قیمت خط تولید ماست بندی چقدر است؟

قیمت خط تولید ماست بندی و هزینه ‌ای که برای خرید این خط تولید صرف می شود. در مقایسه با سودی که از تولید محصولات لبنی به دست می ‌آید تقریباً هیچ است. در سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ مصرف محصولات لبنی توسط مردم کارخانجات و کارگاه هایی که مشغول به تولید محصولات لبنی هستند سود بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. لبنیات به خصوص ماست از جمله مواد غذایی می باشد که در سبد خرید اکثر خانوار است. برای ارائه ماست باکیفیت و خوشمزه نیاز است که خط تولید ما از دستگاه ها و تجهیزات مناسبی تشکیل شده باشند. برای خرید و اطلاع از قیمت خط تولید ماست بندی می توانید با کارشناسان شرکت ماشین سازی آرش تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید.

خط تولید ماست

خط تولید ماست

دستگاه های لازم برای خط تولید ماست بندی

دستگاه شیر سرد کن

ماده اصلی و اساسی برای تولید ماست شیر می باشد. این شیر باید از نظر بار میکروبی کیفیت خوبی داشته باشد. اگر شیر دارای بار میکروبی بالایی باشد ماست با کیفیتی را به شما ارائه نمی دهد. به علاوه شیر ماده ای است که در مدت زمان خیلی کمی فاسد شده و خاصیت اولیه خود را از دست می دهد. بنابراین نیاز است که به محض دریافت شیر آن را در جای خنک نگهداری نمایید سپس برای تولید ماست آن را گرم و پاستوریزه کنید. کارخانجات شیر خود را در چند نوبت برای تولید ماست دریافت می کنند. پس نیاز است که آن را به درستی ذخیره کنند. این دستگاه این قابلیت را به آن ها می دهد تا شیر را به صورت تازه و باکیفیت نگهداری نمایند.

پاتیل شیر

قیمت خط تولید ماست بندی به تعداد و نوع دستگاه هایی که قرار است در خط تولید از آن ها استفاده کنید بستگی دارد. یکی دیگر از دستگاه هایی که برای خط تولید ماست به آن نیاز خواهید داشت پاتیل شیر می باشد. شما برای تولید ماست نیاز دارید تا شیر را در حجم بسیار بالایی بپزید. این کار به شما کمک می‌کند تا در نهایت بتوانید ماستی باکیفیت و خوشمزه را تولید کنید. قیمت خط تولید ماست بندی به کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت دستگاه نیز بستگی دارد.

ماشین سازی آرش این دستگاه را به صورت دوجداره ساخته است که در بین جداره های آن از پشم شیشه به عنوان عایق استفاده شده است. تا به این شکل بتوان از هدر رفت انرژی در زمان پخت شیر جلوگیری کرد. در زمان تولید محصولات لبنی و مواد غذایی بسیار ضروری است که بتوانید موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت کنید. برای دستگاه پاتیل شیر دربی طراحی شده که می تواند به راحتی از ورود هرگونه آلودگی به شیر در زمان پخت جلوگیری نماید.

میزان هزینه و قیمت خط تولید ماست بندی

میزان هزینه و قیمت خط تولید ماست بندی

پروسس تانک

اگر می خواهید اقدام به تأسیس یک کارخانه و کارگاه کوچک برای تولید ماست کنید بهترین دستگاهی که وجود آن در خط تولید بسیار مفید و ضروری است. پروسس تانک می باشد. سیستم این دستگاه بسیار پیشرفته تر از سایر دستگاه هایی می باشد که تا الان به شما معرفی کردیم. لازم است که این تانک را بتوان به راحتی با مواد شوینده مورد شستشو قرار دهید پس باید آن را از استیل ضد زنگ بسازند. به علاوه ساخت پروسس تانک از استیل باعث می شود تا دوام و مقاومت دستگاه نیز افزایش پیدا کند. برنامه پروسس تانک برای تولید محصولات لبنی دیگر مانند کشک، بستنی و سرشیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل تعیین کننده قیمت خط تولید ماست بندی

عوامل تعیین کننده قیمت خط تولید ماست بندی

دستگاه پاستوریزاتور

برای این که شیر را به منظور تولید ماست پاستوریزه کنند خرید دستگاه پاستوریزاتور بسیار ضروری است. زمانی که این دستگاه را به سیستم گرمایشی متصل کنید آبی که توسط این دستگاه گرم شده است باعث می شود تا شیر به دمای حدود ۷۵ درجه سانتی گراد برسد. این نکته باعث می ‌شود تا تمامی میکروب هایی که در شیر وجود دارند از بین بروند. در نهایت شیری که گرم شده است به وسیله سیستم سرمایشی دستگاه پاستوریزاتور خنک شده و به دمایی در حدود ۴ درجه سانتی گراد می رسد.

پس از آن که شیر از این دستگاه خارج شد باید هموژنیزه شود. پس از آن که این یک مایع همگن تولید شد آن را به درون دستگاه پرکن ماست می ریزند. با توجه به قیمت خط تولید ماست بندی و سرمایه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می توانید دستگاه ها را به طور دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خریداری نمایید. دستگاه پرکن اتوماتیک این قابلیت را دارد که بسته بندی ماست ها را به صورت اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور انجام دهد. در پایان باید گفت برای تولید محصولات لبنی با کیفیت نیاز است که از دستگاه های به روز که قابلیت های پیشرفته ای دارند استفاده کرد.

 

محصولات مرتبط:

رونق اصولی کسب و کار شما با خرید دستگاه پرکن ماست در دهانه های مختلف

بررسی دستگاه شیر سرد کن

مقالات مرتبط:

دستگاه پرکن ماست لیوانی خطی، یک دستگاه پول ساز

دستگاه فیلر ماست صنعتی، پر کننده ای با سرعت فوق العاده بالا با سیستم کنترل

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *