فروش انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی در ایران

بستنی یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین دسر ها نزد ایرانیان است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه شرکت ها و کارخانه‌ های زیادی، دست به تولید بستنی زده اند که همین مسئله باعث تنوع زیاد در بستنی ها شده است. دستگاه های بستنی ساز متنوع هستند و هر یک از آن ها مسئول تولید یک نوع بستنی می باشد. خرید و فروش انواع دستگاه بستنی ساز توسط شرکت های خاصی انجام می شود. بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها از این دستگاه ها استفاده می کنند و بستنی‌های بهداشتی و با کیفیتی در اختیار مردم قرار می ‌دهند. این دستگاه ها تعداد زیادی بستنی را در کمترین زمان تولید می ‌کنند و همین مسئله باعث شده است که بتوانند جای خود را در بین کارخانه های بزرگ باز کنند.

فروش انواع دستگاه بستنی ساز

فروش انواع دستگاه بستنی‌ساز

دستگاه بستنی‌ساز قیفی

یکی از انواع دستگاه های بستنی‌ساز، بستنی ساز قیفی می باشد که مسئول تولید بستنی قیفی است. بستنی های قیفی جزو محبوب ترین بستنی ها در همه سنین هستند و با طعم های مختلفی اعم از کاکائویی، وانیلی، زعفرانی، میوه ای و … به فروش می رسند. حتماً تا به حال این دستگاه ها را در بستنی فروشی ها دیده ‌اید. دستگاه های بستنی ساز قیفی دارای انواع و برند های مختلفی هستند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

خرید و فروش انواع دستگاه بستنی ساز

خرید و فروش انواع دستگاه بستنی‌ساز

دستگاه بستنی ساز رولی

بستنی رولی که به آن بستنی تایلندی یا بستنی سرخ شده نیز می‌ گویند، جزو بستنی هایی می باشد که به تازگی به محبوبیت رسیده است. در ساخت این بستنی از میوه، آجیل و سایر مواد ارگانیک استفاده می شود. برای اینکه بتوانید این بستنی را تهیه کنید باید حتما دستگاه بستنی ساز مخصوص آن را خریداری کنید. قیمت فروش انواع دستگاه بستنی‌ساز متفاوت است.
دستگاه بستنی ساز رولی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. دارای یک بخش سینی مانند، کاردک مخصوص، یخچال و بن ماری می باشد. روش کار آن نیز به این صورت است که پس از روشن کردن دستگاه، مایع بستنی که از قبل آماده کرده ایم را روی بخش سینی مانند می ریزیم و اجازه می دهیم کمی سفت شود؛ سپس به کمک کاردک آن را به شکل رول در می آوریم. همچنین این دستگاه قادر به تولید بستنی های دیگری مانند بستنی سنتی، میوه ‌ای و اسکوپی نیز می باشد.

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی

این نوع از دستگاه های بستنی ساز در کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها وجود دارند. به کمک این دستگاه می توان بستنی های ایتالیایی با طعم ها و رنگ های مختلف تولید کرد. سرعت تولید این دستگاه ‌ها نیز بالا است و ظرفیت تولیدشان بیشتر از ۲۰ لیتر می باشد. به کمک این دستگاه می توانید بستنی های مختلف را با هم ترکیب کنید و حتی بستنی های خامه ای، پر چرب یا کم چرب درست کنید. این دستگاه در انواع و اندازه های مختلف به فروش می‌ رسد. شرکت های زیادی در حال فروش انواع دستگاه بستنی ساز هستند که شما با تحقیق می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید.

دستگاه بستنی‌ساز بار سفت کن

دستگاه بار سفت کن نیز نوعی دستگاه بستنی ساز است که برای تولید بستنی های سنتی، جلاتو، میوه ای و وانیلی استفاده می شود. بار سفت کن ها جزو پر قدرت ترین و با کیفیت ترین دستگاه های بستنی ساز محسوب می شوند که ظرفیت تولید آن ها زیاد است و در اندک زمان می توانند چند کیلو بستنی تولید کنند. از این دستگاه برای تولید آبمیوه بستنی و بستنی هایی که متقاضیان زیادی دارند نیز می توان استفاده کرد.

فروش انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی

فروش انواع دستگاه بستنی‌ساز صنعتی

سخن پایانی

حتما تا به حال دستگاه های بستنی ساز را در بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها دیده اید. این دستگاه ها می توانند بستنی های مختلف را به میزان زیاد تولید کنند. برای هر نوع بستنی باید یک نوع دستگاه استفاده کنید. این دستگاه ها توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارند. اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، تمامی مدل ها را بررسی کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت فروش انواع دستگاه بستنی ساز به برند آن ها بستگی دارد

 

 

مقالات مرتبط:

شرایط استفاده از دستگاه بستنی ساز سنتی در کارگاه

دستگاه بستنی ساز صنعتی و مراحل تولید بستنی

 

ما را در  اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *