ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی: چطور باید از این دستگاه مراقبت کرد؟

اگر دستگاه بستنی ساز دارید (یا قصد خرید آن را دارید)، این مطلب دقیقا برای شما است. چرا خرید دستگاه بستنی ساز سنتی برند ماشین سازی آرش را به شما پیشنهاد می کنیم؟ چطور باید از این دستگاه مراقبت کرد؟ ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی، تخصص برند ماشین سازی آرش است. آیا شما به نحو صحیح از دستگاه بستنی ساز صنعتی مراقبت می کنید؟  نگاهی به این مقاله بیندازید و بعد به این سوال پاسخ دهید.

بستنی ساز سنتی

بستنی ساز سنتی

دستگاه بستنی ساز سنتی از واجبات کارخانه شماست! چرا؟

آیا می دانستید که طبق آمار، بستنی سنتی یکی از پر طرفدار ترین انواع بستنی در بازار ایران است؟ بستنی سنتی تنها نوعی از بستنی است که بین تمام سنین طرفدار دارد. اگر تا به حال تولید بستنی سنتی در کارخانه شما انجام نمی شد، حتما به تولید آن فکر کنید. بازار این بستنی خوشمزه همیشه داغ است.

ماشین سازی آرش اقدام به ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی کرده است که بسیار پیشرفته و مجهز است. این دستگاه ها به جدید ترین تکنولوژی های روز مجهز هستند و سرعت کار شما را بسیار بالا تر می برند. محصول نهایی این دستگاه ها، بستنی هایی با طعمی بی نظیر، ظاهری جذاب، و بسته بندی هایی زیبا و شیک هستند.

چرا مراقبت از این دستگاه ها ضروری است؟

  1. تضمین دوام: استفاده از بستنی ساز های ما در ماشین سازی آرش، بسیار راحت است و نیازی به مراقبت های چندانی ندارد. چرا که برند ماشین سازی آرش سال هاست که در زمینه ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی فعالیت می کند و در این زمینه متخصص است. با این حال، اگر مایل هستید بستنی ساز شما عمر بسیار بالا و با کیفیتی داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که مراقبت از آن را فراموش نکنید. ما تضمین می کنیم که اگر روش های زیر برای مراقبت از دستگاه را انجام دهید، دستگاه بستنی ساز شما حداقل تا ۱۰ یا ۲۰ سال عمر خواهد کرد.
  2. تضمین سلامت: این موضوع باعث می شود از سلامت بستنی ها اطمینان حاصل کنید. کافی است فقط چند قطره از مواد میکس بستنی در دستگاه بماند تا دستگاه به محلی مناسب برای رشد باکتری تبدیل شود. برند ماشین سازی آرش با ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی که به سیستم شستشو نیز مجهز می باشد، سلامت دستگاه را تضمین کرده است.

قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی

قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی

چطور از دستگاه بستنی ساز سنتی مراقبت کنیم؟

  1. خالی کردن دستگاه به طور کامل: از مخزن دستگاه شروع کنید و هر موادی که بدون استفاده در مخزن باقی مانده است را پاک کنید. به تیغه های دستگاه حتما توجه کنید، چرا که مواد می توانند به راحتی به تیغه ها بچسبند و همانجا بمانند. سپس چند بار در دستگاه آب بگردانید . این کار را تا زمانی ادامه دهید که آبی که از دستگاه خارج می شود، کاملا شفاف باشد.
  1. باز کردن قطعات لازم: در دفترچه راهنمای دستگاه بستنی ساز سنتی، نوشته شده است که هنگام تمیز کردن دستگاه چه قطعاتی را می توانید در بیاورید. در طول هر بار تمیز کردن دستگاه، باید این قطعات را باز کرده و سپس دوباره جاسازی کنید.
  1. شستشو: ترکیبی از آب داغ و صابون را در دستگاه بریزید. اگر دستگاهی که شما خریداری کرده اید به تنظیمات شستشو مجهز است، آن را فعال کنید. سپس ماشین را از آب و صابون خالی کنید و فقط آب داغ در دستگاه بگردانید تا ذرات صابون باقی مانده نیز پاک شوند. (برند ماشین سازی آرش اقدام به ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی کرده است که مجهز به تنظیمات شستشو می باشد.)
  1. خشک کردن: در نهایت، دستگاه بستنی ساز سنتی (یا هر مدل دیگر از بستنی ساز) را با یک حوله کاملا خشک کنید. در مرحله آخر می توانید تمام قطعات باز شده را دوباره جاسازی کنید. در این حالت، دستگاه کاملا تمیز و آماده استفاده مجدد است.
  • نکته مهم: در طول فرایند تمیزکاری، مراقب موتور دستگاه و یا هر قطعه الکتریکی دیگر باشید. آب نباید با این قطعات برخورد داشته باشد.

خرید دستگاه بستنی ساز سنتی

خرید دستگاه بستنی ساز سنتی

نتیجه گیری

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید دستگاه بستنی ساز سنتی، با ما تماس بگیرید. انگیزه ما از ساخت دستگاه بستنی ساز سنتی، ارائه ابزاری بی نظیر جهت تولید بستنی هایی خوش طعم، سالم و زیباست. دستگاه های برند ماشین سازی آرش با بهترین قطعات و تکنولوژی های روز ساخته شده اند. بنابراین اگر از آن ها به نحو صحیح مراقبت کنید، تا سال های سال نیازی به تعمیرات و جایگزینی نخواهند داشت.

 

محصولات مرتبط:

چرا باید در انتخاب نوع دستگاه بستنی دقت کرد؟

دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی برگ برنده تولید کننده های بستنی در افزایش فروش

مقالات مرتبط:

کاربرد و عملکرد انواع دستگاه بستنی ساز

خرید بهترین دستگاه بستنی ساز جدید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *