با مخلوط کن توربو، حتی سفت ترین مواد را با یک دیگر مخلوط و خرد کنید.

آیا تا به حال در هنگام کار در کارخانه های لبنیاتی و کارخانه های بزرگ صنعتی، دستگاه مخلوط کن توربو را دیده اید؟

امروزه با گسترش پیدا کردن صنایع، بخش بزرگ و مهم کار، مخلوط کردن مواد اولیه برای ساخت محصولات لبنی می باشد. کارخانه جات صنعتی بزرگ، نمی توانند به صورت دستی، مواد اولیه را مخلوط کنند؛ چرا که خرد کردن موارد به صورت دستی، هم وقت گیر است و هم غیر بهداشتی. همین دلیل خرید مخلوط کن یا بلندر در این کارخانه ها افزایش پیدا کرده است. از انواع بلندر ها می توان برای مخلوط کردن مواد گرانولی و یا مواد پودری شکل استفاده کرد. این دستگاه ها با دقت بالایی کار مخلوط کردن مواد را انجام می دهند.

جنس دستگاه های مخلوط کن بلندر یا توربو

جنس دستگاه های مخلوط کن بلندر

 

دستگاه میکسر توربو یا بلندر

دستگاه های مخلوز کن بلندر یا توربو، دستگاه هایی هستند که به صورت یک همزن و یا یک میکسر در مقیاس های صنعتی، تولید شده و به فروش می رسند.
این دستگاه ها، دارای مدل های متفاوتی در صنعت هستند که هر کدام از این مدل ها، یک ظرفیت خاص و توان متفاوت دارند. دستگاه های توربو، وسیله ای مناسب برای له کردن و پوره کردن مواد غذایی و یا مواد جامد در صنایع می باشند.
دستگاه های مخلوط کن توربو یا بلندر، دارای یک سیستم کنترل کننده سرعت می باشند که این امکان را به مصرف کنندگان می دهند تا بتوانند میزان و اندازه چرخیدن پره های مخلوط کن را تنظیم کنند. بنابراین افراد می توانند، چرخش پره های این مخلوط کن ها را از میزان پایین ترین دور تا اندازه بالا ترین دور تغییر بدهند.

پر فروش ترین خرد کن ها

پر فروش ترین خرد کن ها

 

کاربرد های مختلف این دستگاه

برای مخلوط کردن و همچنین برای همگن‌ سازی مواد مختلف، در هر دو حالت خشک و تر می توان از دستگاه های مخلوط کن بلندر و یا توربو استفاده کرد. مواد مختلف با اندازه های متفاوت و حتی با دانسیته‌ و چگالی متغیر می توانند درون محفظه مخلوط کن ریخته شوند و به شکل اوربیتال فضایی به چرخش در بیایند. این کار باعث مخلوط شدن و همگن ساختن مواد در سه جهت می شود. مخلوط کن های توربو، کار مخلوط سازی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین نحو انجام می دهد.

 

نمونه های قابل استفاده در مخلوط کن توربو

۱ همه مواد از جمله مواد معدنی، مواد غذایی و مواد مورد نیاز در صنایع لبنی و… چه به صورت خشک و چه به صورت تر به کمک این دستگاه ها خرد و مخلوط می شوند.
۲ موادی از جنس اکسید فلزات

انواع مخلوط کن های توربو

انواع مخلوط کن از نوع توربو

 

انواع مخلوط کن های بلندر

۱ بلندر هایی با مخزن ثابت
۲  مخلوط کن های توربو با اسانس پاش
۳  خرد کن بلندر با مخزن گردان
۴ مخلوط کن های توربو دو جداره
۵  بلندر پودر افقی

قیمت این دستگاه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این دستگاه ها متناسب با مدلی که دارند، متفاوت خواهد بود و متناسب با قیمت دلار کم و یا زیاد می شود. اما موارد دیگری همچون تیغه ها و نوع موتور به کار رفته در خرد کن می توانند بر روی قیمت این بلندر ها اثر بگذارند. از طرفی برند مخلوط کن های توربو، مشخصات فنی آن ها و متریال هایی که با آن این دستگاه ها را ساخته اند، باعث متفاوت بودن قیمت مخلوط کن های توربو می شود.

 

سخن پایانی

مخلوط کن توربو، با مدل های متفاوت برای کار های صنعتی نظیر مخلوط کردن مواد اولیه در کارخانه های لبنی و بستنی سازی، به کار می روند. این مخلوط کن، ضد زنگ هستند و به صورت بهداشتی و بدون استفاده از دست، کار مخلوط کردن مواد را انجام می دهند. اگر قصد خرید این مخلوط کن را دارید، حتما توجه کنید که محصولی که می خواهید آن را تولید کنید، چه ماده ای است و متناسب با آن، مدل میکسر توربو را انتخاب کنید. برای این کار می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. مجموعه ما چندین سال است که در حال ساخت و تولید دستگاه های بزرگ صنعتی از جمله مخلوط کن ها می باشد.

 

 مقالات مرتبط:

عملکرد دستگاه فراوری مایه بستنی

مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری برای چه استفاده می شوند.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *