دستگاه پرکن خامه صنعتی با کیفیت بالا در ایران کدام است؟

تا به حال از خود پرسیده اید که این همه خامه چگونه تولید و با چه دستگاهی ساخته می شود، ما می خواهیم یک دستگاه که کاربرد زیادی در ساخت خامه دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. دستگاه پرکن خامه یکی از دستگاه صنعتی و بسیار ضروری در تولید خامه است که بسیاری از کارخانجات لبنی این دستگاه را دارند. این دستگاه با بالاترین سرعت و کم ترین زمان ممکن می تواند ظروف مورد نظر را به صورت منظم پر از خامه کند.

طرز تهیه خامه قنادی

طرز تهیه خامه قنادی

 

معرفی دستگاه پرکن خامه

این دستگاه در واقع یک دستگاه صنعتی است که در بسیاری از کاخانه های تولید لبنیات به کار می رود و خانگی نیست. این دستگاه کاربردی، ماندگاری بالایی دارد که در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. استفاده از این دستگاه باعث می شود تا سرعت تولید محصول بالا رود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مدل های مختلفی از دستگاه های تولید لبنیات  ساخته شده که هر کدام دارای قابلیتی هستند؛ به گونه ای که عدم وجود این دستگاه ها در بخش تولید کارخانجات لبنی، سبب کند شدن سرعت تولید خواهد شد.

 

عملکرد دستگاه پرکن خامه

این دستگاه اتوماتیکی و کاملا بهداشتی است که به آسانی و سریع خامه را داخل ظروف بسته بندی می ریزد. تمام مراحل تولید توسط این دستگاه انجام می شود که خود دستگاه کل فرایند را با بالاترین کیفیت، بدون هیچ نیروی انسانی انجام می دهد. تعداد نازل هایی که در این دستگاه به کار رفته سبب افزایش سرعت تولید محصول گشته است. این دستگاه دارای نوار نقاله بوده که ظروف در آن قرار می گیرند. به طور کلی عملکرد این دستگاه به گونه ای است که هیچ دخالت دستی در آن وجود ندارد و همین موضوع از نظر بهداشتی بسیار نقطه قوت محسوب می شود.

 

مزایای دستگاه پرکن خامه

این دستگاه علاوه بر پرکردن خامه، قادر است تمام مواد لبنی دیگر مانند شیر، ماست، دوغ و دیگر محصولات لبنی را پر کند. مزایای خیلی خوب این دستگاه این است که عمل پرکردن را کاملا بهداشتی و بدون هیچ نیروی انسانی انجام می دهد. ضمنا این عمل را به صورت منظم و به یک اندازه انجام می دهد. از طرفی قیمت این دستگاه نسبت به عملکرد خوبش بسیار مناسب می باشد. داشتن این دستگاه تولید، باعث کاهش هزینه هایی در خط تولید می شود و وجود آن بسیار مثمر ثمر است.

طول عمر دستگاه های خامه پرکن

طول عمر دستگاه های خامه پرکن

نحوه  مراقبت از دستگاه پرکن خامه

نحوه مراقبت و نگهداری از این دستگاه خیلی مهم است؛ چرا که هم باعث طول عمر بیشتر آن می شود و هم درکیفیت محصول اختلالی ایجاد نمی کند. این دستگاه باید همیشه تمیز نگه داشته شود و هر هفته تمام لوله های داخلی و خارجی آن چک و تمیز شود تا مشکلی در موقع پرکردن خامه ایجاد نشود. ضمنا باید درجات دستگاه چک شود تا تنظیمات آن بهم نخورده باشد. مخزن پر کننده ی مواد همیشه تمیز باشد تا مانع از ورود باکتری ها در مواد شود. بهتر است این دستگاه در فضایی بزرگ و مناسب قرار بگیرد.

 

انواع دستگاه پرکن خامه

همانطور که گفته شد این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است که دستگاه اتوماتیک دارای سرعت بالاتری است و همزمان هم قادر است ظروف را پر کند. دستگاه پرکننده ی نیمه اتوماتیک دارای یک پدال است که بعد از قرار گرفتن ظرف مورد نظر در محل، پدال را فشار می دهید و ظرف پر می شود. این دستگاه کاربردی در ابعاد و مدل های متنوعی وارد بازار فروش می شود.

 

نکات مهم برای خرید یک دستگاه پرکن خامه

برای خرید یک دستگاه با کیفیت باید به این نکات خوب دقت کنید.

  • توجه به معتبر بودن مرکز فروش
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • مورد تایید و چک شده توسط شرکت سازنده
  • توجه به قیمت دستگاه و استاندارد بودن آن

سخن پایانی

دستگاه پرکن خامه بسیار مهم و کاربردی بوده که در صنایع لبنی به کار می رود. این دستگاه به مراقبت و نگهداری اصولی نیاز دارد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. این دستگاه از جنس استیل با کیفیت بوده و تمام اجزای آن به صورت استاندارد تولید می شود. برای خرید این دستگاه می توانید به نمایندگی های فروش معتبر به صورت حضوری و یا غیر حضوری مراجعه نمایید.

 

مقالات مرتبط:

نحوه خرید بستنی ساز با کیفیت در ایران

دستگاه بستنی‌ساز صنعتی چگونه به ایران وارد شد؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *