خرید دستگاه پرکن بستنی با قیمتی ایده آل

دستگاه پرکن بستنی صنعتی می ‌تواند به تولیدکنندگان عرصه تولید بستنی کمک نماید تا بتوانند با سرعت عمل بسیار بیشتری محصولات خود را در تعداد بالاتری تولید نمایند که در نهایت این نکته منجر به افزایش سود آن ها خواهد شد. دستگاهی که خریداری می کنید حتماً باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دستگاه در ابعاد مختلفی در بازار تولید و به فروش می رسد. که تولید کنندگان با توجه به نیازی که دارند اقدام به خرید دستگاه پرکن می نمایند. خریداران گرامی با راهنمایی دقیق و درست می توانند یک خرید منحصر به فرد داشته باشند. چرا که این خرید به طور مستقیم بر روی درآمد و سود آن ها تأثیر گذار است.

دستگاه پرکن بستنی

انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد مانند دستگاه های پرکن دستی، اتوماتیک، صنعتی، نیمه اتوماتیک و… که هر کدام از این دستگاه ها دارای کارایی خاص می باشند. هر کدام از این دستگاه‌ها می توانند در بخش های مختلف صنایع غذایی به کار برده شوند تا بتوان بهترین نوع بستنی را تولید کرد. سازندگان و طراحان دستگاه های پرکن بستنی آن ها را به طور عمده و تک به فروش می رسانند. به همین دلیل افرادی که می خواهند این دستگاه را در تعداد بالا خریداری نمایند می توانند با خرید عمده دستگاه‌های پرکن در کنار کیفیت بالا قیمت پایین و مناسب را نیز تجربه نمایند.

خرید دستگاه‌پرکن بستنی

 

تولیدکنندگان این دستگاه ‌های صنعتی آن ها را به گونه ای طراحی می کنند که بتوان از این دستگاه برای پر کردن انواع بستنی در سایزهای مختلف استفاده کرد. دستگاه‌های پرکن روتاری تماماً به صورت مکانیکی ساخته می شوند که می توان به راحتی به این دستگاه اطمینان کرد تا دستگاه‌خود به صورت اتوماتیک فعالیت های مربوطه را بدون نظارت انجام دهد.

خرید دستگاه پرکن

خرید دستگاه پرکن

ویژگی های دستگاه پرکن‌بستنی

در زمان طراحی این دستگاه ها به طور پیش فرض برای آن ها وزنی را مشخص می کنند تا طبق این وزن دستگاه اقدام به پر کردن ظرف های مختلف نماید. این کار از طریق نازل‌ هایی انجام می گیرد که بر روی دستگاه نصب شده اند. همچنین برای آن که دستگاه پرکن به صورت دقیق کار خود را انجام دهد بر روی نازل های آن سنسور هایی قرار داده می شود تا عملیات پر کردن را به درستی انجام دهند. این دستگاه ها را به گونه‌ای می سازند که دارای تایمر زمان بندی باشند. با توجه به این قابلیت می توان در زمان بندی های مختلف دستگاه را طوری تنظیم نماییم که خود به خود شروع به کار کند و یا متوقف گردد.

قیمت دستگاه پرکن

قیمت دستگاه‌پرکن

قیمت دستگاه پرکن بستنی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل بسیار زیادی هستند که می ‌توانند بر روی قیمت این دستگاه تأثیر گذار باشند. مهم ترین عامل مربوط به متریال به کار برده شده در ساخت بدنه و قطعات دستگاه پرکن می باشد. هر چه جنس به کار برده شده در ساخت دستگاه پرکن با کیفیت تر باشد قاعدتاً این دستگاه قیمت بالاتری نیز دارد. متریالی که در ساخت دستگاه پرکن بستنی به کار برده می شود باید جدای از کیفیت بالا ضد زنگ و ضد ضربه نیز باشد. از جمله عوامل دیگری که بر روی قیمت دستگاه اثر گذار هستند می توان به ضمانت و خدمات پس از فروش، امکاناتی که بر روی دستگاه موجود است، ظرفیت و سرعت دستگاه اشاره کرد. قطعاً دستگاه های‌پرکن که دارای سنسور می باشند و کاملا اتوماتیک فعالیت خود را انجام می دهند دارای قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های دستی و نیمه اتوماتیک می باشند.

دستگاه پرکن صنعتی در انواع مختلف

دستگاه پرکن صنعتی در انواع مختلف

چرا دستگاه پرکن بستنی صنعتی خریداری کنیم؟

این دستگاه ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که می توانند با استفاده از این مزایا بهترین عملکرد را برای تولید بستنی ارائه دهند. مزایایی مانند:

  • از آنجایی که این دستگاه ها را از استیل ضد زنگ و ضد ضربه می سازند دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی هستند.
  • تمامی دستگاه های پرکن سیستمی تحت عنوان سیستم خنک کننده دارند که وظیفه آن انتقال هوای خنک در سرتاسر دستگاه می باشد.
  • سنسور های تشخیص دهنده که وجود این سنسور ها باعث می شود تا نیاز نباشد یک ناظر در حین کار دستگاه بر روی کار آن نظارت داشته باشد.

 

 مقالات مرتبط:

کاربرد و ویژگی های دستگاه‌پرکن خطی غلیظ کش چهار نازله

نکات مهم در مورد دستگاه پرکن‌بستنی لیوانی مجلسی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *