معرفی کامل جدیدترین دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز را در بسیاری از فروشگاه ها، کافی شاپ ها، مغازه های آب میوه فروشی و یا حتی لبنیاتی ها مشاهده کرده اید. این دستگاه های بستنی ساز صنعتی یا قیفی، در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند که می توانند با توجه به تعداد و ظرفیت بستنی که در طول روز ارائه می کنند، جدیدترین دستگاه بستنی ساز را خرید نمایند.

ساختار دستگاه بستنی ساز

به دلیل اهمیت رعایت بهداشت در این دستگاه، به طور معمول، جنس بدنه آنها، از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ است که دوام و مقاومت لازم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی را داشته و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشد.

دستگاه های جدید بستنی ساز

دستگاه های جدید بستنی ساز

ضمن آنکه بخش یخچال این دستگاه، در جهت گسترش کاربری، به صورت سه فاز و تک فاز طراحی شده است که امکان استفاده در شرایط مختلف را فراهم می کند. می توانید با جدیدترین دستگاه بستنی ساز، بستنی هایی در رنگ و طعم مختلف تهیه کنید که در قیف های منظور شده، قابل استفاده می باشند.

نکته قابل توجهی که در این نوع از دستگاه های بستنی سازی وجود دارد، استفاده مداوم و تعداد بالا از دستگاه است که وجود موتورهای قوی در آنها، باعث شده است که قدرت فوق العاده ای داشته و در تمام طول کاربری، دچار مشکل نشوند. این دستگاه های صنعتی، توسط تولید کنندگان معتبر کشور، در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند که می توان بر اساس تقاضا، جدیدترین دستگاه بستنی ساز نوع قیفی یا سفت کن بستنی را تهیه نمود که هر یک دارای طراحی های متفاوت و کاربری متنوعی هستند.

موتورهای قدرتمند در بستنی ساز

موتورهای قدرتمند در بستنی ساز

موتورهای صنعتی این دستگاه های بستنی، به خوبی با عایق تزریق فوم پوشش داده شده است تا از هدر رفتن سرمایش ایجاد شده در مخزن و آب شدن مایع بستنی، جلوگیری کند. این موتورها که گیربکسی و بسیار قدرتمند هستند، در محفظه دستگاه قرار گرفته و با کمترین میزان نویز، به خنک ماندن دستگاه، کمک می کنند. ضمن آنکه به طور معمول، طراحی جدیدترین دستگاه بستنی ساز، با بدنه های دو یا سه جداره همراه می باشد.

دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه های بستنی ساز نوع قیفی، به صورت تک یا سه قیف تولید و عرضه می شوند که کارخانه های متعددی تولید آن را در کیفیت های مختلف و نحوه کار متنوعی به بازار راهی می نمایند که می توانید متناسب با نیازهای خود، آنها را به ماشین سازی آرش سفارش دهید.

جدیدترین دستگاه بستنی ساز این برند، با کارآیی مناسب و دوام بالا، طراحی و تولید شده است. ضمن آنکه از کمپرسور قدرتمندی برای این دستگاه ها استفاده شده است و در اشکال سه و تک فاز به مشتریان، ارائه می شود.

مخازن استنلس استیل دستگاه بستنی ساز

مخازن استنلس استیل دستگاه بستنی ساز

قطعات اصلی دستگاه بستنی ساز

دستگاه های بستنی ساز، در عین آن که از ماشین آلات صنعتی با ساختاری ساده برخوردار هستند، اما آشنایی با قطعات اصلی آنها، به شما کمک خواهد کرد تا در سرویس و نگهداری آنها، کمال دقت را داشته و ماندگاری و دوام آن ها را در مدت زمان طولانی تری، فراهم نمایید. از جمله عناصر استفاده شده در جدیدترین دستگاه بستنی ساز، می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

محفظه و مخزن استوانه ای:

مواد بستنی، در بخش مخزن دستگاه به عنوان محفظه اصلی، نگهداری می شوند که پس از آماده شدن بستنی، در مخزن خارجی، ذخیره سازی صورت می گیرد.

همزن دستگاه:

از دیگر قطعات جدیدترین دستگاه بستنی ساز، همزن است که عملکرد آن، توسط موتور الکتریکی بوده و مایع درون مخزن را آماده سازی می نماید.

قیمت دستگاه بستنی ساز

فاکتورهای متعددی در قیمت این دستگاه ها موثر است. نوع دستگاه ها و برندی که تهیه می شود، ظرفیت تولید شده بستنی، نوع برق سه یا تک فاز مصرفی، دو رنگ یا تک رنگ بودن بستنی، نوع موتور به کار رفته در جدیدترین دستگاه بستنی ساز و تعداد قیف هایی که دستگاه تولید می کند، در قیمت نهایی، موثر خواهد بود. می توانید قیمت این دستگاه را در شرایطی ایده آل و مقرون به صرفه، از ماشین سازی آرش، دریافت کنید.

لذت خوردن بستنی با طعم های مختلف

لذت خوردن بستنی با طعم های مختلف

شما می توانید با استفاده از این دستگاه، بستنی هایی خوشمزه در طعم و رنگ مختلف تولید و عرضه نمایید. بستنی های تهیه شده توسط این دستگاه، طعم طبیعی مواد اولیه خود را در بر داشته و لذت خوردن خوراکی تازه و طبیعی را به مشتریان شما منتقل خواهند کرد. برای خرید جدیدترین دستگاه بستنی ساز، مشاوره های لازم را از کارشناسان ماشین سازی آرش، دریافت نمایید.

 

مقالات مرتبط:

آیا انواع دستگاه بستنی ساز را می شناسید؟

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *