اطلاعات مهم و ضروری درباره مخزن استیل ضد اسید

امروزه در صنایع های مختلف شاهد مخزن استیل ضد اسید هستید، این مخازن ها بایستی در صنایع های غذایی و داروئی وجود داشته باشند تا مواد خام تولید شده از خط صنایع که به صورت مایع تولید شده‌اند، در این مخزن ها قرار بگیرند. پس داشتن این دستگاه در خط تولید یک صنایع، بسیار مهم و ضروری است. از طرفی در نظر داشته باشید که در سال ۱۹۱۳ توسط یک دانشمند، این نوع محصول تولید و طراحی شد که در گذشته های دور از این مخزن برای نگهداری اسید نیتریک استفاده می کردند.

البته دقت کنید که این مخزن به دلیل داشتن جنس بدنه عالی، مواد مایع داخل را از شرایط و عوامل های بیرونی از جمله فشار و آتش سوزی در امان نگه می دارد.

از سال ۱۹۲۷ به بعد نیز افراد زیادی کارآفرین، توانستند محصولات لبنیاتی خود را در مخزن استیل ضد اسید نگهداری کنند تا لبنیات موردنظر فاسد و دچار کپک زدگی نشوند.

در آخر اینکه می توانید در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر جهان، این نوع مخازن را با کیفیت عالی و مقرون به صرفه تر از سایت های خارجی، پیدا کنید. پس توصیه می کنیم قبل از انتخاب این نوع مخزن‎‌ها، این مقاله را با دقت و تمرکز بالا مطالعه فرمائید.

 

کاربردهای مخزن استیل ضد اسید

همانطور که می دانید این دستگاه، در صنایع ها بسیار کاربرد و مهم است و اغلب صنایع ها این مخازن را ندارند و این عامل در فاسد شدن مواد تولید شده می شود.

بدین منظور لازم است که بدانید در صنایع هایی از جمله صنایع لبنیاتی، صنایع داروئی، صنایع شیمیایی، صنایع مواد غذایی، صنایع تولیدات عرقیات گیاهی یا صنایع نفت از این مخزن  بکار می برند تا موادی که تولید می کنند دچار کپک زدگی نشود.

با کاربردهای گوناگون مخزن استیل ضد اسید آشنا شوید

 

انواع مخزن استیل

کشور انگلستان اولین کشوری است که توانسته این مخزن را با انواع زیادی مدل، طراحی و تولید کند. بدین منظور اگر قصد خرید این نوع محصول را دارید بایستی در ابتدای خرید، با مدل های مخزن موردنظر آشنا شوید و کاربرد و کارایی هر یک را بدانید تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید.

برای درک بیش تر این بحث به انواع مدل های مخزن استیل ضد اسید می پردازیم :

  • مخزن استیل ضد اسید دو جداره
  • مخزن استیل ضد اسید تک جداره
  • مخزن استیل ضد اسید سه جداره
  • مخزن استیل ضد اسید به شکل کروی
  • مخزن استیل ضد اسید به شکل مکعبی
  • مخزن استیل ضد اسید به شکل عمودی

در نظر داشته باشید که هر یک از این مدل های مخزن، کاربرد و کارایی جداگانه ایی دارند که بایستی در ابتدای خرید با آن ها آشنا شوید. از طرفی می تواند جنس بدنه و مواد ساختاری هر یک از این سه نوع با یکدیگر تفاوت داشته باشد و این عامل به نگهداری هر نوع مواد خام به صورت مایع، تاثیر بگذارد.

در آخر اینکه بهتر است از خواص هر یک از مخازن یک، دو و سه جداره اطلاعاتی کسب کنید.

 

ویژگی های مهم یک مخزن استیل ضد اسید

همانطور که گفتیم، از این مخازن برای نگهداری مواد تولید شده به صورت مایع در صنایع های مختلف، بکار می رود که این مخزن ویژگی و مزایای زیادی را به دنبال دارد که در ادامه بحث به آن ها خواهیم پرداخت:

  • این مخزن باعث می شود که محصولات تولید شده با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.
  • عمر یک محصول خام را زیاد می کند.
  • مواد تولید شده را این مخزن در برابر شرایط و عوامل هایی از جمله آتش سوزی یا فشار بیش از حد، در امان نگه می دارد.
  • این نوع مخزن مستقیما مورد تایید وزارت معدن و صنعت است.
  • در نظر داشته باشید که کویل را نیز می توان در این نوع مخزن نصب کرد.
  • از طرفی اگر این مخزن به تعمیر نیاز داشته باشد، با کم ترین هزینه و در کم ترین زمان ممکن می توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.
  • مواد غذایی تولید شده در صنایع ها را این مخزن استیل ضد اسید از عوامل های فاسد شدن، کپک زدن، عوض شدن طعم یا تغییر رنگ دادن، در امان نگه می دارد.
  • در مدل و نوع های گوناگونی در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر و فروش می رسد.

توضیح اجمالی از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد یک مخزن استیل

 

جمع بندی نهایی

اگر می خواهید یک صنایع مواد غذایی یا داروئی راه‌اندازی نمائید، بهتر است قبل از خرید دستگاه های خط تولید، یک مخازن استیل ضد اسید خریداری کنید تا مواد خام تولید شده به صورت مایع در این مخازن ها نگهداری شوند و با فاسد شدن، ضرر و خسارت زیادی برای شما به ارمغان نیاورد.

از طرفی مخزن استیل ضد اسید جزو بهترین و عالی ترین محصول در بین مخازن ها شناخته می شود زیرا مواد ساختاری آن با کیفیت بالا و درجه نگهداری آن کاملا استاندارد و نرمال است.

 

مقاله های مرتبط:

قیمت دستگاه پرکن ماست

بررسی انواع دستگاه بستنی و مدل های آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *