هزینه تولید بستنی سنتی با مجهزترین خطوط تولید بستنی

یکی از خوراکی های پرطرفدار در هر زمان و مکانی انواع بستنی ها است. سرمایه گذاری در زمینه تولید بستنی کار بسیار پر بازدهی است. برای راه اندازی خط تولید بستنی شما به مشاوره و اطلاعات کاملی نیاز دارید. برای تهیه یک خط تولید بستنی عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید. این عوامل نظیر، کیفیت بستنی خروجی، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت ایجاد تغییر در تولید، امکان تعویض قطعات، خدمات پس از فروش و … است. مبلغ اصلی در هزینه تولید بستنی سنتی، هزینه خرید خط تولید است. در کنار این هزینه شما با هزینه هایی چون سوله، انبار، حمل و نقل، پرسنل، مجوز و مواد اولیه را نیز در نظر بگیرید. خرید خط تولید بستنی بسته به نیاز، مکان و فضای موجود شما دارد. انتخاب یک شرکت ماشین سازی معتبر می تواند در رسیدن به نتیجه مثبت به شما کمک شایانی باشد.

تولید بستنی با کیفیت

تولید بستنی با کیفیت

کیفیت خط تولید بستنی

در تولید یک بستنی مراحل بسیار مختلفی وجود دارد. برای تهیه یک بستنی باید سعی کنید تجهیزات با کیفیتی را خریداری کنید تا نتیجه کار نیز عالی شود. در یک خط تولید عالی باید در تهیه تمامی تجهیزات دقت کرد. امکان دارد با خرید تجهیزات با کیفیت هزینه تولید بستنی سنتی در مرحله راه اندازی بالا برود ولی قطعاً می تواند باعث پیشی گرفتن شما از رقبا شود. مراحل تهیه بستنی شامل موارد زیر است که به تجهیزاتی چون مخازن اختلاط، مخازن نگه داری، پاستوریزاتور، مبدل حرارتی، هموژنایزر، فریزر، بار سفت کن و … نیاز دارد.

  • جمع آوری مواد اولیه
  • توزین و آماده سازی مواد اولیه
  • اختلاط و پیش گرمایش
  • هموژنیزاسیون
  • پاستوریزه
  • رسیدن محصول
  • افزودن مواد رنگی و اسانس
  • انجماد
  • پر کردن و بسته بندی
  • سفت شدن

تولید بستنی های جذاب

تولید بستنی های جذاب

کیفیت بستنی سنتی و جذب طرفدار

کیفیت هر یک از این دستگاه ها باعث می شود خروجی کار بی نظیر شود. تهیه لوازم درجه یک برای واحد آزمایشگاه باعث می شود شما مواد اولیه با کیفیت تحویل بگیرید. هر چند تجهیزات با کیفیت بر هزینه تولید بستنی سنتی تاثیر می گذارند. این که جنس مخازن از استیل زنگ نزن باشد در تولید بستنی بسیار مهم است. زیرا قابلیت شست و شوی کامل از مواردی است که باید در تولید بستنی به دقت به آن توجه کرد. سیستم های برودتی و حرارتی که در مراحل پاستور کردن و سرد کردن و انجماد مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه نهایی محصول بسیار تاثیرگذار هستند. زیرا این عملیات هر چه با دمای دقیق تری و سریع تر انجام شود کیفیت بستنی افزایش پیدا می کند.

هزینه تولید بستنی سنتی

هزینه تولید بستنی سنتی

هزینه تولید بستنی سنتی

در تهیه یک خط تولید بستنی شما باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. این موارد شامل کیفیت ساخت تجهیزات، جنس به کار رفته در ساخت تجهیزات، توان، میزان تولید بر دقیقه، راندمان خط، تنوع محصولات و … است. تمامی این موارد بر هزینه تولید بستنی تاثیر می گذارند. تهیه یک خط تولید با کیفیت شاید در ابتدای راه هزینه ای سنگین به نظر برسد ولی باید بدانید که با اندکی خلاقیت می توانید از رقبا پیشی بگیرید. در این بازار پر طرفدار سعی کنید خط تولیدی را خریداری کنید که قابلیت بروز رسانی و سفارشی سازی داشته باشد.

جمع بندی

سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید مکانیزه بستنی یکی از مواردی است که اگر فردی علاقه مند به تولید محصولات غذایی باشد قطعاً آینده درخشانی خواهد داشت. هزینه تولید بستنی سنتی به موارد مختلفی بستگی دارد و در گزینه های متفاوت هزینه کاملاً متغیر است. انتخاب شرکت ماشین سازی برای خرید خط تولید بستنی یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار بر نتیجه است. ماشین سازی آرش با در اختیار داشتن تیمی مجرب و امکانات و تجهیزات بروز تمامی تلاش خود را برای ساخت و تولید خطوط با کیفیت در زمینه تولید بستنی به کار می بندند.

انتخاب یک شرکت معتبر به شما در آینده، در بحث خدمات پس از فروش، تعمیر و تعویض قطعات کمک خواهد کرد. همچنین شرکت های معتبر با امکانات بالا می توانند خطوط سفارشی برای شما تولید کنند تا بتوانید تمامی ایده های خود را پیاده سازی کنید. این موضوع کمک می کند تا شما در بازار فروش از رقبا به راحتی سبقت بگیرید.

 

مقالات مرتبط:

خط تولید‌بستنی سنتی و انواع ماشین آلات مورد نیاز

قیمت دستگاه تولید بستنی سنتی به چه عواملی بستگی دارد؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *