معرفی و بررسی عملکرد دستگاه پرکن بستنی

دستگاه پرکن بستنی، برای افرادی که در صدد حذف یک یا چند نیروی انسانی برای کارخانه خود جهت پر کردن بستنی در تعداد بالا هستند، دستگاه بسیار کاربردی و مهمی به شمار می رود. با توجه به ماشینی شدن همه کارخانه ها، یکی از بی رقیب ترین دستگاه های مورد نیاز جهت تهیه و عرضه بستنی، دستگاه‌پرکن شناخته شده است که با توجه به کاربردی بودن این دستگاه، در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

تولید انواع بستنی

تولید انواع بستنی

دستگاه پرکن بستنی

دستگاه های پرکن بستنی که ابعاد بزرگی دارند و برای استفاده در صنعت ساخته و عرضه شده اند‌، به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات کارخانه های تولید لبنیات و بستنی مورد توجه قرار گرفته اند. عملکرد هر کدام از این دستگاه ها به شکل متفاوتی است و با توجه به نیاز کارخانه و ظرفیت مورد انتظار از این دستگاه است که در انواع متفاوتی تهیه می گردد. دستگاه های پرکن بستنی، در تعداد و ظرفیت بالا به تولید می‌ رسند و برای استفاده در کارخانه عرضه شده اند. همچنین، هیچ کدام از این دستگاه های پر کن بستنی، برای استفاده سنتی و در خانه در نظر گرفته نشده است.

مزایا دستگاه های پرکن بستنی

دستگاه پر کن بستنی، برای افرادی که در حال فعالیت در عرصه صنایع غذایی اند، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها به شمار می رود. فروشندگان و تولید کنندگانی که در عرصه صنایع غذایی مشغول به کارند، با کمک این دستگاه می‌ توانند راندمان بیشتری از فعالیت های خود را مشاهده کنند و در نتیجه، فروش و عرضه بیشتری داشته باشند. همچنین با کمک دستگاه پرکن، انرژی و زمان کمتری صرف می‌ شود و حتی یک تا چند نیروی انسانی از کارخانه ها حذف می گردند. به جای آن، این دستگاه ها، با سرعت و راندمان بیشتری، نتیجه دلخواه شما را به ارمغان خواهند آورد.

نحوه عملکرد دستگاه بستنی پرکن

این دستگاه دارای چند قطعه بسیار مهم در اندازه و کارکرد متفاوت است که در مجموع، فعالیت و عملکرد کلی این دستگاه با کمک هر کدام صورت می گیرد. این دستگاه که مستقیما به دستگاه دیگری به نام کفی فریزر متصل می شود، دارای قطعات بسیار مهمی است که برای شروع عملکرد این دستگاه و ادامه آن، نیاز به هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد. شما تنها نیاز است که وزنی که برای بسته بندی بستنی های خود در نظر دارید را برای این دستگاه تعیین کنید و بعد از آن شاهد بسته بندی تمام محصولات خود باشید.

اجزا تشکیل دهنده دستگاه پرکن‌بستنی

از جمله اجزا این دستگاه می توان به قسمت مخزن اشاره نمود که در صورت تمایل به افزودن سس شکلات می توانید این قسمت را به کار بگیرید. همچنین قسمت دیگر این دستگاه به پر کردن لیوان ها با سرعت بسیار زیادی می پردازد و همین، راندمان کلی دستگاه را بالا می برد. قسمت دیگر این دستگاه مواد و ترکیبات دیگر مانند خلال و پسته را به بستنی اضافه می کند و در آخر تزئین بستنی را نیز انجام می دهد. بخش دیگر دستگاه پرکن بستنی مربوط به اجرا نهایی کار است که به پرس کردن محصول تولید شده و ارائه آن می پردازد.

دستگاه پر کن بستنی میوه ای

دستگاه پر کن بستنی میوه ای

قیمت دستگاه های پرکن بستنی

بر اساس تقاضا و نرخ روز، قیمت دستگاه پرکن بستنی تعیین می گردد. لازم است که تمام متقاضیان، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لحظه‌ ای این دستگاه، پیش از آنکه اقدام به خرید کنند، با مشاورین و متخصصین فعال در این زمینه، به کسب مشورت بپردازند. با توجه به کارکرد کلی و امکاناتی که این دستگاه در اختیار شما قرار می دهد، قیمت دستگاه متفاوت خواهد بود.

تولید بستنی با استفاده از دستگاه پرکن

تولید بستنی با استفاده از دستگاه پرکن

نتیجه گیری

دستگاه پرکن بستنی، بر اساس میزان نیاز و تقاضا مشتریان تولید و عرضه می گردد. زمانی که تولید کنندگان مشاهده کنند که تعداد محصولات تولید شده و خروجی آنها چندان زیاد قابل توجه نیست و نیروی انسانی آنها با بازدهی و راندمان پایینی در حال کار اند، به خرید دستگاه اقدام می کنند. از این رو می توانند خرید و تهیه این نوع دستگاه ها، به تولید کنندگان کمک کنند تا فروش بیشتر و راندمان کار بالاتری را تجربه کنند. دستگاه پرکن بستنی برند ماشین سازی آرش، در این زمینه یکی از بهترین دستگاه های معرفی شده می باشد که می توانید برای خرید آن با متخصصین این برند مشورت داشته باشید.

 

محصولات مرتبط:

دستگاه‌پر‌کن بستنی خانواده

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه‌پرکن بستنی حصیری

مقالات مرتبط:

بررسی ویژگی و مزایای استفاده از دستگاه‌پرکن بستنی حصیری دورنگ

هرآنچه درمورد دستگاه‌پرکن بستنی باید بدانید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *