معرفی مخزن استیل میکسر دار

بستنی از خوراکی‌های مورد علاقه اکثر افراد است

مخزن استیل میکسر دار تجهیزاتی مناسب برای تولید بستنی است که برای فرآیندهای همگن‌سازی، هم زدن و انحلال جامدات در مواد مایع یا خمیری که نیاز به ظرف مجزا از سایر محصولات دارند، استفاده می‌شود. از آن جایی که این دستگاهی دارای مزایای عالی است،  به دلیل عمر طولانی و عملکرد بالا، صنایع تولیدی بزرگ روی مخزن استیل میکسر دار که به بهترین وجه با خواسته‌های آن ها مطابقت دارد، سرمایه‌گذاری می‌کنند، زیرا این دستگاه دارای امکانات سفارشی‌سازی برای کارخانه‌های بستنی سازی  بزرگ است.

ماشین سازی آرش، در زمینه تولید ماشین آلات و مخازن صنایع لبنی و بستنی و دارویی با گارانتی و پشتیبانی ، از برندهای موفق و قدیمی در این زمینه شناخته شده است.

 

بستنی از خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار استبستنی از خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار است

مشخصات مخزن استیل میکسر دار

مخزن استیل میکسر دار علاوه بر مقاوم بودن می تواند به راحتی ضد عفونی شود و به همین دلیل در بازار محبوبیت زیادی دارد.  هنوز هم باید گفت که مخزن مخلوط کن با رعایت کلیه استانداردهای فنی تعیین شده توسط انجمن استانداردهای فنی ساخته شده است.

مخزن استیل میکسر دار  را می توان هم کارکرده و هم نو خریداری کرد، همه این‌ها به نیاز مشتری بستگی دارد و هر دو نوع مخزن عملکرد یکسانی را انجام می دهند، یعنی مخلوط کردن مؤثر مواد مایع یا جامد به طوری که کاملاً همگن شوند و از نظر قیمت هم متفاوت هستند، زیرا مخازن استفاده شده و مدل های جدید موجود و برای فروش وجود دارد.

 

بستنی، طعم های مختلفی داردبستنی،  طعم های مختلفی دارد

مزایای مخزن استیل میکسر دار

حفظ خواص مواد: مزایای این مخزن بسیار است. یکی از آن‌ها میزان ذخیره مایعات، مواد بستنی و مواردی از این دست است که می‌توان در پیک‌های مصرف از آن استفاده کرد و حتی در کمبودهای احتمالی تولید را حفظ کرد.

دوام: از آن جایی که مخزن استیل میکسر دار با فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا تولید می شود،  مخزن دوام خود را افزایش می دهد و کیفیت و صرفه جویی را به صورت روزانه و برای مدت طولانی‌تری تضمین می کند.

امنیت ذخیره سازی: مخزن استیل میکسر دار  ایده آل برای حفظ و جداسازی انواع مختلف محصولات، تضمین کننده کیفیت محصول، جداسازی کامل محتوا بدون آسیب رساندن به آن و حفظ ساختار طبیعی آن است.

 

بستنی را می توان در تمامی فصول سال میل کردبستنی را می توان در تمامی فصول سال میل کرد

کاربرد مخزن استیل میکسر دار

مخزن استیل با میکسر را می توان برای تهیه یا رقیق کردن محصولات مایع در متنوع‌ترین مناطق صنعتی استفاده کرد.  بنابراین، آن ها برای همگن کردن محصولات با ویسکوزیته کم و بالا مانند تولید بستنی ایده آل هستند.

ویژگی‌های مخزن استیل میکسر دار

ابعاد مخزن استیل‌میکسر دار  باید به طور خاص برای هر مورد مصرفی طراحی شود و هم چنین نیاز به طراحی دقیق برای محدوده قدرت یا دور در دقیقه دارد.  علاوه بر این، لازم است طول شفت و پروانه‌های مخصوص نوع محصول با ویسکوزیته آن در نظر گرفته شود.  برای پروژه تولید بستنی،  که برای هر مخزن استیل با مخلوط کن شرح داده شده است باید متغیرهایی را نیز در نظر بگیرد.

به عنوان مثال:  مخلوط بستنی، می تواند آهسته، متوسط ​​یا سریع باشد.  برای این امر لازم است ویژگی‌های محصولی که قرار است ذخیره شود، بدانید. این شامل چگالی، PH  و ویسکوزیته آن می شود.

هم‌چنین، همه چیز باید با شکل مخزن که اساساً باید استوانه‌ای باشد، مطابقت داشته باشد. با این حال، می تواند کفی صاف یا مخروطی داشته باشد.

عواملی که باید در مورد مخزن استیل‌میکسر دار  نظر گرفته شوند:

اندازه مخزن استیل‌میکسر دار  باید به طور خاص برای عملکرد مورد نظر انتخاب شود. به این ترتیب می توانید کارآمدتر باشید.   به همین دلیل مهم است که ویژگی های مخلوط بستنی را در نظر بگیرید.

مخزن استیل با میکسر برای کاربردهایی که نیاز به اختلاط، هم زدن، همگن سازی، رقیق سازی و نگهداری جامدات معلق برای هر نوع مخلوطی وجود دارد و مانند بستنی است،  بسیار توصیه می شود.

 

برای تولید بستی از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می شودبرای تولید بستی از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می شود

نکات پایانی

مخزن استیل‌میکسر دار  باید بر اساس مشخصات و نیازهای هر فرآیند صنعتی ساخته و مونتاژ شود. همزن‌ها یا میکسرها باید استحکام کافی را برای فرآیند مورد نظر فراهم کنند.  نگهداری از مخزن باید آسان باشد و اجازه عملیات با هر نوع محلول مایع، با یا بدون حضور جامدات معلق را بدهد.  برای برآوردن تمام این الزامات، فولاد ضد زنگ بیش‌ترین استفاده را در ساخت مخازن داشته است.

مقالات مرتبط:

فریزر درایر صنعتی چگونه کار می کند؟

تانكرهای استيل صنعتی

 

ما را در اینستاگرام دنبال  کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *