دستگاه پرکن خامه لیوانی بهترین انتخاب برای صنایع لبنی

کمپانی ماشین سازی آرش با استفاده از امکانات و روش های به روز در دنیا بهترین گزینه برای تامین تجهیزات مورد استفاده صنایع لبنی به صورت عمده می باشد. دستگاه های تولیدی توسط این شرکت در مقیاس های بزرگ و برای نصب و استفاده در کارخانه ها می باشد. دستگاه پرکن خامه لیوانی  مخصوص استفاده برای محصولات دارای گرانروی بیشتر از حد معمول می باشد که در این حالت به آن ها مایعات غلیظ می گوییم.

معرفی اولیه محصول

به طور کلی دستگاه های پر کن برای خامه و مایعات غلیظ این چنینی دارای ساختار و طراحی متفاوتی نسبت به دستگاه های پر کن مایعات رقیق دارند. در دستگاه های مخصوص مایعات رقیق فرایند پر کردن به وسیله بهره گیری از فشار ناشی از وزن خود مایعات صورت می گیرد. در مقابل دستگاه پرکن خامه لیوانی به وسیله یک روش بسیار موثر تر عمل می کند. این روش بر اساس استفاده از شبکه سیلندر و پیستون می باشد.

 

ویژگی های دستگاه پر کن لیوانی

این دستگاه به علت بهره مندی از فناوری پیشرفته دارای مزایای بیشتری برای خریداران می باشد. احتمال بروز ارور و خطا در حین کار کردن با این دستگاه با وجود سرعت عمل بالای آن در تولید و همچنین قابلیت تنظیم کردن حجم تزریق خامه و یا هر مایع دیگری به صورت دقیق، بسیار کم است.

فرایند تنظیم حجم مورد نظر در هنگام پر کردن لیوان ها به وسیله دستگاه پرکن خامه لیوانی به وسیله بهره گیری از زمان صورت می گیرد. به این شکل که پس از تنظیم یک زمان مشخص شده برای دستگاه عملیات تزریق آغاز و با اتمام زمان مورد نظر عملیات متوقف خواهد شد.

اگر دستگاه شما از انواع اتوماتیک که در ادامه به آن ها می پردازیم باشد، وظایف بستن درب قوطی ها و بسته بندی آن ها هم همگی توسط دستگاه و به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت.

معرفی انواع دستگاه های پر کن درجه یک

 

وظایف دستگاه های مختلف مورد استفاده در پر کن

انواع متفاوتی از دستگاه پرکن خامه لیوانی می توانند دارای هم زن در قسمت انهایی خود باشند که این قسمت از ته نشین شدن مواد موجود در مخزن جلوگیری می کند.

شناور ها و یا سنسور های مخصوص با هدف جلوگیری از کم شدن فشار درونی مخزن در دستگاه تعبیه می شوند. به این صورت در زمانی که فشار درونی کاهش قابل توجه داشته باشد مایعات را به سرعت به درون مخزن وارد می کنند.

 

دستگاه پر کن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود می باشند که تولید کنندگان بهتر است با توجه به نکاتی همچون ظرفیت های تولیدی خود، دقت و سرعت مورد نیازشان دستگاه مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایند.

ویژگی های بهترین دستگاه پر کن

 

مزیت های استفاده از دستگاه پر کن خامه لیوانی

  • سرعت تزریق مواد در این دستگاه قابلیت تنظیم دارد.
  • از آن می توان برای پر کردن انواع بتری ها با سایز بندی مختلف استفاده نمود.
  • در قسمت نازل ها مجهز به شیر اکچیتور هستند.
  • در بخش انتقال محصول به منظور تزریق از مخزن های استیل استفاده شده است.
  • این دستگاه از پر کن های پیستونی استفاده می کند که به این وسیله می تواند مایعات را از مخزن مکش کند.
  • می توان با کمک دستگاه پرکن خامه لیوانی انواع محصولات غذایی را پر و بسته بندی نمود.
  • این دستگاه همچنین قادر است برای پر کردن محصولات دارای گرانرویه بیشتر همچون ماست چکیده و کشک استفاده شود.
  • مواد دیگری از جمله عسل، شکلات صبحانه، سالاد الویه، بادام زمینی و عصاره مالت همگی به کمک این دستگاه تولید و عرضه می شوند.

 

دستگاه پرکن خامه لیوانی از نوع تک نازله

این دستگاه به خاطر گرد بودن محل قرار گیری ظروف و بطری ها فضای کمتری را در مقایسه با پر کن های خطی اشغال می کند. روش های تزریق و پر کردن در این دستگاه به صورت پمپی، سیلندری و نیروی ثقل می باشد.

قیمت دستگاه پر کن خامه لیوانی

 

سخن پایانی

مشاورین متخصص موجود در بخش فروش کمپانی ماشین سازی آرش می توانند ضمن ارائه راهنمایی به شما در خصوص خرید بهترین محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

 

مقالات  مرتبط:

معرفی مخزن استیل میکسر دار

دستگاه بستنی ساز صنعتی و مراحل تولید بستنی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *