با خرید دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی پولدار شوید!

امروزه دستگاه های بسیار زیادی در خصوص تولید و تهیه انواع بستنی ها مشاهده می شوند. اما آیا تمام آن ها باعث پیشرفت کار می شوند؟ باید ذکر کنیم خیر. معمولا تا قبل از معرفی دستگاه های بستنی ساز پیشرفته که امروزه کار گرم کردن شیر، تهیه و تولید بستنی را انجام می دهند، شرکت ها و مجموعه هایی که قصد راه اندازی و تولیدات محصولات خود را داشتند، باید چندین نوع دستگاه را تهیه می نمودند. حال شما نیز می توانید با خرید انواع دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی، در کار خود پیشرفت چشم گیری داشته و حتی در تولید ارائه محصولات نیز، موفق تر عمل کنید.

 

دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی چگونه عمل می کند؟

در کل دستگاه بستنی لیوانی خطی، برای نظافت بیشتر در کار و همچنین تسریع بخشیدن به سرعت پر کردن لیوان های بستنی استفاده می شود. شرکت ها و مجموعه های بزرگی که در خصوص ارائه لبنیات و بستنی فعالیت دارند، باید هر چه زودتر این دستگاه را خریداری کرده تا روند کار کمی بهبود بخشد.

توجه داشته باشید که این دستگاه ها به جز پر کردن بستنی، می توانند در پر کردن مواد و خوراکی های دیگری از جمله، ماست، کشک، شکلات و… فعالیت داشته باشند. همچنین نحوه عمل کردن دستگاه پر کن بستنی به این صورت است که لیوان ها بعد از پر شدن، سریعا تعویض شده  و ظرف بعدی برای پر شدن جایگزین می شود. از آنجایی که نازل های دستگاه نیز کاملا به مخزن متصل شده اند، نیاز به دخالت انسان نیست. همچنین متصل بودن نازل ها باعث شده تا این مدل دستگاه ها کاملا بهداشتی باشند‌.

با کمک دستگاه بستنی پر کن لیوانی خطی روند تولید افزایش می یابد.

با کمک دستگاه بستنی پر کن لیوانی خطی روند تولید افزایش می یابد.

 

چرا باید دستگاه های جدید بستنی پر کن را جایگزین دستگاه های قدیمی کرد؟

در کل دستگاه بستنی پر کن بستنی لیوانی خطی، مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال آن ها قابلیت پر کردن تعداد زیادی از لیوان ها و جعبه های بستنی را در کمترین زمان دارند. می توان گفت شرکت ها و مجموعه هایی که دستگاه بستنی پر کن لیوانی خطی را جایگزین دستگاه های قدیمی کنند، هم از نظر قیمت و هم سرعت کار، می توانند رشد چشم گیری داشته باشند.

دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی چه قابلیت هایی دارد؟

با دستگاه بستنی پر کن لیوانی می توان انواع طعم ها را تولید کرد.

با دستگاه بستنی پر کن لیوانی می توان انواع طعم ها را تولید کرد.

 

میکس راحت مواد

با استفاده کردن از این مدل دستگاه ها، شما می توانید به صورت همزمان، مواد بستنی را با سرعت زیاد یا کم میکس کنید. در دستگاه های قدیمی باید اول شیر گرم می شد و سپس با استفاده از دستگاه دیگری آن را سرد می نمود؛ اما حال توسط این دستگاه بستنی پر کن بستنی لیوانی خطی جدید، نیازی به طی کردن مراحل زیادی نیست.

  1. شست و شو راحت

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد دستگاه های جدید بستنی پر کن لیوانی، شست و شو راحت است. از آنجایی که شیر در هنگام پخت ته نمی گیرد، می توان بسیار راحت آن ها را تمیز کرد.

  1. ۳. سرعت کارکرد بالا

دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی می توانند از ۲۸۰ دور در دقیقه تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه کارکرد داشته باشند. البته لازم به ذکر است که هرچه مخزن دستگاه بستنی بزرگ تر باشد، قابلیت کارکرد او نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال یک دستگاه با گنجایش  مخزن ۳۰۰ لیترمی تواند تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه کارکرد مفید داشته باشد.

  1. رابطه کاربری ساده

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا اخیرا این مدل دستگاه پر کن بستنی جدید در بین صنعت های بزرگ محبوب شوند، رابطه کاربری ساده آن ها می باشد. به عنوان مثال شما می توانید زمانی که شیر در دست پخت قرار دارد، به راحتی و با استفاده از یک دکمه درجه او را کم؛ و زمانی که مواد اصلی مثل شکر و ثلعب افزوده شدند درجه را زیاد کنید تا مواد به خوبی با یکدیگر میکس شوند.

  1. تبخیر بسیار کم شیر

دستگاه پر کن بستنی لیوانی خطی، تبخیر بسیار کمی در خصوص شیر دارند. از این رو صاحب منسبان و افرادی که آن ها را خریداری نموده اند، می توانند از نظر صرفه جویی در هزینه هم پیشرفت چشم گیری داشته باشند.

 

 

مقالات مرتبط:

عملکرد دستگاه فراوری مایه بستنی

ویژگی مخزن استیل کوچک و قیمت آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *