بررسی و مقایسه قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی

قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این دستگاه ها به صورت تک نازله، سه نازله و چهار نازله طراحی شده اند و توانایی آن ها در بسته بندی حجم بالایی از بستنی، شگفت انگیز خواهد بود.

بستنی سنتی زعفرانی

بستنی سنتی زعفرانی

معرفی دستگاه پرکن بستنی سنتی

دستگاه پرکن بستنی، از تجهیزات ضروری و مهم در کارخانه های تولید بستنی است. این دستگاه به طور مستقیم به دستگاه های کفی فریزر یا بار سفت کن متصل می شود و پس از تولید بستنی توسط آن ها، مراحل بسته بندی بستنی را آغاز می کند. دستگاه پرکن بستنی سنتی به صورت تک نازله و چهار نازله طراحی شده است.

البته دستگاه های چهار نازله فرایند بسته بندی بستنی را سرعت می بخشند و حجم تولیدات روزانه کارخانه ها را افزایش می دهند. نازل های این دستگاه، با مغزیجات متفاوت پر خواهند شد که پس از ترکیب با بستنی، از طریق شیر های نازل وارد لیوان های بسته بندی می شوند.

مشخصات فنی دستگاه‌پرکن مخصوص بستنی‌سنتی

دستگاه های تک نازله و چهار نازله، به عنوان دستگاه های پرکن خطی نیز شناخته می شوند؛ زیرا که عملکرد آن ها مانند یک خط مستقیم است. به گونه ای که بستنی از دستگاه های تولید کننده وارد مخزن های دستگاه پرکن می شود. در این مرحله اپراتور باید وزن مناسب برای بسته بندی را در پنل تنظیمات دستگاه وارد کند. سپس دستگاه پرکن مطابق با تنظیمات، لیوان های بستنی را پر کرده و آن ها را بسته بندی می کند. در ساختار این دستگاه از اینورتر های قدرتمند استفاده شده تا میزان دور موتور را تنظیم کنند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه پرکن می توان به عملکرد اتوماتیک آن اشاره کرد. همچنین این دستگاه ظرفیت های متعددی را پشتیبانی می کند و مشتری می تواند متناسب با ظرفیت مورد نظر خود، این دستگاه را سفارش دهد. استفاده از استیل ۳۰۴ در بدنه و نازل های این دستگاه، به منظور کاهش بار میکروبی و افت دمای بستنی، از دیگر ویژگی های فنی دستگاه پرکن بستنی سنتی خواهد بود.

قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی

از آنجایی که دستگاه های پرکن بستنی دارای تعداد نازل های مختلفی هستند، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها عنوان کرد. در واقع قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی متناسب با ویژگی ها و سفارش مشتریان تعیین می شود. اما به طور کلی این دستگاه ها، دستگاه های گران قیمتی هستند؛ زیرا که در کارخانه های بزرگ صنعتی کاربرد دارند. البته این دستگاه طول عمر بالایی دارد و به همین دلیل خریداری آن مقرون به صرفه خواهد بود.

تولید بستنی سنتی

تولید بستنی سنتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه‌پرکن بستنی سنتی

از آنجایی که دستگاه های پرکن بستنی سنتی کاملا مطابق با سفارش و نیاز های مشتریان ساخته می شوند، قیمت ثابتی ندارند. از این جهت می توان گفت که عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل، تعداد نازل های دستگاه است. هرچه تعداد نازل ها بیشتر باشد به مخزن های بزرگتری نیاز است و قیمت دستگاه بیشتر می شود. عامل دوم را می توان عملکرد دستگاه پرکن دانست.

دستگاه هایی که به صورت تمام اتوماتیک فعالیت می کنند، قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های پرکن نیمه اتوماتیک و دستگاه های پرکن خانگی دارند. علاوه بر این ها، جنس و کیفیت قطعات و بدنه دستگاه نیز در قیمت آن موثر هستند.

دستگاه پر کن بستنی شکلاتی

دستگاه پر کن بستنی شکلاتی

خریداری دستگاه پرکن بستنی سنتی

امروزه دستگاه پرکن بستنی سنتی به یکی از حیاتی ترین دستگاه های تولیدی در هر کارخانه تبدیل شده است. این امر موجب شده تا دستگاه های پرکن صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف، بسیار پرفروش باشند. امروزه برند های متعددی در جهت تولید این دستگاه ها فعالیت می کنند که این امر سردرگمی مشتریان را به همراه آورده است.

برند ماشین سازی آرش تولید کننده رسمی دستگاه های پرکن بستنی سنتی با بهترین کیفیت است. شما می توانید برای خریداری این دستگاه ها به سایت اینترنتی این برند مراجعه کرده و از مشاوران فروش آن ها برای خریداری بهترین مدل دستگاه پرکن بستنی، کمک بگیرید.

نتیجه گیری

یکی از فاکتور های مهم برای خریداری دستگاه های پرکن صنعتی، قیمت دستگاه پرکن بستنی سنتی است. قیمت این دستگاه های صنعتی تابع عوامل مختلفی است و متناسب با سفارش مشتری تعیین می شود. برند ماشین سازی آرش، در حال حاضر بزرگترین و معتبر ترین برند تولید کننده تجهیزات صنعتی است که دستگاه های پرکن صنعتی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه، به فروش می رساند.

 

محصولات مرتبط:

تولید آسان و اصولی بستنی حصیری، با دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

بررسی ویژگی و مزایای استفاده از دستگاه پرکن حصیری نان گرد و چهارگوش

مقالات مرتبط:

پرکن خطی اتوماتیک بستنی چه کاربرد هایی دارد؟

پرکن خامه قنادی و دستگاه های آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *