بررسی و مقایسه قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی

دستگاه بستنی ساز، وسیله ای صنعتی برای تولید بستنی است. دستگاه های مختلفی برای تولید انواع بستنی وجود دارند که در اینجا قصد بررسی ویژگی ها و قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی را داریم. قیمت این دستگاه ها زیاد بوده و به همین علت برای تهیه آن ها نیاز به دقت دارید.  دستگاه های بستنی ساز قابلیت تولید بستنی در حجم های بالا را دارند.

دستگاه بستنی ساز سنتی برای ساخت بستنی سنتی

بستنی سنتی

دستگاه بستنی ساز سنتی

مشخصات و قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی به چند عامل بستگی دارد. در واقع نوع دستگاه و کیفیت آن قیمت و اهمیت آن را مشخص می کند. دستگاه های تولید بستنی دارای میزان تولید قابل تغییر هستند. هر چقدر بازدهی دستگاه بیشتر باشد، حجم بستنی تولیدی در ساعت بیشتر است. قدرت کمپرسور در دستگاه های گوناگون متفاوت است، هرچقدر قدرت کمپرسور بیشتر باشد، راندمان دستگاه بالاتر است.

مشخصه مهم دیگری که در قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی تاثیر دارد، حجم مخزن آن است. حجم مخزن ارتباط مستقیمی با اندازه دستگاه دارد. هرچه در زمان مشخص میزان بستنی تولیدی بیشتر باشد، مخزن دستگاه نیز بزرگتر است. بعضی از دستگاه ها دارای چند مخزن هستند، تعداد و حجم مخزن ارتباط مستقیمی با قیمت دستگاه دارد.

بستنی سنتی اسکوپی

بستنی سنتی اسکوپی

بازار فروش دستگاه بستنی ساز سنتی

قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی با توجه به نرخ روز افزایش پیدا می کند. شما می توانید دستگاهی با قیمت مناسب را از برند ماشین سازی آرش تهیه کنید. بازار فروش دستگاه بستنی ساز سنتی با توجه به طرفداران زیادی که دارد، بسیار رونق پیدا کرده است. علاوه بر اشباع داخلی این محصول، شمار زیادی از این دستگاه ها به بازار های خاور میانه صادر می شوند. کشور هایی مانند عراق، می توانند بازار هدف مناسبی برای این دستگاه ها باشند.

باید در نظر داشته باشید که علاوه بر تهیه دستگاه، مراحل تولید بستنی نیز هزینه هایی دارد. وجود اپراتور و مصرف برق از معمول ترین نیاز های خط تولید بستنی سنتی است. شما با شناخت کامل هزینه های تولید بستنی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. بستنی از مواد انرژی زا گوناگونی تهیه شده، که وجود آن ها در بستی به مقدار مناسب لازم است.

دستگاه بستنی ساز سنتی برای ساخت بستنی حصیری

بستنی حصیری

نکات مورد توجه هنگام خرید دستگاه بستنی ساز

با توجه به قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی، انتظار می رود در هنگام خرید این دستگاه دقت کافی داشته باشید. فرایند ساخت بستنی با این دستگاه ها گوناگون است و باید به سهولت کار دستگاه دقت کنید. بعضی افراد با صرف هزینه بیشتر، دستگاهی تهیه می کنند که مناسب بوده و از کیفیت آن اطمینان دارند. ظرفیت و بزرگی دستگاه نکته دیگر دارای اهمیت است، با توجه به میزان تولیدی باید دستگاه بستنی ساز مناسب را انتخاب کنید.

برای داشتن نتیجه خوب و راندمان کاری بالا باید به انسجام و شکل بستنی تولیدی هر دستگاه دقت کنید. توجه داشته باشید هرچه سرعت مخلوط کردن مواد در دستگاه کمتر باشد، بستنی حاصل سفت تر خواهد بود. قبل از خرید دستگاه به ساختار آن توجه کنید، ساختار دستگاه باید به گونه ای باشد که نظافت آن کار دشواری نباشد. نظافت دستگاه از نکات مهم در ماندگاری آن است، پس با انتخاب دستگاهی که نظافت آن راحت است، ماندگاری دستگاه خود را افزایش دهید.

تاریخچه بستنی سنتی

قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی با توجه به طرفدارانی که دارد روز به روز افزایش پیدا می کند. بستنی سنتی در ایران طرفداران زیادی دارد این نوع بستنی با رنگ زرد و طعم زعفرانی شناخته می شود. این نوع بستنی گاهی با انواع مغز و تیکه هایی از خامه همراه است. در این بستنی که به آن بستنی ایرانی نیز می گویند، به جای ثابت کننده ها از گلاب و زعفران استفاده می شود.

کمی قبل تر بستنی ها در ایران به سه رنگ رواج داشتند. رنگ زرد، زعفرانی و رنگ سفید، وانیلی و رنگ قهوه ای، دارچینی بود. این سه رنگ به هم متصل می شدند و با نام بستنی سنتی آن ها را عرضه می کردند. جالب است که بدانید در کشور های گوناگون بستنی ها با طعم های دلخواه دیگری عرضه می شوند. در کشور ژاپن بستنی هایی با طعم ماهی شور و بادمجان رواج دارد.

نتیجه گیری

نکات مربوط به خرید، شناخت و تشخیص قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی را به شما ارائه دادیم. لازم به ذکر است که بدانید برای تهیه دستگاه مناسب نیاز به مشورت با افراد متخصص را دارید. قیمت دستگاه های بستنی ساز با توجه به قیمت ارز متغییر هستند و شما باید با کمترین هزینه، بهترین انتخاب را داشته باشید. تعمیر دستگاه های بستنی ساز هزینه زیادی را به همراه دارند از این رو، پیشنهاد می شود از دستگاه ها به خوبی نگهداری کنید.

 

محصولات مرتبط:

دستگاه پر کن بستنی خانواده

بررسی دستگاه شیر سرد کن

مقالات مرتبط:

بهترین قیمت دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی

با خرید دستگاه بستنی ساز سنتی صنعتی در کیفیت محصولات از رقبای خود پیشی بگیرید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *