قیمت مخزن دوجداره استیل چقدر است؟ ۵ مزیت شگفت انگیز این مخزن ها

در صنعت تولید بستنی و لبنیات، مخزن ها یکی از مهم ترین تجهیزات هستند. انتخاب مخزن مناسب بسیار مهم است زیرا در صورت انتخاب مخزن بی کیفیت، سلامت محصولات به شدت به خطر می افتد و هزینه های گزافی بر دوش شما قرار می گیرد. ماشین سازی آرش با تولید مخزن دوجداره استیل، نگرانی شما عزیزان را برای انتخاب مخزن مناسب برطرف کرده است. قیمت مخزن دوجداره استیل چقدر است؟ این مخزن ها چه ویژگی های خاصی دارند که آن ها را متمایز می کند؟ در ادامه می خوانیم.

بهترین مخزن خط تولید لبنیات

بهترین مخزن خط تولید لبنیات

چرا مخزن دوجداره استیل بهترین انتخاب برای شماست؟

این مخزن ها از ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار هستند که کیفیت کار شما را هزاران برابر بالاتر می برد و در عین حال هزینه های شما را کاهش می دهد. بیایید نگاهی به مزیت های زیر داشته باشیم:

۱. دوام بالا

خرید تجهیزات کارخانه های لبنی بسیار هزینه بر است. بنابراین، طبیعتا شما مایل هستید تجهیزاتی با دوام خریداری کنید تا از به هدر رفتن سرمایه تان جلوگیری کنید. قبل از پرداختن به قیمت مخزن دوجداره استیل، بیایید به دوام بسیار بالای این مخزن ها توجه کنیم. خبر خوب این است که مخزن های دوجداره استیل، به برخورداری از دوام بالا مشهور هستن و تا سال های سال با بهترین کیفیت برای شما کار خواهند کرد. به همین علت است که ما باور داریم خرید این مخزن ها انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود. برای اطلاع از قیمت مخزن دوجداره استیل، با ما تماس بگیرید.

۲. بهداشت در حین جابجایی

محصولات لبنی در فرایند تولید اغلب باید از یک مخزن به مخزن دیگر انتقال پیدا کنند.‌ جابجایی محصولات لبنی، باعث  آلودگی آن ها به باکتری می شود. با اوج گیری مجدد ویروس کرونا، اهمیت رعایت بهداشت در تولید محصولات بسیار بیشتر شده است. یک مزیت مخزن های دوجداره این است که تمیز کردن آن ها بسیار راحت است. به علاوه، این مخزن ها مقاوم هستند و به راحتی دچار استهلاک نمی شوند. متریال هایی مثل آلومینیوم و پلاستیک به زودی دچار استهلاک می شوند اما استیل از مقاومت بسیار بالا برخوردار است.

قیمت مخزن دوجداره استیل

قیمت مخزن دوجداره استیل

۳. مقاوم به عوامل محیطی

ممکن است شما در نظر داشته باشید که برخی از مخزن ها را در فضای باز قرار دهید. در این صورت، باید مخزنی را انتخاب کنید که نسبت به باران، برف، و عوامل محیطی مقاوم باشد. مخزن های استیل دو جداره از مقاومت بسیار بالایی نسبت به عوامل محیطی برخوردار هستند.

به علاوه، تقاضا برای محصولات لبنی بسیار بالاست و در نتیجه خط تولید شما احتمالا به طور دائم مشغول به کار است. در این صورت نیز باید مخزنی را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشند تا در اثر فعالیت دائم خراب نشود و هزینه شما به هدر نرود. خوشبختانه، مخزن های دوجداره ماشین سازی آرش قابلیت استفاده به طور مداوم را دارند.

قیمت مخزن دوجداره استیل + مزایای جالب

قیمت مخزن دوجداره استیل + مزایای جالب

 

۴. استیل محافظت بالایی ارائه می دهد

آیا می دانستید که مخزن های استیل از مقاومت بالایی نسبت به خوردگی برخوردار هستند؟ در طولانی مدت، محصولات لبنی درون مخزن باعث خوردگی مخزن می شوند. وقتی بخش هایی از مخزن دچار خوردگی شوند، باکتری جذب مخزن می شود. این موضوع می تواند یک مشکل اساسی برای شما به وجود بیاورد و بر کیفیت محصول تاثیر منفی بگذارد.

خبر خوب این است که مخزن های استیل ماشین سازی آرش از ماده کرومیوم برخوردار هستند. این ماده به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و سرعت فرایند خوردگی را به شدت کاهش می دهد.

قیمت مخزن دوجداره استیل

قیمت مخزن های دوجداره استیل، بستگی به سایز مخزن مورد نظر شما دارد. ماشین سازی آرش مخزن های دوجداره استیل را با کیفیت بسیار عالی در سایز های مختلف ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت این مخزن ها، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

سخن آخر

مخزن های دوجداره استیل بهداشت و سلامت محصولات شما را تضمین می کنند. این مخزن ها با برخورداری از کیفیت و دوام عالی، تا سال های سال در خط تولید شما را بدون هیچ مشکلی کار می کنند. اگر برای انتخاب مخزن مناسب، و یا اطلاع از قیمت مخزن دوجداره استیل به راهنمایی نیاز دارید، حتما با ما تماس بگیرید.

 

محصولات مرتبط:

مخازن استیل

اطلاعات کاربردی مخزن یک تنی پروسس

مقالات مرتبط:

قیمت مخازن استیل

در هنگام سفارش و طراحی مخزن استیل تک جداره به چه نکاتی باید توجه نمود؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *