قیمت خط تولید بستنی سنتی

یکی از دلچسب ترین و خوشمزه ترین بستنی هایی که در تمامی فصول سال طرفداران خاص خود را دارد بستنی‌سنتی است. فرقی نمی کند خردسال باشید یا بزرگسال همگی این بستنی را که دارای مغز آجیل می باشد دوست دارند. تمامی بستنی ها به طور کلی دارای ۱۰ درصد چربی شیر می باشند. همچنین برای تولید آن ها از شیرین کننده و همچنین مواد طعم دهنده نیز بهره می برند. برای طعم بهتر بستنی‌سنتی از وانیل، کاکائو و زعفران در تولید آن استفاده می کنند. مغز پسته، گردو، بادام و فندق در این بستنی فواید بسیاری را به همراه دارد. اگر می خواهید فرزندتان تغذیه سالمی داشته باشد حتماً خوردن این بستنی را در برنامه غذایی آن قرار دهید.

بسیاری از تولیدکنندگان برای خط تولید این بستنی به دنبال خرید دستگاه ها آن می باشند. ماشین سازی آرش یکی از بهترین طراحان و سازندگان دستگاه ها خط تولید بستنی می باشد. برای اطلاع از قیمت این دستگاه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خط تولید بستنی زعفرانی

خط تولید بستنی زعفرانی

چرا برای تولید بستنی سنتی به ماشین آلات صنعتی نیاز داریم ؟

برای این که بستنی را کاملاً به صورت استاندارد و بهداشتی آماده و بسته بندی نمایید. حتماً نیاز است که از ماشین آلات حرفه ای و تخصصی در این زمینه استفاده کنید. ماشین آلات برای تولید این بستنی به گونه ای طراحی شده اند. که در ابتدا تمامی مواد اولیه این بستنی را با یکدیگر مخلوط می کنند.

سپس مواد مخلوط شده وارد مرحله هموژنیزه و پاستوریزه می گردند. زمانی که بستنی به پایین ترین دما ممکن رسید منجمد شده و آن را با استفاده از دستگاه ها پرکن بسته بندی می نمایند. انجام تمامی این مراحل با استفاده از دستگاه ها صنعتی با کیفیت باعث می ‌شود تا زمانی که بستنی به دست مصرف کننده برسد از خرید خود رضایت کافی را داشته باشد. دلیل موفقیت شرکت ها بزرگ داشتن یک خط تولید کامل است.

خرید خط تولید بستنی

خرید خط تولید بستنی

تشریح کوتاهی از خط تولید بستنی‌سنتی

  • فرمولاسیون: مواد اولیه را به طور دقیق اندازه گیری کرده و مقدار آن ها را مشخص می‌ کنند. که به این مرحله فرمولاسیون گفته می شود.
  • مخلوط کردن: در این مرحله مواد اولیه ‌ای که مقدار آن ها مشخص شده است. با یکدیگر ترکیب شده که برای این منظور از همزن ها مخصوصی استفاده می کنند. برای یکدست شدن ترکیب با دور تند این مواد را با یکدیگر مخلوط می نمایند.
  • پاستوریزاسیون: برای آن که میکروب ها و میکروارگانیسم مواد مخلوط شده بستنی را از بین ببرند این مواد را در دمایی با ۸۴ درجه سانتیگراد در مدت زمان ۱۵ ثانیه قرار می ‌دهند. کیفیت بستنی‌سنتی رابطه مستقیمی با انجام این مرحله دارد.
  • هموژنیزاسیون: برای شکستن گلبول ها چربی در مواد اولیه بستنی باید این مرحله انجام گیرد. ویسکوزیته مواد طی این مرحله افزایش پیدا کرده و حجم آن کاهش پیدا می کند.
  • انجماد: برای آن که مواد را منجمد کنند آن ها را به وسیله پمپ به درون فریزر ها پمپاژ کرده که این مرحله باید با سرعت عمل بالایی انجام گیرد.

 خرید خط تولید بستنی چه مزایایی دارد؟

  • اگر تصمیم دارید که کارگاه یا یک کارخانه را برای تولید بستنی سنتی دایر کنید. خرید دستگاه ها صنعتی باعث می ‌شود تا سرعت کار و کیفیت محصولات شما افزایش پیدا کند.
  • در تمامی ماشین آلات ساخته شده توسط ماشین سازی آرش برای تولید بستنی از مبدل ها حرارتی و برودتی استفاده شده است.
  • دستگاه ها دارای بدنه محکم و استیل ضد زنگ می باشند. شما با خرید ماشین آلات صنعتی تمامی اصول بهداشتی را رعایت خواهید کرد.
  • به شما کمک می کنند تا بسته بندی ها دقیقی داشته باشید و به این شکل نه شما ضرر کنید و نه مشتری.

قیمت ماشین آلات برای خط تولید بستنی‌سنتی

قیمت ماشین آلات برای خط تولید بستنی سنتي

خط تولید بستنی‌سنتی را از کجا خریداری کنیم؟

برای شما که در ابتدا کار هستید و می خواهید با توجه به سرمایه خود یک خط تولید کامل را خریداری نمایید. شرکت ماشین سازی آرش را معرفی می کنیم. این شرکت تمامی دستگاه ها خود را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به شما عزیزان به فروش می رساند. دستگاه ها ما مجهز به فریزر ها مستحکم و مخازن استیل می باشند. همچنین در طراحی و تولید دستگاه ها از هوا گیر و بوگیر بهره می بریم. تا شما محصولی با کیفیت را تولید کنید و سود بالایی به دست بیاورید.

 

محصولات مرتبط:

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه پرکن بستنی حصیری

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ: معجزه ای برای کارخانه شما!

مقالات مرتبط:

در کارگاه تولید بستنی سنتی چه می گذرد

هزینه تولید بستنی سنتی با مجهزترین خطوط تولید بستنی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *