دستگاه پرکن بستنی حصیری، چگونه به تولید بستنی های با کیفیت تر کمک می کند؟

مقدمه

خوراکی ها، از آن دسته محصولاتی هستند، که تهیه آن ها اصول خاص خود را دارد. عدم رعایت بهداشت، استفاده از دستگاه های بی کیفیت و غیر اتوماتیک، رعایت نکردن استانداردها و غیره، کیفیت یک خوراکی را از بین می برند. این مسائل برای بستنی نیز بشدت صادق است. یک بستنی خوب و همه پسند، نیازمند استفاده از دستگاه های عالی می باشد. مهم ترین دستگاه برای تولید بستنی، دستگاه‌پرکن بستنی حصیری است. تهیه بستنی های حصیری، نیازمند ظرافت و دقت بیشتری در تولید است. بنابراین باید با این دستگاه ها به خوبی آشنا شده و انواع آن ها را بشناسید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این دستگاه ها بپردازیم.

بستنی های حصیری، نیازمند ظرافت بیشتری جهت تولید

بستنی های حصیری، نیازمند ظرافت بیشتری جهت تولید

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری چگونه کار می کند؟

دستگاه های پرکن به صورت اتوماتیک، مواد دلخواه کاربر را در حجم مورد نظر، در بسته بندی قرار می دهند. هر چند که کلیت عملکرد این دستگاه ها مشابه است، اما ویژگی های آن ها با توجه به ماده مورد نظر متفاوت می باشد. دستگاه پرکن بستنی، به نسبت انواع مختلف بستنی دارای مدل های متفاوتی است. در بین این مدل ها، پرکن بستنی حصیری از ظرافت و جزئیات بیشتری برخوردار است. چرا که در این نوع بستنی ها، میزان خامه بستنی و شیوه قرار گیری نان ها، باید به شکلی باشد که به آن آسیبی وارد نشده و مواد آن نشت نکنند. لازم به ذکر است که این دستگاه ها با توجه به نیاز کاربر و میزان تولید مورد نظر طراحی می شوند.

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری دارای چند نوع است؟

  • دستگاه پرکن خطی

این دستگاه ها دارای مخزنی برای نگهداری مواد بستنی هستند. مواد بستنی ابتدا باید مخلوط شده و سپس در این مخزن قرار بگیرند. با شروع فرآیند دستگاه، نان های حصیری به صورت خودکار و توسط دستگاه، با نظم خاصی بر روی سینی چیده می شوند. صف نان ها در این دستگاه، حرکت خطی و مستقیم دارند. با رسیدن نان ها به زیر نازل، مواد بستنی، طبق مقدار مشخص شده توسط کاربر، بر روی نان قرار می گیرند.

تعداد نازل ها می توانند بیش تر از یکی باشند. انتخاب نهایی تعداد نازل ها، بستگی به میزان تولید شما دارد. پس از این مرحله، نان دارای خامه بستنی به جلو حرکت کرده و نان دیگری بر روی آن قرار می گیرد. میزان کمی فشار توسط دستگاه به نان بالایی وارد می شود، تا مواد به خوبی پخش شده و منسجم شوند. دستگاه‌پرکن بستنی حصیری خطی، می تواند بیش از ۵۰۰۰ بستنی در ساعت تولید کند.

دستگاه پرکن بستنی حصیری با توان تولید 5000 بستنی

دستگاه پرکن بستنی حصیری با توان تولید ۵۰۰۰ بستنی

  • دستگاه پرکن روتاری

فرآیند تولید بستنی حصیری در این مدل دستگاه ها، همانند مدل خطی است. البته تفاوت های بارزی میان آن ها وجود دارد. از جمله این تفاوت ها می توان به فضای اشغال شده توسط دستگاه در کارخانه اشاره کرد که در مدل روتاری بسیار کم تر است. به علاوه، سینی نان بستنی در این مدل گرد بوده و به همین دلیل حرکت صف نان ها چرخشی می باشد. میزان خطای این دستگاه نزدیک به صفر بوده و سرعت بالایی در تولید دارد.

  • پرکن بستنی حصیری دو رنگ

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری دو رنگ می تواند هم به صورت روتاری و هم به صورت خطی باشد. مزیت این دستگاه نسبت به دو مدل قبل، تولید بستنی با دو رنگ و طعم متفاوت به صورت همزمان است. برای این کار، مخزن های جداگانه ای در دستگاه نصب شده اند، که باید مواد مربوط به هر رنگ را در یکی از آن ها بریزید. سپس مواد به صورت همزمان به نازل های مختلف هدایت شده و بر روی نان قرار می گیرند.

شرکت ماشین سازی آرش، پیشگام در صنعت تولید دستگاه های پرکن بستنی

شرکت ماشین سازی آرش، پیشگام در صنعت تولید دستگاه های پرکن بستنی

جمع بندی

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری، نوآوری فوق العاده در صنعت تولید بستنی می باشد. به کمک این دستگاه، نه تنها سرعت و کیفیت کارخانه ها افزایش می یابد، بلکه خیال مشتریان از بابت رعایت بهداشت آن نیز راحت است. ضمن این که تنوع در مدل بستنی ها نیز افزایش می یابد. شرکت ماشین سازی آرش، پیشگام در صنعت تولید دستگاه های پرکن بستنی و لبنیاتی است. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا بوده و تمامی استانداردهای لازم در تولید آن ها به کار رفته است. شما می توانید با توجه به کاربرد و میزان تولید مورد نظر، دستگاه متناسب را سفارش دهید. به علاوه می توانید با مراجعه به وبسایت ما، از مشاوره ها و مقالات علمی موجود برای راهنمایی بیشتر بهره بگیرید.

 

 مقالات مرتبط:

مزیت های دستگاه تمام اتومات پرکن بستنی لیوانی برای کارخانجات تولیدی

خرید دستگاه پرکن بستنی با قیمتی ایده آل

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *