کاربرد و آشنایی با دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری)

در کارخانه تولید بستنی یکی از دستگاه ها بسیار کاربردی و مهم دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری) است؛ روند تولید چنین دستگاهی به سرعت افزایش پیدا کرد. برای کارخانه هایی که ترافیک بالایی دارند، این دستگاه راندمان بالا و خوبی دارد. یکی از خوبی ها دستگاه پرکن بستنی این است که دخالت اپراتورها و منابع انسانی در آن کاهش پیدا کرده است. ماشین آلات آرش سعی دارد در این مقاله کاربرد و انواع این دستگاه را به شما معرفی کند.

کاربرد دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری)

در تکنولوژی هرچه پیشرفت دستگاه افزایش پیدا کند، بهره وری و تولید نیز بیشتر می شود. دستگاه پرکن بستنی نیز از این موضوع مستثني نیست. در صنایع تولید مواد غذایی استفاده کردن از دستگاه ها پیشرفته الزامی است. امروزه به علت علاقه زیاد به بستنی، دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری) در حجم بالا تولید می شود. به طور کلی این دستگاه با نام بستنی پرکن بیشتر شناخته می شود. همچنین با آن ها می توان انواع مختلفی از بستنی لیوانی و حصیری عرضه کرد. این دستگاه پرکن بستنی به طور اتوماتیک این بستنی‌ها را تولید می کند.

عملکرد دستگاه پرکن‌بستنی روتاری

عملکرد دستگاه پرکن بستنی به چه صورت است؟ احتمالاً این یکی از مهم ترین سوال هایی است که شما درباره این دستگاه دارید؛ بستنی روتاری دارای یک لوله است که به کف فریزر وصل می شود. نان ها حصیری معمولاً روی نقاله بزرگ قرار می گیرند. در قسمت دیگر آن یک بخش وظیفه این را دارد که نان حصیری را روی بستنی قرار دهد. سپس با یک فشار نسبی آن ها را به یکدیگر محکم می کند. همچنین به دلخواه می توانید در مخزن مغزیجات خلال یا پودر پسته بریزید که در آخر آن را روی بستنی تخلیه کند. در آخر نیز بستنی قالب بندی و بسته بندی می شود.

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

مشخصات فنی دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری)

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری) دارای یک نازل پرکننده است که می تواند هر بار یک فنجان یا لوله را پر کند. دستگاه فیلر می تواند بستنی ها تک رنگ و دو رنگ را به وجود بیاورد و الگو ساخت بستنی پر شده را می توان با توجه به نیاز مشتری سفارشی کرد. عملکردها این تجهیزات عبارتند از انداختن فنجان، پر کردن، اضافه نمودن مربا، شکلات، پخش آجیل، دربندی، آب بندی و حرارت دادن به آن است. مشتریان می توانند عملکرد مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. در زیر مشخصات فنی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

عملکرد: دستگاه پرکن چرخشی بستنی

  • ظرفیت: ۳۶۰۰ عدد در ساعت
  • بخش‌ها دستگاه: تلگراف مخروطی، کالیبراتور، اسپری شکلات، دوز بستنی، اسپری رویه شکلات، مواد خشک، درب دیسپنسر.
  • سال ساخت: ۲۰۰۷
  • قطر درب قطعات بخش مخروطی: ۶۱ میلی متر
  • قطر درب قطعات تعویض فنجان: ۵۲ میلی متر و ۷۷ میلی متر
  • مجموع توان نصب شده: ۲ کیلو وات
  • ساخت فولاد ضد زنگ
  • ولتاژ: ۴۰۰ ولت / ۵۰ هرتز / ۳ فاز

انواع دستگاه بستنی پرکن حصیری

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری) دارای دو مدل است که شامل تک و دو ردیفه است؛ دو ردیفه عملکردی مشابه به دستگاه تک ردیفه دارد اما این دستگاه دو ردیفه دارای دو سر پرکننده برای پر کردن همزمان بستنی بر روی نان یا لیوان است. بنابراین دستگاه بسته بندی بستنی دو ردیفه خروجی بیشتری نسبت به دستگاه تک ردیفه دارد. تمام قطعاتی که با غذا تماس دارند، از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند که استانداردها ایمنی و بهداشت مواد غذایی را رعایت می کنند. با تنظیم دستگاه ها مختلف می تواند ردیف ها و ظرفیت ها مختلف را برآورده کند.

سفارش سازی دستگاه بستنی ساز

سفارش سازی دستگاه بستنی ساز

دستگاه پرکن بستنی‌حصیری چند ایستگاهی

دستگاه پرکن فنجانی و مخروطی شکل بستنی چند ایستگاهی همان طور که از نامش پیدا است چندین ایستگاه، طیف وسیعی از تنظیمات ایستگاه و عملکرد کاری پایدار دارد. به عنوان یک دستگاه مهم ساخت بستنی، می تواند قیفی ها تک رنگ، دو رنگ، فنجان ها گرد و انواع فنجان ها خاص را پر کند. دستگاه بسته بندی بستنی دارای تنظیمات و عملکردها متعددی است. می توان از آن برای تولید مشعل گلدسته تک رنگ، دو رنگ، پاپ کورن و بستنی ها رنگی دیگر استفاده کرد. علاوه بر این، دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد (روتاری) را می توان با توجه به شکل مورد نیاز مشتری سفارشی کرد و طول گلدسته را می توان تنظیم کرد.

 

محصولات مرتبط:

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه پرکن بستنی حصیری

بررسی دستگاه پرکن بستنی حصیری

مقالات مرتبط:

عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

دستگاه پرکن بستنی حصیری، چگونه به تولید بستنی های با کیفیت تر کمک می کند؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *