تولید بهترین و لذت بخش ترین بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز

بستنی یکی از جذاب ترین خوراکی هایی است که هرکسی با هر سنی آن را دوست دارد. به همین خاطر کیفیت بستنی بسیار مهم است تا بتوان رضایت مشتریان را جلب کرد. برای تهیه بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز با کیفیت بالا، باید مشخصات فنی و مسائل پیرامون خرید دستگاه مناسب را مد نظر داشته باشید. خرید هر دستگاه صنعتی برای مجموعه های تولیدی، یک قدم مهم و حیاتی است چرا که در حال طراحی دورانداز کسب و کار و صرف بخش مهمی از سرمایه خود هستید.

بهترین بستنی سنتی ایرانی

بهترین بستنی سنتی ایرانی

دستگاه بستنی ساز برای بستنی سنتی چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین ویژگی هایی که برای تولید بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز باید مد نظر داشته باشید، ظرفیت و کمپرسور دستگاه است. بستنی سنتی در گذشته در ظرف به فروش می رسید و مانند بستنی های چوبی داخل جلدهای پلاستیکی نبود. هر چند این روزها به دلیل علاقه خریداران به این نوع بستنی، شکل عرضه آن نیز فرق کرده است. حال با توجه به این اشکال متنوع تولید، باید ظرفیت دستگاه را با دقت انتخاب کنید. ظرفیت دستگاه و قدرت کمپرسور آن برای پر کردن ظروف با سایزهای مختلف و حتی بستنی های چوب سنتی، خروجی های متفاوتی خواهد داشت.

ترکیب مواد اولیه بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز، یکی از مهم ترین مسائل در فرمولاسیون اصلی است. دستگاه باید ظرفیت و توانایی ترکیب مواد اولیه هر نوع بستنی را داشته باشد. به خصوص بستنی سنتی که مواد اولیه آن در فرمولاسیون نسبت به سایر انواع بستنی متغیر است. ویژگی اصلی این دستگاه باید همخوانی با مواد اولیه و ظرفیت ترکیب این مواد تا رسیدن به خروجی نهایی باشد.

سومین ویژگی مهم این دستگاه مربوط به مواد سازنده خود دستگاه است. در محیط های صنعتی و تولید خوراکی، رعایت استانداردهای بهداشت و سلامت حائز اهمیت می باشد. مهم است که مواد سازنده ضد زنگ باشد تا فرایند ضد عفونی کردن باعث کاهش کیفیت بستنی و عمر دستگاه نشود. نه تنها جنس بدنه اصلی که جنس هم زن ها و مخزن های نگهدارنده نیز باید ضد زنگ باشد. این مسئله در کیفیت تولید بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز تاثیرگذار است. ساخت دستگاه از استیل ضد زنگ باعث می شود تا سرمایه گذاری شما بادوام باشد. چرا که نیاز نیست تا دائما دستگاه را تعویض و تعمیر کنید. همچنین بخش سلامت و بهداشت تولید بستنی سنتی نیز قابل کنترل و مدیریت است.

گسترش کسب و کار تولید بستنی سنتی

گسترش کسب و کار تولید بستنی سنتی

نحوه استفاده از این دستگاه به چه صورت خواهد بود؟

این دستگاه ها دارای پنل کنترل کننده به صورت دستی و اتوماتیک هستند. بنابراین، شما می توانید بخشی از کار را در همان ابتدا در قالب تنظیمات اولیه برای دستگاه تعریف کنید و در ادامه کار تنها نقش ناظر داشته باشید. درست کردن بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز، به کمک دستگاه های صنعتی مدرن دیگر کار سختی نیست.

همچنین استفاده از این دستگاه کاملا مطابق با الگوی انرژی خواهد بود و استفاده از تکنولوژی پیشرفته جهت سهولت کار، باعث ایجاد الگوهای مصرف غیر استاندارد نشده است. طراحی و مهندسی این دستگاه، کنترل و مدیریت قابلیت ها و حداکثرسازی امکان استفاده از ظرفیت های فنی را امکان پذیر کرده است.در زمان خرید این دستگاه، می توانید از آموزش استفاده اولیه آن بهره مند شوید. معمولا شرکت های عرضه کننده این دستگاه ها، نحوه کار با آن، نگهداری و نکات اولیه ایمنی را به مشتریان آموزش می دهند. این موضوع تا حد زیادی بستگی به این دارد که دستگاه خود را از چه برندی تهیه می کنید.

پر کردن ظرف های مختلف بستنی سنتی

پر کردن ظرف های مختلف بستنی سنتی

سخن پایانی

تولید با کیفیت ترین بستنی سنتی با دستگاه بستنی ساز مناسب، به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را گسترش دهید. این گسترش کسب و کار تا حدودی وابسته به این است که از چه مدل دستگاهی استفاده می کنید. مدل دستگاه و ظرفیت آن باید با توجه به اهداف تولیدی شما و وسعت صنعت تولید بستنی سنتی در حیطه کاری شما باشد.

برای داشتن یک انتخاب مناسب بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های تخصصی آنها بهره مند شوید. همچنین جهت خرید بهترین دستگاه های بستنی ساز ساخت برند آرش نیز می توانید با ما در ارتباط باشید. برند آرش تلاش داشته تا با ارائه بهترین خدمات مشتری محور و انعکاس استانداردهای تولید دستگاه های صنعتی بین المللی، کیفیت و راندمان کار شما را بالا ببرد.

 

 مقالات مرتبط:

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی

هر آنچه باید در مورد فرآیند تولید بستنی با دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *