عملکرد و ویژگی های دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری گرد، از جمله کاربردی ترین دستگاه های مورد نیاز هر کارخانه تولید بستنی است. این دستگاه یکی از دستگاه های خط تولید بستنی حصیری به حساب می آید که بستنی تولید شده را به صورت اتوماتیک در بسته بندی های مناسب قرار می دهد.

معرفی دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

یکی از دستگاه های مهم و ضروری در کارخانه های تولید انواع بستنی، دستگاه های پرکن بستنی است. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و به منظور بسته بندی بستنی به صورت لیوانی و حصیری مورد استفاده قرار می گیرند. بستنی پرکن حصیری، دستگاهی برای تولید نوعی بستنی سنتی است که بین دو نان حصیری قرار می گیرد. این دستگاه به دستگاه های تولید بستنی متصل می شود که این امر در کاهش بار میکروبی بستنی تاثیر بسزایی دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در ابتدا اپراتور باید در قسمت تنظیمات، میزان وزن هر بستنی را تعیین کند. پس از آن، نان های حصیری گرد بر روی نوار نقاله دستگاه قرار می گیرند. دستگاه با استفاده از سنسور های مخصوصی، محل دقیق قرارگیری نان ها را تشخیص می دهد و مقدار مناسبی از بستنی را بر روی آن ها قرار می دهد. در مرحله بعدی، دستگاه مجدداً نان های حصیری را بر روی بستنی قرار داده و با اعمال فشار مناسب، موجب فیکس شدن بستی بین دو نان می شود.

مشخصات فنی دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد

یکی از بارز ترین ویژگی های دستگاه‌پرکن بستنی حصیری گرد، ظرفیت بالای آن است. به گونه ای که می تواند بیش از ۲۰۰۰ بستنی را در هر ساعت بسته بندی کند. این دستگاه دارای اینورتر به منظور تنظیم دور موتور است. بدنه و سایر اجزای این دستگاه از بهترین نوع استیل ضد زنگ ساخته شده اند تا در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. در مخزن ها یا همان نازل های دستگاه، عایق حرارتی به کار رفته است تا از کاهش یافتن دمای بستنی و خرابی آن جلوگیری کنند.

دستگاه پر کن بستنی حصیری گرد

دستگاه پر کن بستنی حصیری گرد

مزایای خریداری دستگاه پرکن ماشین سازی آرش

دستگاه‌پرکن بستنی حصیری گرد تولید برند ماشین سازی آرش، به صورت تمام اتوماتیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این امر موجب می شود تا نیاز به نیروی انسانی به حداقل برسد و در نتیجه هزینه های تولید کاهش یابد. علاوه بر این، عملکرد اتوماتیک این دستگاه، تضمین کننده بهداشت بستنی های بسته بندی شده خواهد بود.

دستگاه بستنی پرکن حصیری این برند به سنسور های خطایاب مجهز است که به موجب آن ها، امکان خطا و تشخیص اشتباه نان های حصیری بر روی نوار نقاله، وجود ندارد. علاوه بر این ها، عملکرد نوار نقاله این دستگاه نیز به صورت دوار است. این امر موجب شده تا ابعاد دستگاه کوچک تر باشد و فضای کمتری را به خود اختصاص دهد. همچنین حرکت دواری نوار نقاله، موجب بهبود عملکرد دستگاه و افزایش سرعت بسته بندی بستنی می شود.

مرحله به مرحله تولید بستنی

مرحله به مرحله تولید بستنی

قیمت پرکن بستنی حصیری گرد

دستگاه های صنعتی، اصولا قیمت بیشتری نسبت به سایر دستگاه های بستنی ساز خانگی دارند. دستگاه‌پرکن بستنی حصیری گرد برند ماشین سازی آرش، کاملا متناسب با سلیقه و نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. از این جهت نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را برای این دستگاه ها عنوان کرد. علاوه بر این دستگاه های بستنی پرکن، طول عمر مفید بالایی دارند و عملکرد آن ها دیرتر از سایر دستگاه های صنعتی دچار اختلال خواهد شد. با توجه به این دلایل، می توان گفت که قیمت این دستگاه ها، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

تولید بستنی حصیری گرد

تولید بستنی حصیری گرد

خریداری دستگاه های پرکن روتاری

با توجه به تفاوت قیمت دستگاه‌پرکن بستنی حصیری گرد، برای خریداری آن ها ابتدا باید با کارشناسان فروش برند ماشین سازی آرش، در ارتباط باشید. همچنین خریداری این دستگاه های صنعتی به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی این برند امکان پذیر است. شما می توانید با توجه به حجم بستنی تولیدی روزانه خود، قابلیت های مختلفی را به دستگاه های پرکن بستنی اضافه کنید. همچنین می توانید این دستگاه را به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک سفارش دهید.

نتیجه گیری

دستگاه پرکن بستنی حصیری گرد، دستگاهی پرقدرت در کارخانه های بستنی سازی است که می تواند در افزایش تولیدات بستنی و سوددهی نهایی، نقش موثری داشته باشد. برند ماشین سازی آرش، برندی معتبر در زمینه طراحی انواع دستگاه های صنعتی و تجهیزات بستنی سازی است که بهترین کیفیت را با حداقل میزان سود، در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

محصولات مرتبط:

بهترین دستگاه پرکن و بسته بندی حصیری خامه ای: عملکرد، قیمت، مزایا!

تولید بستنی های جذاب توسط دستگاه پرکن بستنی حصیری

مقالات مرتبط:

پرکن خطی اتوماتیک بستنی چه کاربرد هایی دارد؟

خرید دستگاه پرکن بستنی با قیمتی ایده آل

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *