با دستگاه بسته بندی بستنی حصیری کیفیت بالای محصولات خود را به نمایش بگذارید

بسته بندی بستنی بخشی مهم در کارخانجات تولیدی محسوب می شود. رعایت اصول بهداشتی و استاندارد در این مرحله از ضروریات است. به علاوه بسته بندی باید به گونه ای انجام گیرد که باز کردن آن برای مشتری آسان باشد. له شدن بستنی حین بسته بندی از اشکالات دستگاه به حساب می آید. بنابراین تهیه دستگاهی کارآمد که نیازهای مراحل تولید را برآورده کرده و بدون دخالت دست و به صورت تمیز و بهداشتی، محصول را بسته بندی کند، برای صنایع لبنی بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی بستنی حصیری می پردازیم. ماشین سازی آرش به عنوان برترین عرضه کننده ماشین آلات صنایع لبنی در کشور، شما خریداران گرامی را در راستای انتخابی مناسب یاری می کند. با این راهنما همراه باشید.

به کمک این دستگاه انواع بستنی را بسته بندی کنید

این تجهیزات علاوه بر بستنی حصیری، جهت بسته بندی انواع مختلف بستنی نظیر کیم، قیفی و غیره کاربرد دارند. دستگاه، با قابلیت استفاده از سلفون های چسبی و حرارتی، از چسبیدن بستنی به بسته جلوگیری کرده و با ایجاد دوختی بادوام، بستنی را به بهترین شکل به دست مصرف کننده می رساند.

بسته بندی بستنی حصیری

بسته بندی بستنی حصیری

هنگام خرید دستگاه بسته بندی بستنی حصیری باید به چه مواردی توجه کنیم؟

اگرچه دستگاه های بسته بندی از لحاظ ظاهری شباهت دارند، اما با خصوصیات و امکانات متفاوتی عرضه می شوند. توجه به مشخصات و عملکرد دستگاه به منظور دستیابی به اهداف تولیدی ضروری است. دستگاه های کارآمد و مناسب مزایای مشخصی داشته و بهره وری تولید را بالا می برند. نکاتی که زمان خرید دستگاه باید به آن توجه کنید عبارتند از:

۱. تکنولوژی مدرن دستگاه

  • دستگاه باید هوشمند بوده و بدون نیاز به تغییرات در سیستم برق، تاسیسات مکانیکی و خط تولید بستنی با تجهیزات هماهنگ و سازگار شود. بر همین اساس حین خرید دستگاه بسته بندی بستنی حصیری حتما سازگاری آن با تجهیزات کارخانه خود را بررسی نمایید.
  • عدم دخالت دست در فرآیند بسته بندی امری مهم در جهت استانداردهای بهداشتی و ایمنی بیشتر می باشد. پس به اتوماتیک بودن آن نیز باید دقت کنید. این مزیت نیاز به حضور دائم اپراتور را از بین برده و علاوه بر امنیت، دقت بالاتر در بسته بندی و رعایت فواصل سلفون گذاری را به همراه دارد.
  • سرعت بالای بسته بندی و امکان عرضه محصولات با ابعاد مختلف، برای خط تولید بستنی مزیتی مهم می باشد.

خرید دستگاه بسته بندی بستنی

خرید دستگاه بسته بندی بستنی

۲. قابلیت های مهم

  • برای انتخابی کارآمد، بررسی مشخصات فنی دستگاه بسته بندی بستنی حصیری را فراموش نکنید. خصوصیاتی مانند عرض، طول و ارتفاع بسته، ولتاژ ورودی، توان مصرفی و وزن ماشین باید مطابق با صنعت شما باشد.
  • حفاظت درست از مواد غذایی در برابر شرایط محیطی نظیر نور، رطوبت، گرد و خاک و جلوگیری از فساد آن ها از دیگر ویژگی های مهم این تجهیزات بوده که می بایست مدنظر قرار گیرد.
  • فرآیند بسته بندی باید کم ترین میزان ضایعات را تولید کند و همچنین از لحاظ ظاهری جذاب باشد.
  • وجود سیستم PLC و قابلیت تنظیم سرعت دستگاه نیز قابلیتی ضروری به شمار می رود.
  • دستگاه باید جهت تامین ایمنی، از سنسور حفاظتی برخوردار باشد.

۳. بهداشت و کاربرد مناسب

  • از آنجایی که این تجهیزات با رطوبت و مواد غذایی در تماس هستند، بنابراین استفاده از متریال استیل در ساخت آن به منظور جلوگیری از زنگ زدگی، پوسیدگی و افزایش طول عمر دستگاه از ضروریات است.
  • پیش از تصمیم گیری قطعی محیط و متراژ کارگاه، محل قرارگیری دستگاه و … را حتما در نظر بگیرید.
  • نحوه سلفون گذاری دستگاه نیز دیگر فاکتور مهم محسوب می شود. به طور کلی سلفون گذاری از بالا بهتر بوده و علاوه بر ضایعات کمتر، بهداشت محصولات را تضمین می کند.

تجهیزات بسته بندی بستنی حصیری

تجهیزات بسته بندی بستنی حصیری

  • بسته بندی محصولات توسط دستگاه بسته بندی بستنی حصیری باید به شکلی انجام شود که از هر گونه له شدن و باز شدن دوخت جلوگیری کند. با توجه به اینکه بسته بندی مناسب در جذب مشتری نقش اساسی دارد، بنابراین استفاده از تجهیزات باکیفیت در ارائه آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • این دستگاه ها علاوه بر بستنی حصیری، جهت بسته بندی انواع بستنی ها کاربرد دارند. بنابراین با خرید آن می توانید مدل های مختلف بستنی را عرضه و تولید نمایید.

 

محصولات مرتبط:

معرفی دستگاه بسته بندی پشمک و عملکرد آن

بهترین دستگاه پرکن و بسته بندی حصیری خامه ای: عملکرد، قیمت، مزایا!

مقالات مرتبط:

طراحی و تولید دستگاه پرکن و بسته بندی حصیری خامه ای

دستگاه بسته بندی مناسب و مهم ترین ویژگی های آن کدام است؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *