لذت خوردن بستنی با خط تولید بستنی حصیری

خط تولید بستنی حصیری، از جمله دستگاه های تولید بستنی به شمار می آید که می تواند با راندمان کاری بالایی، تولید محصولات خود را افزایش داده و بدون دخالت انسانی و رعایت کلیه امور بهداشتی، این محصول شیرین و دلنشین را آماده ارائه به بازار نماید.

به طور معمول، این دستگاه، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که نان گذاری اولیه، رمپ و سنسور در خط تولید بستنی حصیری، پرکن و برش زدن بستنی، نان گذار ثانویه و دستگاه بسته بندی و تاریخ زن را شامل می شود. این خط تولید، در حالت کلی، دستگاه پرکن و بسته بندی‌حصیری را در بر می گیرد که قادر است بستنی هایی با نان های گرد و یا چهار گوش را تولید نماید.

بهترین خط تولید بستنی حصیری

بهترین خط تولید بستنی حصیری

صنعتی شدن تولید انواع بستنی

بهره مندی از تجهیزات و دستگاه هایی که به صورت اتوماتیک، قادرند بهره وری را افزایش دهند، کمک بزرگی در صنایع مختلف خواهند بود. در بستنی سازی، خط تولید بستنی حصیری، این امکان را فراهم کرده است تا بتوان در حجم بالایی، تولید و پخش بستنی را در شکلی بهداشتی به بازار عرضه نمود. شما می توانید با کمک این دستگاه، بستنی هایی در نان‌حصیری را دریافت کنید.

مشخصات خط تولید بستنی حصیری

یکی از تجهیزاتی که در تولید بستنی در حجم بالا مورد نیاز است، خط تولید بستنی حصیری است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است. بخش پرکن حصیری این خط، به شکل لوله ای شکل است که به کفی فریزر متصل شده و قادر است تا بستنی که در دستگاه تولید می شود را به روی نان حصیری گرد و یا چهار گوش، منتقل نماید.

تجهیزاتی پیشرفته در تولید بستنی

تجهیزاتی پیشرفته در تولید بستنی

در‌این خط تولید، نوار نقاله بزرگی طراحی شده است که نان ها بر روی آن قرار گرفته و با استفاده از سنسورهای مخصوص در خط تولید بستنی حصیری، میزان مشخصی از بستنی تولید شده را روی نان ها قرار می دهد که مطابق با تنظیماتی است که توسط اپراتور، مشخص شده است.

در‌مرحله بعدی، به صورت خودکار، اهرمی نان دوم را روی بستنی قرار داده و با فشار کمی، امکان اتصال دو لایه نان حصیری و بستنی را فراهم می کند. در برخی از برندها، خط تولید بستنی‌حصیری، شامل بخشی اتوماتیک، برای اضافه کردن خلال های پسته روی بستنی بوده که در نهایت با استفاده از دستگاه بسته بندی در خط، بستنی ها آماده عرضه می شوند.

عملکرد منحصر به فرد دستگاه تولید بستنی

یکی از مزیت های این دستگاه که به عنوان عملکردی منحصر به فرد مطرح می باشد، تمام اتوماتیک بودن خط تولید بستنی‌حصیری می باشد که نیازی به حضور نیروی انسانی نداشته و بهداشت کامل در آن رعایت می شود. این که قادر است با ظرفیت بالایی بستنی های‌حصیری را تولید کند، دارای میزان مصرف برق استاندارد شده است که در بخش بسته بندی، به شکل سلفون از بالا طراحی گردیده و قادر است در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از بستنی را تولید کند.

از سویی دیگر، عدم حضور نیروی کار، می تواند در کاهش هزینه های کارخانه در خط تولید بستنی‌حصیری، نقش مهمی را ایفا کند. در این خط، تنها نیاز به یک اپراتور جهت تنظیمات دستگاه می باشد و دستگاه می تواند به درستی، در خصوص خطایابی اتوماتیک اقدام کرده و بستنی های حصیری با نان های چهار گوش و یا گرد را تولید و عرضه کند.

بخش دستگاه بسته بندی بستنی حصیری

دستگاه بسته بندی در خط تولید بستنی‌حصیری، از جمله دستگاه هایی است که بستنی های حصیری تولید شده را به شکل دو طرف دوخت، بسته بندی می نماید. این دستگاه، شامل مزیت های بالایی است که از آن جمله می توان به توانایی بسته بندی در اندازه های مختلف و با سرعتی بالا اشاره نمود. همچنین، از سنسورهای محافظتی برخوردار است تا هنگام تماس دست در بخش دروازه فک، بتواند برق دستگاه را قطع نماید.

بهترین خط تولید بستنی

بهترین خط تولید بستنی

همچنین، بدنه اصلی این بخش از خط تولید بستنی حصیری، از استنلس استیل بوده تا بتواند به درستی در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی، مقاومت لازم را داشته باشد. این دستگاه را می توان متناسب با سرعت بخش پرکن در خط تولید تنظیم نمود.

قیمت مناسب خط تولید بستنی

این خط تولید، با حجم بالا و راندمان مناسب، یکی از تجهیزات ضروری و کارآمد در کارخانه هایی است که در حجم بالایی بستنی تولید می نمایند. عملکرد اتوماتیک و کاهش هزینه های نیروی انسانی و در نهایت بهداشتی بودن این خط تولید بستنی‌حصیری، باعث می شود تا یکی از دستگاه های پرکاربرد در بسیاری از مراکز تولید بستنی به شمار آید. می توانید انواع تجهیزات و ماشین آلات در این بخش را از ماشین سازی آرش تهیه کنید.

 

مقالات مرتبط:

خرید بهترین دستگاه بستنی ساز جدید

عملکرد اصلی دستگاه بستنی حصیری به چه صورت می باشد؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *