بهترین قیمت دستگاه پرکن بستنی توپی

یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد در صنعت بستنی سازی، دستگاه پر کن بستنی توپی است که در سرعتی مناسب، تعداد قابل توجهی از بستنی ها را تولید کرده و بسته بندی می کند. این یک دستگاه با استانداردهای لازم است که مناسب بسیاری از کارخانه های تولید بستنی با کیفیت بالا خواهد بود.

قیمت دستگاه پرکن بستنی

قیمت دستگاه پرکن بستنی

خرید دستگاه بستنی توپی

دستگاه بستنی توپی را می توانید در ظرفیت و سرعت های متفاوتی انتخاب کنید. این نوع از دستگاه تولید بستنی، قابلیت تنظیم میزان بازدهی و تولید را داشته و به راحتی می تواند ظروف مخصوص بستنی را در ابعاد و ظرفیت های مختلف کامل کند. برای خرید این دستگاه، می توانید با گروه تخصصی ماشین سازی آرش در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید که دستگاه پرکن بستنی توپی، در چهار دسته بندی ارائه می شوند که شامل دستگاه پر کن بستنی با موادی با غلظت بالا، دستگاه با مواد رقیق تر، پرکن بستنی به صورت خطی و پرکن بستنی روتاری که هر یک بر اساس روش های پرکردن در ظروف تعیین شده، دسته بندی می شوند.

مکانیزم های دستگاه پرکن

هر یک از دستگاه های بستنی توپی، دارای سرعت، دقت و ویسکوزیته متفاوت بوده و مکانیزم های متفاوتی را شامل خواهند شد. مکانیزم پرکن سیلندر و پیستونی، یکی از روش های کارآمد در دستگاه پرکن بستنی توپی است که دارای دقت بالایی بوده و در ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود که می تواند پاسخ گوی تولید کنندگان صنعت بستنی باشد.

سرعت و دقت بالا در دستگاه تولید بستنی توپی

سرعت و دقت بالا در دستگاه تولید بستنی توپی

می توانید برای ظروف پنجاه تا هزار گرمی، با ظرفیت تولید سه تا پنج هزار عدد در ساعت، متناسب با نیاز کسب و کار خود، دستگاه مناسب بستنی توپی را از ماشین سازی آرش انتخاب کنید. توجه به این نکته نیز دارای اهمیت است که دستگاه انتخابی شما، می تواند دارای توان بالا یا کم بوده و میزان مصرف برق آن نیز بایستی بررسی شود.

از سویی دیگر، دستگاه پرکن بستنی توپی، به صورت پنوماتیکی یا مکانیکی عمل می نماید و در خط تولید، به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک طراحی می شود. این می تواند متناسب با ظرفیت تولید بستنی، انتخاب شود.

تکمیل خط دستگاه پرکن بستنی

در بسیاری از خطوط تولید بستنی در کارخانجات، به دنبال دستگاه بستنی سازی، از سایر دستگاه ها همچون لیبل زنی و یا پلمپ سازی نیز استفاده می شود که در انواع بستنی در هنگام بسته بندی، کاربرد دارد. این بدان دلیل است که مطابق با شرایط استاندارد شده در خطوط تولید مواد غذایی مانند بستنی، رعایت کامل بهداشت تاکید شده و استفاده از خطوط اتوماتیک که بدون دخالت انسانی انجام می شود، در اولویت هر کارخانه تولید بستنی است.

تولید بستنی بهداشتی با دستگاه پرکن بستنی

تولید بستنی بهداشتی با دستگاه پرکن بستنی

در خط تولید بستنی توپی، دستگاه به گونه طراحی شده است که بتواند متناسب با تنظیمات انجام شده، ظروف طبق نظر مشتری در دستگاه قرار داده شده و ظرفیت مورد نظر از بستنی در آن ها جای گیرد. این تنظیم ها، مطابق با سفارش مشتری بوده و هنگام طراحی و ساخت دستگاه پرکن بستنی توپی، در نظر گرفته می شود.

عملکرد دستگاه پر کن بستنی توپی

یکی از دستگاه های با کیفیت بالا در صنعت بستنی سازی، دستگاه پرکن بستنی توپی است که به عنوان یک دستگاه پیشرفته مطرح بوده و این قابلیت را دارد که با استفاده از دستگاه خامه زن، بستنی را شکل داده و بر سرعت کار تولید بستنی نیز افزايد. البته باید در نظر داشته باشید که دستگاه خامه زنی را می بایست به صورت مجزا از ماشین سازی آرش تهیه کنید.

مرغوبیت مناسب این دستگاه، باعث شده است که ماندگاری و طول عمر آن بالا رفته و از ایجاد آلودگی در دستگاه و تولید محصولی بی کیفیت، جلوگیری شود. بدنه این دستگاه پرکن، از استنلس استیل ساخته شده که امکان تمیز کردن و نگهداری راحت تر را فراهم می کند. به سادگی می توانید با یک فرچه مناسب، مخزن دستگاه را تمیز کرده و آن را شستشو دهید.

این امکان برای شما فراهم است تا متناسب با تولید بستنی در کارخانه خود، در لیتر و ظرفیت مختلفی، دستگاه را تهیه کرده و با ارائه بستنی های خوشمزه در بسته بندی های بهداشتی و مطمئن، رضایت مشتریان خود را کسب کنید.

 

محصولات مرتبط:

دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی برگ برنده تولید کننده های بستنی در افزایش فروش

دستگاه پرکن بستنی لیوانی دورنگ: معجزه ای برای کارخانه شما!

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید پرکن بستنی سنتی

مزیت های دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی برای کارخانجات تولیدی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *