزایش سوددهی

دستگاه پرکن‌تک‌نازله چه کاربردهایی دارد؟

پرکردن ظروف انواع مایعات خوراکی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و شیمیایی، با دستگاه پرکن مایعات تک نازله، امکان پذیر است. پرکن مایعات غلیظ، برای موادی کاربرد دارد که غلظت آن‌ها بیشتر از روغن زیتون باشد. برای مثال موادی چون عسل، شیره خرما، بستنی، روغن ها خوراکی وکرم‌ها آرایشی، در این دسته جای می گیرند. انتقال مایعات غلیظ نیز، مانند دوغ، شربت های دارویی رقیق و آب میوه ها، با دستگاه پرکن‌تک نازله، امکان پذیر است.

مزایا استفاده از دستگاه پرکن تک نازله

استفاده از روش دستی پر کردن ظروف، بسیار زمان بر بوده و نیاز به نیرو کار فراوان دارد. به علاوه، به کار گیری دستگاه پرکن مایعات تک نازله، سبب افزایش سطح بهداشت می شود. برای مثال در یک بستنی فروشی، استفاده از سیستم نیمه اتوماتیک برای پرکردن ظروف بستنی، بسیار بهداشتی تر از پر کردن ظروف با دست خواهد بود. این موضوع، تاثیر به سزایی در جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش سوددهی کسب و کار شما خواهد داشت. همچنین، دستگاه پرکن تک نازله، با مخزن دو جداره و امکان اتصال به گرم کن، می تواند پرکردن مایعات غلیظی مانند عسل را که به تزریق گرم احتیاج دارند؛ به خوبی انجام دهد.

از دیگر ویژگی ها کارامد این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت دستگاه در برابر مواد اسیدی و قلیایی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع نازل با توجه به اندازه بطری ها و ظروف مختلف
  • کار با دستگاه به دو شیوه پدالی یا نیمه اتوماتیک با تایمر
  • نصب آسان و راحتی کار

چگونه دستگاه پرکن تک‎‌‌نازله را با قیمتی مناسب خریداری نماییم؟

قیمت دستگاه پرکن تک‌نازله، با توجه به ویژگی ها مانند مخزن، درب گذار، جنس دستگاه …، می تواند بسیار متغیر باشد. ماشین سازی آرش، کارخانه ای عظیم، با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در تولید ماشین آلات صنعتی دارویی، لبنی و بستنی سازی است. شما می توانید دستگاه پرکن مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، از این شرکت با سابقه، خریداری نمایید.

درب گذار، مخزن بزرگ و قیمت مناسب، از ویژگی ها متمایز کننده پرکن تک نازله

درب گذار، مخزن بزرگ و قیمت مناسب، از ویژگی ها متمایز کننده پرکن تک نازله

کلام آخر

دستگاه پرکن تک نازله، یکی از پرتقاضا ترین ترین دستگاه های پرکن بازار است. افزایش بازده کاری، رعایت بالا بهداشت و توانایی این دستگاه در انتقال انواع مواد، به کار گیری آن را در اکثر صنایع ممکن می سازد. قیمت این وسیله صنعتی با توجه به قابلیت های مختلفی که با توجه به درخواست خریدار، بر روی آن نصب می شود، متغیر خواهد بود. اگر قصد خرید این دستگاه پرکاربرد را با قیمتی مناسب دارید، برند ماشین سازی آرش، مفتخر به یاری شما در این مسیر خواهد بود.

 

محصولات مرتبط:

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ: معجزه ای برای کارخانه شما!

معرفی ویژگی های دستگاه پر کن یخمک

مقالات مرتبط:

دستگاه پرکن و نکاتی در باب کاربرد و تهیه آن

پرکن مایعات غلیظ و رقیق

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *