خرید دستگاه تولید بستنی: ۳ مورد مهم که حتما باید بدانید

اگر قصد خرید دستگاه تولید بستنی را دارید، یک موضوع مهم را به یاد داشته باشید: هیچوقت بدون اطلاع از ویژگی های دستگاه، اقدام به خرید نکنید. چرا؟ زیرا دستگاه های تولید‌بستنی در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند و هر دستگاهی مناسب نیاز شما نخواهد بود. بنابراین اگر مایل هستید از خرید خود در آینده پشیمان نشوید، حتما این مطلب را بخوانید. به این صورت می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و ایده آل ترین دستگاه را خریداری کنید.

خرید دستگاه خط تولید بستنی

خرید دستگاه خط تولید بستنی

مشخصات فنی دستگاه تولید بستنی

یکی از مهم ترین عواملی که کیفیت دستگاه را تعیین می کند، مشخصات فنی آن است. مشخصات فنی دستگاه های تولید  بستنی از این قرار است:

  1. مقدار تولید‌بستنی در هر دقیقه: میزان تولید‌بستنی طی هر دقیقه، در هر دستگاهی نسبت به دستگاه های دیگر می تواند متفاوت باشد. طبیعتا هرچقدر کیفیت یک دستگاه بالاتر باشد و آن دستگاه حرفه ای تر محسوب شود، میزان بستنی بیشتری در دقیقه تولید می کند. البته این موضوع یک مزیت هم محسوب می شود، زیرا نیاز هر شغلی می تواند متفاوت باشد.

ماشین سازی آرش انواع دستگاه تولید‌بستنی را به تولید رسانده است. هر کدام از این دستگاه ها، قادر هستند میزان متفاوتی بستنی در دقیقه تولید کنند. برای این که با توجه به نیاز تان دستگاه مناسب را خریداری کنید، با ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

  1. قدرت کمپرسور: این عامل نیز در هر دستگاه می تواند متفاوت باشد. اصولا قدرت کمپرسور دستگاه های تولید‌بستنی، بستگی به سایز و اندازه این دستگاه ها دارد. هر چه قدرت کمپرسور در یک دستگاه بیشتر باشد، در واقع بازدهی و راندمان تولید آن بالاتر است. ماشین سازی آرش انواع دستگاه تولیدبستنی با کمپرسور های بسیار قوی را تولید می کند که راندمانی بسیار عالی ارائه می دهند.

 

  1. حجم مخزن: حجم مخزن نیز در انواع مختلف دستگاه بستنی ساز متفاوت است. حجم مخزن هر دستگاه بستگی به سایز دستگاه و همچنین میزان تولید بستنی دارد. طبیعتا، هر چقدر میزان تولید‌بستنی در دقیقه بیشتر باشد، حجم مخزن نیز باید بیشتر باشد. در غیر این صورت ظرفیت مخزن بسیار زود به اتمام می رسد و فرایند کار به سرعت متوقف می شود. شما می توانید با توجه به نیاز تان، دستگاهی با حجم مخزن مورد نیاز را خریداری کنید.

قیمت دستگاه تولید بستنی

قیمت دستگاه تولید بستنی

چرا ماشین سازی آرش را انتخاب کنیم؟

اعتماد شما عزیزان برای ما بسیار ارزشمند است. ماشین سازی آرش از چه ویژگی ها و ارزش های خاصی برخوردار است که این مجموعه را متمایز می کند؟

  • اعتقاد و وجدان کاری: ما معتقدیم که یک مجموعه موفق، مجموعه ای است که تنها به قصد فروش و سودآوری فعالیت نمی کند. رسالت ما، تسهیل فرایند موفقیت شماست. موفقیت مشتری، موفقیت مجموعه ماست. بنابراین تمام تلاش خود را به عمل می آوریم که با ارائه بهترین تجهیزات، در موفقیت کسب و کار شما سهیم باشیم.
  • تجهیزات با کیفیت: انواع دستگاه تولید بستنی ماشین سازی آرش با به روز ترین تجهیزات اولیه تولید شده اند. استفاده از تجهیزات اولیه با کیفیت، در کیفیت نهایی یک دستگاه حرف اول را می زنند.

دستگاه تولید لبنیات و بستنی

دستگاه تولید لبنیات و بستنی

  • تنوع در محصولات: ماشین سازی آرش انواع دستگاه های تولید‌بستنی با ویژگی های گوناگون را به شما عزیزان ارائه می دهد. بنابراین دست شما برای انتخاب کاملا باز است و می توانید دقیقا هر آنچه مطابق نیازتان است را خریداری کنید.
  • خدمات قبل و پس از فروش: ما فقط در زمان خرید دستگاه تولید بستنی همراه شما نیستیم. بلکه این همراهی از قبل از خرید آغاز می شود و تا مدت ها پس از خرید شما ادامه خواهد داشت. قبل از خرید دستگاه، کارشناسان ما همیشه در خدمت شما هستند تا پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما باشند. پس از خرید نیز ما در فرایند نصب شما را همراهی خواهیم نمود. در طول سال های سال استفاده از این دستگاه ها نیز هر گاه با مسئله ای روبرو شوید، ماشین سازی آرش تا حل آن مسئله همراه شما خواهد بود.

سخن آخر

با در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده در این مقاله، می توانید مناسب ترین دستگاه تولید‌بستنی برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این انتخاب راهنمایی و هدایت کنند.

 

محصولات مرتبط:

دستگاه پرکن بستنی لیوانی و مجلسی برگ برنده تولید کننده های بستنی در افزایش فروش

تولید آسان و اصولی بستنی حصیری، با دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

مقالات مرتبط:

در تولید‌بستنی سنتی از چه دستگاه هایی استفاده می شود؟

عوامل تاثیر گذار در قیمت خط تولید‌بستنی حصیری

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *