پرکن دبه و سطل ماست چیست و معرفی انواع آن

درگذشته برای پر نمودن ظرف های ماست و غیره به دلیل نداشتن دستگاه های اتوماتیک از دست استفاده می کردند که این کار بسیار زمان بر بوده و از لحاظ اصول بهداشتی مورد تایید نمی باشد، اما با روی کار آمدن پرکن دبه و سطل ماست این فرایند نیز آسان گشته است. با پیشرفت علم و تکنولوژی ابزار های بسیاری به کمک انسان شتافته است که می تواند باعث پیشرفت و راحتی کار ما نیز شود، این دستگاه گوشه ای از پیشرفت های مهم صنایع می باشد. امروزه اکثر کارخانجات تولید مواد غذایی همچون تولید ماست و مواد لبنی از این نوع دستگاه برای بهبود روند کاری خود استفاده می نمایند.

استفاده آسان از دستگاه پرکن دبه و سطل ماست

استفاده آسان از دستگاه پرکن دبه و سطل ماست

پرکن دبه ماست چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده است که پرکن دبه و سطل ماست چیست و چه کاربردی نیز دارد؟

مهندسان نیز اقدام به تولید دستگاهی کرده اند که می تواند به صورت خودکار و یا دستی ظرف های ماست را بدون ایجاد مشکل پر کرده و در نهایت سرعت و دقت به شما تحویل دهد.

کارخانجات با خرید این وسیله روند کاری خود را تسریع بخشیده اند و باعث پیشرفت خود در این زمینه نیز شده اند.

این دستگاه با توجه به نیاز و سلیقه شما دارای انواع و ابعاد مختلفی بوده و شما می توانید هرکدام از آن ها را که برای شما مناسب می باشد خریداری کنید.

پر کن دبه ماست چگونه کار می کند؟

عملکرد عالی و سریع دستگاه های پرکن دبه و سطل ماست

عملکرد عالی و سریع دستگاه های پرکن دبه و سطل ماست

پرکن دبه و سطل ماست به گونه عمل خواهد کرد تا دیگر نیازی به دخالت انسان نباشد و تمامی کار ها با نهایت دقت و سرعت انجام بگیرد.

شما با توجه به نیاز خود می توانید از مدل های تک نازل، دو نازل و غیره خریداری نمایید، این دستگاه دارای مخزنی برای پر نمودن مایعات غلیظ و ماست می باشد و ظرفیت مخزن هم به گونه ای طراحی شده تا بتوانید با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

اگر کارخانه شما همواره مقدار زیادی ماست در طول روز تولید می کند بهتر است از پر کن هایی با ظرفیت بالا خریداری کرده تا با افزایش سرعت آن صدمه ای به کارتان وارد نشود.

شما برای انجام این کار مخزن دستگاه پرکن دبه و سطل ماست را پر نموده و در حالت اتوماتیک قرار می دهید، دستگاه با توجه به سنسور هایی که دارا می باشد هنگامی که سطل به زیر نازل قرار می گیرد، نازل باز شده و به میزان مشخص شده پر خواهد شد.

تعداد نازل های پرکن دبه و سطل ماست بستگی به نیاز شما دارد، مسلما اگر از مدل هایی انتخاب نمایید که دارای تعداد بالای نازل باشد روند کار شما افزایش پیدا می کند و در طول ساعت دبه های بیشتری را پر خواهید کرد.

انواع دستگاه های پرکن دبه ماست

پر کن ها انواع مختلفی داشته و هر کدام می تواند در زمینه خود منحصر به فرد نیز باشند.

• سیلندر پیستونی

• پمپی

• مکانیزم ثقلی

از دستگاه های پرکن با مکانیزم ثقلی برای مایعاتی که نیاز به دقت زیاد ندارند معمولا استفاده می شود زیرا خطای این وسیله حدود ۵ تا ۱۰ سیسی می باشد و اگر یک مایع به دقت زیاد و ظرفیت ۱۰۰ سیسی باشد معمولا مشکل ساز خواهد شد.

دستگاه پرکن دبه و سطل ماست از مکانیسم سیلندر پیستونی پیروی می کند و با نهایت دقت و سرعتی که دارد می تواند با رعایت تمامی نکات بهداشتی این عمل را انجام دهد.

در این وسیله سیلندر باعث حرکت هر چه آسان تر مایعات و ماست می شود و حجم سیلندر با توجه به نیاز شما تنظیم خواهد شد. در این روش پس از پر نمودن ظروف، دبه ها با استفاده از نوار نقاله به جلو حرکت می کنند و اقدامات دیگر همچون تاریخ زنی و غیره به رویشان انجام می گیرد.

خرید پرکن های دبه و سطل ماست با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

خرید پرکن های دبه و سطل ماست با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

قیمت دستگاه پر کن دبه ماست

قیمت این وسیله با توجه به جنس و ابعادی که شما سفارش می دهید متفاوت می باشد و به همین دلیل شما می توانید با توجه به بودجه خود از انواع آن ها را خریداری نمایید.

پر کن دبه و سطل ماست یکی از نیاز های هر تولیدی به شمار می آید و اگر شما به حرفه و شغل خود اهمیت ویژه ای قائل می باشید می توانید از این وسیله خریداری نمایید.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه پرکن ماست تک نازل چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از پرکن ماست در کارخانجات صنعتی جهت تولید انواع ماست

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *